سایت بیوگرافی و آشپزی

۴۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

طرز تهیه کوکو پیاز

طرز تهیه کوکو پیاز

کوکو پیاز ، طرز تهیه و پخت کوکو پیاز خوشمزه و مجلسی در منزل به روشی آسان ، koo koo piyaz
طرز تهیه و دستور پخت کوکوی پیاز خوشمزه و مجلسی

کوکوی پیاز جز کوکوهای خوشمزه و پرطرفدار است و طرز تهیه آسانی دارد. همانطور که می دانید کوکوها انواع فراوانی دارد و کوکو پیاز هم یکی از آنهاست و در کمترین زمان آماده می شود. با اینکه کوکو یک میان وعده محسوب می شود اما برخی آن را برای نهار یا شام سبک سرو می کنند.

از انواع کوکو ها می توان به کوکو سیب زمینی، کوکو سبزی، کوکو قارچ و سیب زمینی و...اشاره کرد.

به هر حال اگر با طرز تهیه کوکوی پیاز آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه کوکوی پیاز را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این کوکوی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.
موادلازم برای کوکوی پیاز
پیاز  1 عدد
تخم مرغ 2 عدد
روغن مایع  به میزان لازم
نمک و زردچوبه  به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
مراحل تهیه و پخت کوکوی پیاز

1. برای درست کردن کوکوی پیاز، ابتدا پوست پیاز را می گیریم و داخل یک کاسه آن را با رنده درشت رنده می کنیم.

2. سپس تخم مرغ ها را می شکنیم و به ظرف پیاز اضافه می کنیم. بعد مقداری نمک، زرد چوبه و فلفل سیاه به مواد کوکو اضافه می کنیم و آنقدر مواد را با چنگال می زنیم تا کف کند.

3. حالا یک تابه کوچک برمی داریم و مقدار زیادی روغن می ریزیم، بعد تابه را روی حرارت می گذاریم تا داغ شود.

4. وقتی روغن داغ شد، مواد کوکو را به آرامی در تابه می ریزیم و با پشت قاشق مواد را در همه جای تابه صاف می کنیم. حرارت را کم می کنیم تا کوکو مغز پخت شود.

5. وقتی یک طرف کوکو به خوبی سرخ شد، با یک قاشق یا کفگیر کوکو را به چهار قسمت مساوی تقسیم می کنیم تا بر گرداندن آن راحت شود.

6. حالا طرف دیگر کوکو ها را برمی گردانیم تا دو طرف آن به خوبی سرخ و طلایی شود.

7. وقتی کوکو ها به خوبی پخته شد، آنها را در ظرف می کشیم و با گوجه فرنگی و جعفری و سس کچاپ تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این کوکو پیاز خوشمزه لذت ببرید.

منبع : /baronak.com/6348-koo-koo-piyaz

۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب سوسک

تعبیر خواب سوسک

تعبیر دیدن سوسک سیاه و قهوه ای در خواب، تعبیر خواب کشتن و فرار کردن از سوسک ، tabire-khab-soosk
تعبیر دیدن انواع سوسک در خواب چیست؟

تعبیر دیدن سوسک بزرگ و کوچک سیاه، قهوه ای و سفید روی بدن و صورت و بینی + کشتن، خوردن، فرار کردن و ترسیدن و وحشت کردن از سوسک مرده و زنده در خانه و اتاق خواب و آشپزخانه از نمونه خواب های متدوال ما در رابطه با خواب سوسک می باشد.

به هر حال اگر شما هم خواب سوسک را دیدید و به دنبال تعبیر خواب خود هستید، ما در این پست بارونک، کامل ترین تعابیر انواع خواب سوسک را از دید معبران بزرگی همچون امام جعفر صادق (ع) و ... آماده کرده ایم تا شما در ادامه به راحتی بتوانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.

