تعبیر خواب ابریشم

تعبیر خواب ابریشم، دیدن نخ و لباس ابریشمی در خواب چه تعبیری دارد؟
دیدن نخ ابریشم + لباس و پارچه ابریشمی در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب دیدن نخ ابریشم و پارچه + روسری ابریشم و تعبیر خواب دیدن نخ ابریشم حریر و ابریشم کثیف از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب ابریشم می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن ابریشم در خواب از دیدگاه معبران تعبیر خواب، تعبیر نیکویی به همراه دارد همچنین دیدن ابریشم در خواب نشان دهنده ی مال و ثروت است.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب ابریشم را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله محمد بن سیرین، جابر مغربی، یونگ، لیلا برایت، منوچهر مطیعی تهرانی، امام صادق و حضرت دانیال آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

در ادامه با تعبیر دیدن ابریشم در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.


تعبیر خواب ابریشم در خواب

از دیدگاه محمد بن سیرین ابریشم خام در خواب به معنای مال و ثروت است. همچنین اگر در خواب مشاهده کنید که ابریشم خود را از دست داده اید به معنای ضرر و زیان است. کارل گوستاو یونگ در این رابطه می گوید: تعبیر خواب دیدن ابریشم، بیانگر تجمل، صافی و نرمی است.

دیدگاه لیلا برایت در این مورد این است که شما در زندگی خود به رفاه و آرامش و خوشبختی دست پیدا خواهید کرد.

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی، دیدن ابریشم در خواب به معنای این است که اگر زنی این خواب را ببیند تعبیرش خوب است اما اگر مردی چنین خوابی ببیند نشانه این است که بی حرمت می شود و همه او را مسخره خواهند کرد. همچنین دیدن ابریشم در خواب نشانه سود است.


تعبیر خواب ابریشم پخته

از دیدگاه محمد بن سیرین تعبیر ابریشم پخته بسیار بهتر از ابریشم خام است.


تعبیر خواب ابریشم زرد

دیدگاه محمد بن سیرین در رابطه با خواب ابریشم زرد، این است که این ابریشم نشانه بیماری است.


تعبیر خواب ابریشم سفید

محمد بن سیرین در رابطه با خواب ابریشم سفید می گوید : این خواب نشانه سود و منفعت است.


تعبیر خواب نخ ریسی ابریشم

از دیدگاه بن سیرین اگر در خواب مشاهده کنید که ابریشم خام را نخ ریسی می کنید به معنای انجام کار حلال است. همچنین این خواب برای مردان تعبیر خوبی ندارد.


تعبیر خواب سجاده ابریشمی

از دیدگاه جابر مغربی اگر در خواب ببینید که سجاده ای ابریشمی دارید نشانه این است که دین و ایمان شما ضعیف است و عبادات خود را صرفا برای خشنودی مردم انجام می دهید.

منوچهر مطیعی تهرانی در این رابطه می گوید : اگر کسی در خواب مشاهده کند جانمازی که در آن نماز می خواند از جنس ابریشم است دچار ریا کاری می شود و صداقتی در کار دین ندارد.


تعبیر خواب رختخواب ابریشمی

دیدگاه جابر مغربی در رابطه با این خواب این است که اگر در خواب مشاهده کنید که رختخواب ابریشمی خود را با رختخواب کرباس عوض کرده اید نشانه این است که زن بدکار خود را از دست داده و با زنی درستکار ازدواج خواهید کرد.


تعبیر خواب لباس ابریشمی

از دیدگاه کارل گوستاو یونگ پوشیدن لباس ابریشمی در خواب نشانه پرستیژ است. این به معنای آن است که شما هرگز فاقد ضروریات زندگی نخواهید بود.

منوچهر مطیعی تهرانی در این رابطه می گوید : اگر کسی به شما لباس ابریشمی هدیه کند به این معنا است که زنی رو به روی شما قرار خواهد گرفت و اگر کسی که این لباس را به شما هدیه می کند آشنا باشد سودی به ظاهر بسیار فریبنده نصیب شما می گردد.

دیدگاه محمد بن سیرین در رابطه با خواب لباس ابریشمی این است که لباس ابریشمی برای مردان ناپسند و برای زنان نیکو است.

امام صادق در این رابطه می فرماید :

پوشیدن خلعت ابریشمی به معنای رسیدن به عزت و نعمت دنیوی است.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر کسی در خواب پیراهن ابریشمی مشاهده کند نشانه این است که به بزرگی و عظمت دست پیدا خواهد کرد اما دینداری و ایمان آن شخص ضعیف می شود. همچنین اگر در خواب مشاهده کنید که لباس تان به جای ابریشم از پنبه، پشم و یا کتان است تعبیر آن خیانت است.

از دیدگاه جابر مغربی اگر در خواب مشاهده کردید که لباس شما از جنس ابریشم است نشانه این است که شما زنی خوشگذران خواهید بود.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است که اتو کردن لباس ابریشمی نشانه این است که به زودی یک خبر غیر منتظره به شما خواهد رسید.

آنلی بیتون در این رابطه می گوید: اگر کسی در خواب مشاهده کند که لباس ابریشمی بر تن دارد نشانه این است که با افرادی بیگانه دوست خواهد شد و به آرزوهای خود خواهد رسید.


تعبیر خواب تولید ابریشم

لیلا برایت در این مورد می گوید: اگر در خواب دیدید که ابریشم تولید می کنید نشانه این است که دوستان شما بسیار با وفا بوده و در کارها به شما کمک خواهند کرد.


تعبیر خواب ابریشم مصنوعی

از دیدگاه لیلا برایت، تعبیر خواب ابریشم مصنوعی، نشانه خوش شانس بودن است.


تعبیر خواب پارچه ابریشمی قدیمی

دیدگاه آنلی بیتون در این مورد این است که شما به اجداد خود غرور خاصی پیدا خواهید کرد همچنین مردی ثروتمند از شما خواستگاری خواهد کرد.


تعبیر خواب ابریشم کثیف

آنلی بیتون در رابطه با خواب ابریشم کثیف می گوید: احترام آبا و اجدادی خود را به منجلاب رسوایی خواهید کشاند.


تعبیر خواب بافت ابریشم:

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی بافتن ابریشم نشانه خیانت است.


تعبیر خواب کلاه ابریشمی

از دیدگاه دانیال نبی کلاه ابریشمی تعبیرش نیکو است.


تعبیر خواب اتو کردن لباس ابریشمی

در کتاب سرزمین رویاها آمده است که در صورت دیدن این مورد یک کمک غیر قابل پیش بینی به شما می رسد.

منبع : تعبیر خواب ابریشم

تعبیر خواب پارچه ابریشم