قبل از اینکه به تعبیر دیدن خواب سوسک بپردازیم این نکته را یادآوری می کنیم که معبرین غربی و اسلامی در مورد تعبیر خواب سوسک اختلاف نظر دارند و شاید این اختلاف نظر شاید ناشی از این باشد که سوسک در هر کدام از این مذهب و ملت ها دارای سمبل و نماد متفاوتی می باشد.


تعبیر خواب دیدن سوسک در خواب

منوچهر مطیعی دیدن سوسک در خواب را نشانه دشمنی ضعیف و پست تعبیر می کند که برای شما زحمت و دردسر به وجود می آورد و به شما احساس کراهت دست می دهد.

معبر دیگری می گوید : همان طور که می دانید سوسک حیوانی است که بیشتر از اینکه به شما زیان جسمی برساند، موجب ترس و وحشت می شود و برای همین می توان دیدن آن را در خواب به عنوان یک مزاحم پست و حقیر تعبیر کرد.

معبرین غربی عقاید متفاوتی دارند :

اگر شخصی خواب سوسک ببیند این خواب نشان از داشتن احساس گرم و پرحرارت بودن آن شخص در برقراری ارتباط با دیگران می باشد و بهتر است اطرافیان شما از این حرارت و آگاهی شما خبر داشته باشند تا به شما حس حسادت نکنند.

برخی دیگر عقیده دارند : در بعضی از موارد دیدن سوسک در خواب ممکن است خبر از حادثه ای ناگوار و غم و اندوه بدهد. برای مثال اگر خواب ببینید که سوسکی از بالا به پایین افتاد، بدانید پروژه کاری شما متوقف خواهد شد.


تعبیر خواب ترسیدن از سوسک اگر خواب سوسک ببینید و با دیدن سوسک وحشت کنید و بترسید، نشانه این است که شخص بیننده خواب خوار و ذلیل می شود و دشمنانش بر او پیروز می شوند.
تعبیر خواب کشتن سوسک بزرگ و کوچک

آنلی بیتون : به گفته این معبر کشتن سوسک در خواب دلیل بر سعادت و زندگی پرثمر و نتیجه بخش خواهد بود.

منوچهر مطیعی : اگر در خواب سوسکی را کشتید، این خواب نشانه ایجاد خوش دلی و پیروزی و غلبه بر دشمن مقابل می باشد. حتی اگر آن دشمن ضعیف و ناتوان باشد.

لیلا برایت : این معبر کشتن سوسک در خواب را نشانه موفق شدن در کارها تعبیر می کند.

معبری دیگری می گوید : کشتن سوسک بزرگ در خواب در بیشتر موارد نشانه علامت پیروزی و موفقیت بر کسانی است که نسبت به شما حسادت می ورزند و بیشتر این افراد از اقوام و آشنایان شما می باشند.

امام صادق (ع) : دیدن و یا حتی کشتن سوسک در خواب را نشانه دشمن و یا دشمنانی تعبیر می کند که می خواهد در زندگی شما مشکل به وجود بیاورند.


تعبیر خواب کشتن سوسک

یکی از معبرین کشتن سوسک سفید در خواب را نشانه حل شدن و برطرف شدن مشکلاتی تعبیر می کند که این مشکلات در زندگی زناشویی بین یک مرد و زن و یا اینکه بین یک دختر و پسر وجود دارد.


تعبیر خواب سوسک مرده

تعبیر دیدن سوسک مرده در خواب خوب است و این خواب نشانه این است که فرصت های کاری و یا اقتصادی خوب نصیب شما می شود و اشتباهات گذشته را جبران خواهید کرد.


تعبیر دیدن سوسک های زیاد در خواب

منوچهر مطیعی دیدن سوسک های زیاد در خواب را نشانه نگرانی تعبیر می کند مخصوصا اگر آن سوسک ها در خانه شما باشند.

معبرین غربی در این مورد هم تعابیر متفاوتی دارند و آن ها دیدن سوسک های زیاد در خواب را سمبل بدست آوردن تعبیر می کنند و فروتنی بیننده خواب را دلیل و محرک جذب شدن اطرافیان می دانند.


تعبیر دیدن سوسک بالدار

معبرین غربی دیدن سوسک بالدار در خواب را نشانه داشتن شانس در کار و عشق تعبیر می کنند.

آنلی بیتون : این معبر دیدن سوسک پردار و بالدار در خواب را نشانه گرفتار شدن تعبیر می کند.


تعبیر خواب راه رفتن سوسک

اگر فردی خواب ببیند که سوسکی بر روی سرش در حال حرکت است، این خواب نشانه خوب و مناسبی برای برقراری روابط عاشقانه و یا حتی کاری شما نخواهد بود و شما باید در روابط کاری و یا عاشقانه خود تجدید نظر کنید و یا اینکه بیشتر احتیاط کنید.

و اگر این سوسک سیاه و یا قهوه ای تیره باشد، در این صورت علاوه بر افتادن اتفاقات تلخ، این خواب خبر از سحر و جادو هم می دهد.


تعبیر خواب خوردن سوسک

اگر خواب ببینید که سوسک سفیدی را می خورید و یا اینکه سوسک سفیدی در دهان شما است، این خواب نشانه دور شدن آفات اشرار و یا اینکه اشخاص مزاحم از زندگی شما می باشد.


تعبیر خواب راه رفتن سوسک روی بدن

اگر خواب ببینید سوسکی بر روی بدن شما راه می رود، نشانه این است که شما در مدت کوتاهی تنگ دست و بیمار خواهید شد.

۳۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه سس کچاپ

طرز تهیه سس کچاپ

سس کچاپ خانگی ساده ، سس کچاپ خوشمزه و تند با رب گوجه فرنگی و سرکه در منزل ، sos-kachhap
دستور تهیه سس کچاپ خانگی تند مرحله به مرحله

سس کچاپ یک چاشنی فوق العاده خوشمزه و لذیذی است که از پوره گوجه فرنگی رسیده یا رب تهیه می شود. همانطور که می دانید، سس کچاپ از محبوب ترین سس هایی است که کاربرد فراوانی هم دارد و به آن سس قرمز یا سس گوجه فرنگی هم می گویند.

سس کچاپ به همراه غذاها و فست فوت هایی چون پیتزا، ساندویچ، لازانیا، مرغ بریانی و... سرو می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه سس کچاپ آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی وب سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این سس خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم سس کچاپ
گوجه فرنگی  10 عدد
سیر  6 عدد
سرکه  3 قاشق غذاخوری
پودر شکر 1 قاشق غذاخوری
روغن زیتون  3 قاشق غذاخوری
نمک  به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
مراحل تهیه سس کچاپ

1. برای درست کردن سس کچاپ، ابتدا پوست گوجه فرنگی ها را می گیریم و به چهار قسمت برش می دهیم. گوجه ها را داخل قابلمه می ریزیم و روی حرارت می گذاریم.

2. سپس سیرها را رنده می کنیم و به گوجه فرنگی اضافه می کنیم. درب قابلمه را می گذاریم و صبر می کنیم تا گوجه فرنگی ها خوب بجوشد.

3. بعد از یک ربع جوشیدن به اندازه لازم نمک، فلفل سیاه، سرکه، پودر شکر و روغن زیتون را اضافه می کنیم. سپس سس را از صافی عبور می دهیم و دوباره روی حرارت می گذاریم تا بجوشد و به غلظت لازم برسد.

4. بعد از اینکه سس کامل غلیظ شد، از روی حرارت برمی داریم. وقتی از حرارت افتاد آن را در شیشه در بسته می ریزیم و در یخچال نگهداری می کنیم.

نکات درست کردن سس کچاپ

با توجه به اینکه پایه اصلی سس کچاپ، سرکه، شکر و گوجه فرنگی می باشد، اما شما می توانید آن را با رب گوجه هم درست کنید، فقط حتما از رب خوش رنگ استفاده کنید.

همچنین برای درست کردن سس کچاپ با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید سس را درعطر و طعم دلخواه درست کنید. مثلا زنجبیل، سیر، دارچین، فلفل یا هر طعم دیگر که دوست داشتید.

منبع : baronak.com/6314-sos-kachhap/

۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه سس چیلی

طرز تهیه سس چیلی

سس چیلی ، طرز تهیه و درست کردن سس چیلی دلپذیر تند خوشمزه و مخصوص در منزل مرحله به مرحله ، sos-chili
دستور تهیه و درست کردن سس چیلی خانگی خوشمزه و تند

سس چیلی یک سس تند فوق العاده خوشمزه ای است که با گوجه فرنگی درست می شود و عطر و طعم بی نظیری دارد. همانطور که می دانید از گوجه فرنگی می توان سس های خوشمزه ای درست کرد. از جمله سس چیلی، سس کچاب و...

سس خوشمزه و تند چیلی را می توانید همراه با پیتزا، پاستا، لازانیا، مرغ بریانی و هر غذای غذای خوشمزه دیگری سرو نمایید.

به هر حال اگر با طرز تهیه سس چیلی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه سس چیلی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این سس تند و خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم سس چیلی
گوجه فرنگی  10 عدد
پیاز  5 عدد
فلفل دلمه ای 4 عدد
سیر  8 عدد
فلفل تازه تند  8 عدد
سرکه انگور خانگی  1 استکان
پودر شکر  2 قاشق غذا خوری
رازیانه  1 قاشق چای خوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
مراحل تهیه سس چیلی

1. برای درست کردن سس چیلی، ابتدا گوجه فرنگی، پیاز و فلفل دلمه ای را به شکل نگینی خرد می کنیم و در یک قابلمه کوچک می ریزیم. همچنین سیر و فلفل تند را هم خیلی ریز خرد می کنیم وبه مواد قابلمه اضافه می کنیم. سپس قابلمه را روی حرارت می گذاریم تا بپزد.

2. در اواخر پخت سرکه انگور، پودر شکر، رازیانه و نمک وفلفل سیاه را به قابلمه سس اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا چند دقیقه ای کامل بجوشد.

3. بعد از اینکه همه مواد به خوبی پخته شدند، سس داخل قابلمه را داخل صافی می ریزیم تا سس یکدست به دست بیاید و مواد اضافی آن جدا شود. توجه داشته باشید که اگر احساس کردید سس زیادی شل هست، می توانید چند دقیقه دیگر هم بجوشانید، وگرنه نیازی نیست.

4. در انتها سس آماده شده را داخل شیشه تمیز و خشک می ریزیم و بعد داخل یخچال نگهداری می کنیم. امیدواریم از خوردن این سس چیلی خوشمزه لذت ببرید.

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب عنکبوت | تعبیر دیدن عنکبوت در خواب چیست؟

کامل ترین تعبیر خواب عنکبوت بزرگ و کوچک در خواب

دیدن عنکبوت قرمز، سیاه، طوسی، قهوه ای روی بدن و نیش زدن و ترسیدن و فرار کردن از دست عنکبوت و رتیل + دیدن تار عنکبوت در خانه و اتاق و ترسیدن و پاک کردن تار از خواب های متدوال ما در رابطه با تعبیر خواب عنکبوت می باشد.

در حالت کلی بهتر است بدانید عنکبوت از آن دسته خزندگانی می باشد که بیشتر معبرین آن را به دشمنی نادان و ضعیف تعبییر می کنند و البته برخی دیگر دیدن عنکبوت در خواب را نشانه خشم و عصبانیت یکی از افراد خانواده تعبیر می کنند.

به هر حال در ادامه این پست سایت بارونک ما کامل ترین تعبیر خواب عنکبوت را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله امام جعفر صادق، حضرت یوسف، ابن سیرین و ... آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن عنکبوت در خواب

محمد بن سبرین دیدن عنکبوت در خواب را نشانه مردی ضعیف و گمراه تعبیر می کند و می گوید : اگر در خواب عنکبوت را گرفته بودید، نشانه این است که بر چنین مردی غلبه خواهید کرد.

معبر دیگری بنام منوچهر مطیعی می گوید : اگر فردی خواب ببیند که در خانه یا اتاقش عنکبوت است این خواب نشانه این است که یکی از اعضای خانواده در او خشم و نفرت به وجود می آورد.

حال اگر آن فرد عنکبوت را غیر از خانه خودش ببیند، در این حالت دشمنی ضعیف و آشنایی حالت خشم را در او به وجود می آورد. در حالت کلی توجه کنید عنکبوت دشمن نیست بلکه بدخواهی است که بیشتر از آزار رساندن، تنفر و خشم به وجود می آورد.

لوک اویتنهاو : این معبر معتقد است اگر کسی در خواب عنکبوت را ببیند یعنی اینکه به زودی یک تحول مثبت در امور و کارهایش اتفاق خواهد افتاد.

آنلی بیتون : اگر شخصی در خواب عنکبوت ببیند به این معنی است که آن شخص با توانایی و دقت، کارهای خودش را جلو خواهد برد و ثروتی بزرگ جمع خواهد کرد.

اچ میلر : دیدن عنکبوت در خواب نشانه کسب ثروت و مال فراوان می باشد.

تعبیر دیدن مار در خواب از دید معبران
تعبیر دیدن مار در خواب از دید معبران
دیدن مار در خواب در خواب شامل دیدن نیش زدن مار بزرگ و کوچک یا جنگیدن ...

تعبیر خواب نیش زدن عنکبوت

آنلی بیتون : اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی او را نیش می زند، نشانه این است که از دست دشمنان خود عذاب خواهد کشید.

و اگر عنکبوت بزرگ او را نیش بزند، بدین معنی است که دشمنان سعادت و خوشبختی شما را از بین خواهند برد.

جابر مغربی : اگر خواب نیش زدن عنکبوت را یک دختر یا زن ببیند نشانه خصومت و درگیری بین زن و شوهر می باشد و در نهایت دیگران بین آن ها دخالت و تصمیم گیری خواهند کرد.

اما اگر آن دختر یا زن خواب ببیند که دیگران نیش می خورند و او شاهد این کار باشد، این خواب به این معنی است که در یک دعوای خانوادگی شما را درگیر خواهند کرد.


تعبیر خواب کشتن عنکبوت

به گفته لوک اویتنهاو کشتن عنکبوت در خواب نشانه پیروزی بر دشمن و کارها می باشد.

آنلی بیتون می گوید :

اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی را کشته است یا می کشد نشانه این است که آن شخص با زن خود اختلاف و مشاجره شدید خواهد کرد.

اگر شخصی خواب ببیند که عنکبوتی بسیار بزرگ به سمتش می آید و او را می کشد، نشانه این است که آن شخص به مقام بزرگی می رسد. اما اگر بعد از اینکه عنکبوت را کشت، متوجه دوباره زنده شدن عنکبوت شود و عنکبوت به دنبال شما بیاید، نشانه است که اوضاع بد مالی شما را تحت فشار قرار می دهد.


تعبیر خواب عنکبوت بزرگ

آنلی بیتون : دیدن عنکبوت بزرگ در خواب نشانه این است که بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و ثروتی بزرگ نصیب شما خواهد شد.

اگر خواب ببینید که عنکبوتی بزرگ به همراه عنکبوتی کوچک به سمت شما می آیند، نشانه این است که تا مدتی خوشبختی و موفقیت از آن شما خواهد بود.

تعبیر دیدن سگ وحشی سیاه و سفید در خواب
تعبیر دیدن سگ وحشی سیاه و سفید در خواب
دیدن توله سگ سفید پشمالو و سگ سیاه ، زرد و قهوه ای بزرگ و کوچک ...

تعبیر خواب فرار کردن از عنکبوت

اگر شخصی خواب ببیند که از دست عنکبوت بزرگی فرار می کند، نشانه این است که ثروتی بزرگ را از دست خواهد داد.


تعبیر خواب عنکبوت طلایی و زرد

اگر دختری خواب ببیند که عنکبوت های طلایی دور تا دور او حرکت می کنند نشانه این است که شادمانی زندگیش افزایش می یابد و با دوستانی تازه آشنا خواهد شد.


تعبیر خواب تار عنکبوت

بنا به تعبیر امام جعفر صادق (ع) دیدن تار عنکبوت در خواب نشانه ناراحت شدن از دست عزیزان و از کوره به در رفتن می باشد.


تعبیر خواب پاک کردن تار عنکبوت

تار عنکبوت در خواب نشانه این است که یکی از اعضای خانواده در شما خشم و نفرت به وجود می آورد. اما اگر در خواب تمام تار های عنکبوت و خودش را پاک کردی، این خوب نشانه دور کردن ناراحتی ها و تشویش ها می باشد و آرامش به سمت شما باز خواهد گشت.

همچنین ببینید :
تعبیر دیدن گربه وحشی سیاه در خواب
تعبیر دیدن گربه وحشی سیاه در خواب
دیدن انواع گربه مرده و زخمی ، ترسیدن و فرار کردن و گاز گرفتن گربه ...
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه

طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه

یخ در بهشت هندوانه ، طرز تهیه و درست کردن یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و مجلسی بازاری به صورت خانگی در منزل
دستور تهیه یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و مجلسی

یخ در بهشت هندوانه یک نوع نوشیدنی بسیار خوشمزه و گوارایی است که در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است. درست کردن یخ در بهشت هندوانه بسیار راحت و آسان است، فقط کافیست یک هندوانه شیرین داشته باشید تا با این آموزش ساده آشپزی بتوانید یک یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و خنک درست کنید و سرو نمایید.

یخ در بهشت را می توان با میوه های مختلف درست کرد. مثلا یخ در بهشت طالبی، یخ در بهشت توت فرنگی و ...

به هر حال اگر با طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه یخ در بهشت هندوانه را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این یخ در بهشت خوشمزه و خنک را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم یخ در بهشت هندوانه
هندوانه 1 عدد متوسط
مراحل تهیه یخ در بهشت هندوانه

1. برای درست کردن یخ در بهشت هندوانه، ابتدا هندوانه را به‌ شکل مکعب‌های کوچک برش می زنیم.

2. سپس یک سینی بر می داریم و یک ورق کاغذ پوستی کف سینی پهن می کنیم و هندوانه ها را روی ورق می چینیم.

3. حالا سینی هندوانه‌ها را چند ساعتی توی فریزر قرار می دهیم تا هندوانه ها یخ بزند.

4. بعد از چند ساعت آن را از یخچال در می آوریم و بلافاصله هندوانه‌های یخ‌ زده را با مقداری آبلیموی تازه داخل مخلوط کن می ریزیم و خوب میکس می کنیم.

5. بعد از اینکه یخ در بهشت هنوانه به شکل تگری شد، آن را داخل لیوان می ریزیم و به صورت خنک سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت هندوانه خوشمزه و خنک لذت ببرید.

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

دانلود آهنگ جدید عاشق نمیشدم زهی خیال باطل دیدی از علی اصحابی

دانلود آهنگ جدید عاشق نمیشدم زهی خیال باطل دیدی از علی اصحابی

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام خیال باطل از ترنج موزیک

Download Music Ali Ashabi – Khiale Batel

برای دانلود آهنگ عاشق نمیشدم زهی خیال باطل به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ زیبا و احساسی جدید علی اصحابی بنام خیال باطل از ترنج موزیک :

سرم اومد از هرچی میترسیدم سرم تو برف بود انگاری نمیدیم

من که تا حرفی از عشق میشد میخندیدم عاشقش بودم فقط نمیفهمیدم

کم نکرد از خستگی های من بیمار پشت هر چی بین قلبامون همش دیوار

♫♫♫♫♫

اونکه میگفت عاشق منه شبی سی بار خواب و برد از این چشای اشکی بیدار

عاشق نمیشدم زهی خیال باطل دیدی چطور عاشق شدم ای دل غافل

گاهی شهر بدون بارون خیس میشه عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

♫♫♫♫♫

سرد تنم اون گرمه سرش کاش بگرده سخته باورش

اول راه رسیدیم به تهش عاشقم کردو نموند آخرش

یادم میاد خاطره هاش یادش رفته اون همه حرفاش

♫♫♫♫♫

آخرش اون منو تنها گذاشت اصلا انگاری منو دوسم داشت

عاشق نمیشدم زهی خیال باطل دیدی چطور عاشق شدم ای دل غافل

گاهی شهر بدون بارون خیس میشه عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام عاشق نمیشدم زهی خیال باطل

۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی در منزل به صورت ساده و خوشمزه

طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی

دستور تهیه یخ در بهشت توت فرنگی خانگی خوشمزه

یخ در بهشت یک نوع نوشیدنی خوشمزه می باشد و انواع مختللفی دارد. برای مثال یخ در بهشت توت فرنگی یا یخ در بهشت طالبی از پرطرفدارترین یخ در بهشت ها می باشد و شما در صورت تمایل می توانید این نوشیدنی خوشمزه را برای پذیرایی از مهمان های خود در فصل گرما درست کنید. در صورت تمایل برای دیدن بقیه آموزش های نوشیدنی سایت بارونک بر روی طرز تهیه انواع نوشیدنی کلیک کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه یخ در بهشت توت فرنگی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این یخ در بهشت خوشمزه و مجلسی را درست کنید.

مواد لازم یخ در بهشت توت فرنگی
توت فرنگی  ۵۰۰ گرم
نعناع ۱ شاخه
لیمو ۱ عدد
شکر ۱ قاشق چایخوری
یخ به میزان لازم
مراحل تهیه یخ در بهشت توت فرنگی

1. برای درست کردن یخ در بهشت توت فرنگی، ابتدا دم توت فرنگی ها را جدا می کنیم و برگ های نعناع را از شاخه جدا می کنیم. سپس توت فرنگی ها را به همراه برگ های نعناع و ۱۰۰گرم یخ در مخلوط کن می ریزیم.

2. در ادامه لیمو را نصف کرده و آبش را می گیریم و به همراه نصف فنجان آب به مخلوط کن اضافه می کنیم، در مخلوط کن را می گذاریم و مواد را میکس می کنیم تا ترکیبی یکدست به دست بیاید. یخ در بهشت آماده شده را می چشیم و در صورت تمایل کمی شکر به آن اضافه می کنیم.

3. بعد از اینکه یخ در بهشت ما آماده شد، آن را داخل ظرف شیشه اى می ریزیم و به مدت 3 الی ٤ ساعت در فریزر قرار مى دهیم تا یخ بزند.

4. بعد از 4 ساعت آن را از فریزر درمی آوریم و داخل مخلوط کن می ریزیم یا با چنگال هم می زنیم. به این ترتیب یک یخ در بهشت خنک برای سرو آماده است. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت توت فرنگی خوشمزه و خنک لذت ببرید.

منبع : https://baronak.com/6261-yakh-dar-behesht-tootfarangi/

۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه دسر لیوانی ویکتوریا

طرز تهیه دسر لیوانی ویکتوریا

دسر ویکتوریا، طرز تهیه و درست کردن دسر ویکتوریا خوشمزه و مجلسی به صورت لیوانی در منزل ، مواد لازم دسر ویکتوریا
دستور تهیه دسر ویکتوریای خوشمزه و مخصوص مرحله به مرحله

دسر ویکتوریا یک دسر فوق العاده خوشمزه و عالی است و درست کردن آن بسیار راحت و آسان است. دسر ویکتوریا را می توان با انواع میوه های خوشمزه و خوش رنگ درست کرد. این دسر بسیار مقوی و خوشمزه است، مخصوصا برای کودکان.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر ویکتوریا آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی حرفه ای بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر ویکتوریا را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این دسر خوشمزه و مجلسی را درست کنید.

مواد لازم دسر ویکتوریا
شیر  2 لیوان
شکر نصف لیوان
آرد گندم  2 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت  1 قاشق غذاخوری
وانیل نصف قاشق چای خوری
زرده تخم مرغ  1 عدد
خامه صبحانه 100 گرم
پودر قند  1 قاشق غذا خوری
بیسکوییت پودر شده  1 بسته
میوه  به اندازه دلخواه
مراحل تهیه دسر ویکتوریا

1. برای شروع، ابتدا خامه و پودر قند را مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم. در ظرف دیگری زرده تخم مرغ و وانیل را می زنیم و کنار می گذاریم.

2. سپس یک قابلمه کوچک برمی داریم و شیر، آرد، نشاسته و شکر را در قابلمه می ریزیم و روی حرارت می گذاریم و مرتب هم می زنیم تا قوام بیاید و مثل فرنی شود.

3. حالا کمی از مواد داخل قابلمه را برمی داریم و به زرده تخم مرغ که قبلا هم زدیم، اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود. بعد مخلوط زرده تخم مرغ را به مواد روی حرارت اضافه می کنیم و تند تند هم می زنیم.

4. وقتی که کرم داخل قابلمه به جوش آمد، قابلمه را از روی حرارت برمی داریم و کمی که از دما افتاد و خنک شد، مخلوط خامه و پودر قند را بهش اضافه می کنیم و هم می زنیم.

5. در ادامه برای آماده کردن دسر، بیسکوییت ها را به تکه های ریز خرد می کنیم و به میزان لازم چند میوه به دلخواه انتخاب می کنیم و به شکل نگینی برش می زنیم.

6. حالا درون ظرف یا لیوان مورد نظر یک لایه بیسکوییت پودر شده می ریزیم، بعد روی آن یک لایه از کرم و بعد یک لایه ازمیوه می ریزیم و این کار را به همین ترتیب تا آخر ادامه می دهیم. فقط دقت کنید که لایه آخر باید کرم باشد چون برای تزئین قشنگ تر می شود.

7. برای تزیین روی دسر می توانید چند تکه میوه بگذارید. امیدواریم از خوردن این دسر ویکتوریای خوشمزه و عالی لذت ببرید.

۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

دانلود آهنگ جدید بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم

دانلود آهنگ جدید بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم از مهدی احمدوند

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام بماند از ترنج موزیک

Download Music Mehdi Ahmadvand – Bemanad

برای دانلود آهنگ زیبا و احساسی بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام بماند از ترنج موزیک :

تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه

یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم

تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید

♫♫♫♫♫

تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای دشمن بر آورده شد

بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم

بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

♫♫♫♫♫

هنوز عطر تو توی این خونه هست چرا اشک من دست و پاتو نبست

دل آتیش گرفت از نبود تو سوخت دلم رو دلت خیلی ارزون فروخت

دلم ابر و طوفانه حالو هوات دلم به نبود تو عادت نداشت

♫♫♫♫♫

چرا اشک من روت موثر نبود چون هیشکی به جز من مقصر نبود

بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم

بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم

۲۵ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی