سایت بیوگرافی و آشپزی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

طرز تهیه قیساوا خرما

طرز تهیه قیساوا خرما

قیساوا خرما ، قیسی خرما ، طرز تهیه قیساوا خرما با خرما و تخم مرغ ، دستور پخت قیسی خرما با گردو ، geisava khorma
دستور پخت قیسی خرما با گردو و تخم مرغ
مواد لازم قیساوا خرما
خرما بدوه هسته 40 عدد
گردوی چهار تکه شده  10 عدد
تخم مرغ  2 عدد
شیر  1 قاشق سوپخوری
کره ذوب شده  60 گرم
پسته خرد شده به میزان لازم
دارچین پودرشده به میزان لازم
مراحل تهیه قیساوا خرما با گردو

1. ابتدا هسته تمام خرماها را پس از شستن درمی آوریم و داخل هر خرما بجای هسته یک چهارم گردو را میزاریم سپس خرماها را در کنار هم داخل ظرفی نسوز می چینیم و پس از چیدن آن را کنار می گذاریم. هر گردو را هم به 4 قسمت مساوی تقسیم می کنیم و آن را هم کنار می گذاریم.

2. در این مرحله در یک کاسه یک عدد تخم مرغ را با 1 قاشق سوپخوری شیر مخلوط می کنیم و مخلوط شیر و تخم مرغ را روی خرماها می ریزیم. می توانید فواصل بین خرماها را با گردوی خرد شده پر کنید.

3. فر را روشن می کنیم و آن را بر روی حرارت 180 درجی سانتی گراد تنظیم می کنیم و به مدت 10 تا 15 دقیقه صبر می کنیم فر گرم شود. پس از گرم شدن فر ظرف خرماها را به مدت 10 دقیقه در طبقه وسط فر گرم شده قرار می دهیم و پس از 15 دقیقه آن را از فر بیرون می آوریم.

4. سپس یک عدد تخم مرغ باقی مانده را در یک کاسه می شکنیم و با چنگال هم می زنیم تا زرده و سفیده آن باهم مخلوط شود. پس از همزدن آن را روی ظرف خرما می ریزیم و مجددا ظرف خرما را این بار به مدت 5 دقیقه در طبقه وسط فر با درجه خرارت قبلی قرار می دهیم تا تخم مرغ خود را ببندد.

5. پس از 5 دقیقه قیساوای خرما را از فر بیرون می آوریم و کره ذوب شده را روی آن می ریزیم و با پسته و دارچین روی قیسی خرما را تزیین و سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن این فیساوای خوشمزه و لذیذ لذت ببرید.

۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی

طرز تهیه سوپ تره فرنگی با قارچ و شیر ، دستور پخت سوپ تره فرنگی ، مواد لازم سوپ تره فرنگی ، soup tareh farangi
دستور پخت سوپ تره فرنگی با شیر و قارچ

سوپ تره فرنگی با قارچ و شیر یکی از انواع سوپ های خوشمزه و لذیذ است که این سوپ طرفداران خاص خودش را دارد. مواد اصلی سوپ تره فرنگی ، قارچ ، شیر و تره فرنگی می باشد اما برخی افراد در انتهای پخت مقداری خامه هم به این سوپ اضافه می کنند. همان طور که می دانید مشهورترین سوپی که با قارچ درست می شود سوپ قارچ و مرغ است اما برخی از افراد با قارچ سوپ های خوشمزه دیگری نظیر سوپ تره فرنگی درست می کنند.

برای همین امروز در این پست آشپزی بارونک طرز تهیه و درست کردن سوپ تره فرنگی مجلسی و خوشمزه با شیر و قارچ برای 4 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی به تنهایی می توانید سوپ قارچ و تره فرنگی خوشمزه و عالی برای پذیرایی از مهمان ها درست کنید.

توجه : در صورتی که بخواهید سوپ تره فرنگی و قارچ را برای 2 نفر استفاده کنید لطفا از یک دوم مواد لازم گفته شده استفاده کنید.

مواد لازم سوپ تره فرنگی و قارچ
قارچ 500 گرم
تره فرنگی 1 لیوان خرد شده (قسمت سفیدش)
ترخون 1 قاشق غذاخوری
آب مرغ 2 لیوان
شیر 1 لیوان
آب 1 لیوان
پیاز یک عدد
روغن مایع به میزان لازم
آبلیمو به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه سوپ تره فرنگی و قارچ

1. ابتدا یک عدد پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد کنید و به همراه کمی روغن در یک قابلمه تفت دهید تا کمی سبک و نرم شود سپس تره فرنگی را که از قبل فقط قسمت سفیدش را صورت نازک حلقه ای شده خرد کرده ایم به قابلمه اضافه کنید و بعد از تفت دادن یک قاشق غذاخوری ترخون تازه اضافه می کنیم.

2. بعد از اضافه کردن ترخون 500 گرم قارچ که از قبل آن را به صورت ورقه ای خرد کرده ایم اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا همه مواد باهم به صورت یکدست مخلوط شوند. توجه کنید باید همه این مواد را به فاصله یک دقیقه از هم اضافه کنید.

3. بعد از اضافه کردن قارچ به مدت 15 دقیقه تفت می دهیم تا آب قارچ ها به خوبی کشیده شود. در این مرحله یک قاشق غذاخوری آرد روی قارچ ها می پاشیم و به مدت 5 دقیقه تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود سپس دو لیوان آب مرغ اضافه می کنیم و چند بار هم می زنیم تا به خوبی تمامی مواد باهم به خوبی مخلوط و یکدست شوند.

طرز تهیه سوپ شیر خوشمزه
طرز تهیه سوپ شیر خوشمزه
سوپ شیر یا سوپ سفید یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین سوپ ها ...

4. بعد از اضافه کردن آب مرغ ابتدا یک لیوان آب اضافه می کنیم و بعد یک لیوان شیر اضافه می کنیم. توجه کنید باید حتما دمای شیر با دمای محیط یکنواخت باشد و یا اینکه ولرم باشد در غیر این صورت شیر بریده می شود و ظاهر سوپ شما زشت می شود.

5. بعد از اضافه کردن شیر حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا سوپ بجوشید سپس حرارت زیر قابلمه را کم می کنیم و مقداری نمک و فلفل هم به سوپ تره فرنگی اضافه می کنیم و بعدش صبر می کنیم سوپ به آرامی بپزد و خوب جا بیفتد.

6. پس از اینکه سوپ تره فرنگی و قارچ به خوبی پخت و به غلظت دلخواه رسید حرارت زیر قابلمه را خاموش کنید. برای تزیین سوپ تره فرنگی و قارچ می توانید موقع سرو روی آن را با ترخون تازه تزیین کنید و کنارش لیموی تازه بگذارید.

7. من خودم همیشه 5 دقیقه مانده به آخر پخت مقداری آب لیموی تازه به سوپ تره فرنگی و قارچ اضافه می کنم تا مزه سوپ تره فرنگی شیرین نشود و کمی مزه اش ترش شود. امیدوارم این آموزش تهیه سوپ تره فرنگی مورد رضایت تون قرار گرفته باشد و از این سوپ خوشمزه لذت ببرید.

۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه خورشت بامیه

طرز تهیه خورشت بامیه

خورش بامیه ، خورشت بامیه ، مواد لازم خورشت بامیه ، طرز تهیه و دستور پخت خورشت بامیه ، khoresh-bamie
دستور پخت خورشت مرغ

خورشت بامیه یکی از خورش های معروف و پرطرفدار جنوبی می باشد که هم اکنون در تمام ایران این خورشت خوشمزه و پرخاصیت پخته می شود. همان طور که می دانید بامیه خواص بسیار زیادی دارد و در درمان پوکی استخوان ،یبوست ، کم خونی و دیابت مفید می باشد. البته افراد زیادی خورشت بامیه را به علت لزج بودن آن دوست ندارد و ما برای این دسته از فراد در ابتدای پخت راه حلی قرار دادیم که لزج بودن بامیه را تا حد زیادی از بین می رود.

همچنین اگر می خواهید خورشت بامیه مجلسی و شیکی داشته باشید می توانید موقع سرو آن را با سیب زمینی سرخ کرده تزیین کنید. در این پست آموزش آشپزی بارونک دستور پخت و طرز تهیه خورش بامیه به همراه مواد لازم برای 4 نفر آماده کرده ایم که شما می توانید با این آموزش آشپزی ، خورشت بامیه خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم خورشت بامیه
گوشت خورشتی 250 گرم
بامیه 400 گرم
پیاز 1 عدد
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذا خوری
سیر به میزان لازم
زعفران به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه خورشت بامیه

برای تهیه خورش بامیه ، ابتدا برای اینکه لیزی بامیه ها از بین برود چوب ته بامیه را فقط کمی کوتاه می کنیم و بعد آن ها را داخل ظرف آب سرد می ریزیم و کمی نمک هم بهشون می زنیم و به مدت دو ساعت صبر می کنیم تا توی آب نمک بمانند. سپس بامیه را می شوریم و کنار می گذاریم. (مراقب باشید اگر انتهای بامیه ها را بیشتر ببرید باز می شود و خورشت بامیه شما لزج می شود)

حالا پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و با مقداری روغن در یک قابلمه روی حرارت قرار می دهیم وقتی که پیازها طلایی شدند گوشت را که از قبل به صورت قورمه ای همانند خورشت قیمه خرد کرده ایم به قابلمه پیاز اضافه می کنیم و بعد از تفت دادن مقداری زردچوبه اضافه می کنیم و آب هم به اندازه ای می ریزیم که بعد از پخت حدود یک لیوان آب برای پختن بامیه ها داشته باشیم. (من سه لیوان ریختم)

در این مرحله داخل تابه ای که برای پخت خورشت در نظر گرفته ایم کمی روغن می ریزیم و اگه طعم سیر را دوست دارید یکی دو حبه سیر را له کنید و به تابه اضافه کنید و با روغن تفت دهید. سپس بامیه ها را که از قبل شسته و آماده کرده ایم به تابه اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم تا رنگ بامیه ها عوض شود.

سپس مقداری رب گوجه فرنگی و کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و گوشت پخته شده را با آبی که دارد به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و درب تابه را می گذاریم و به مدت تقریبا 20 دقیقه صبر می کنیم تا خورش بامیه خوب بپزد و جا بیفتد. توجه کنید برای جا افتادن خورشت بامیه بهتر است اجازه بدهید روی حرارت ملایم ملایم و به آرامی بپزد و جا بیفتد همچنین نباید این خورشت را زیاد هم بزنید چرا که بامیه بسیار حساس هستند و هم زدن زیادی ممکن است باعت لیز شدن خورشت شود.

پس از اینکه خورشت بامیه پخت و حرارت زیر تابه را خاموش کردید مقدار خیلی کم آبلیمو و زعفران به خورش بامیه اضافه کنید تا خوشمزه تر و خوش طعم تر شود. همچنین می توانید دو عدد سیب زمینی رو با کمی زردچوبه به صورت طلایی سرخ کنید و موقع سرو برای تزیین و زیباتر شدن خورشت بامیه استفاده کنید.

منبع : خورشت بامیه

۲۲ آبان ۹۷ ، ۰۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب آشپزی

تعبیر دیدن آشپزی کردن و پختن مرغ و گوشت یا دیدن شخص مرده ای که آشپزی می کند و درست کردن انواع غذا از قبیل آش و کباب می تواند از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب آشپزی باشد.

برای همین امروز در سایت پارلین کامل ترین تعبیر خواب گردو را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر آشپزی در خواب

خواب آشپزی از نمونه خواب هایی است که معبرین تعبیرهای گوناگونی برای آن گفته اند. در حالت کلی دیدن آشپزی در خواب ، علامت داشتن اوقات شیرین و مهمانی های شاد است.

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال پختن غذایی خوشمزه هستید نشانگر این است که از پادشاهی به شما خیر ومنفعت می رسد و اگر آن غذای پخته بد مزه باشد و طمع خوبی نداشته باشد بیانگر این است که از شخصی به شما ضرر و زیان خواهد رسید.

تعبیر پختن گوشت در خواب

اگر در خواب مشاهده کنید که آشپز شده اید و در حال پختن گوشت هستید لحظات خوب و شادی در انتظار شماست.

اما اگر گوشتی در حال پختن ببینید نشانگر آن است که توقعتان نسبت به اطرافیانتان بیشتر خواهد شد و خود خواه خواهید شد.

تعبیر خواب کباب کردن

اگر در خواب مشاهده کنید که برای کباب کردن چیزی آتش روشن کرده وسپس آن را خورده اید، به همان اندازه ناراحتی وغم واندوه به رزق و روزیتان افزوده خواهد شد.

تعبیر خواب پختن برنج

در حالت کلی دیدن برنج پخته در خواب نشانگر براورده شدن آرزوها از جنبه مالی است واگر ببینید در حال خوردن برنج پخته هستید، خیر و نیکی و نعمت های فراوان به شما می رسد.

تعبیر خواب آش پختن

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال پختن آش هستید بیانگر این است که شما رویا وهدفی در ذهن خود دارید که باید برای رسیدن به آن، تلاش و کوشش کنید.

۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب گردو

تعبیر دیدن گردو شامل خوردن و چیدن گردوی سبز از درخت ، دیدن گردو با پوست چوبی خشک و قهوه ای می تواند از نمونه های خواب های مشاهده شده در مورد گردو باشد.

برای همین امروز در سایت پارلین کامل ترین تعبیر خواب گردو را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر گردو در خواب

در حالت کلی دیدن گردو در خواب نشانه مال و اموالی است که با رنج و مشقت حاصل می شود. حال اگر فردی در خواب مشاهده کند که گردو دارد ، به معنی این است که از شخصی خسیس سود و منفعت نصیبش می شود.

و اگر آن فرد خواب ببیند که تعداد زیادی گردو دارد تعبیر آن خوب نیست ونشانه دشمنی و کینه می باشد.

تعبیر گردو خوردن در خواب

اگر فردی خواب ببیند که در حال خوردن گردو است خواب او نشانه این است که یکی از ارزشمندترین نقشه هایش عملی خواهد شد.

تعبیر دیدن مغز گردو در خواب

در حالت کلی دیدن مغز گردو در خواب نشانه نعمت و روزی حلال می باشد به خصوص اگر مغز گردو سالم و سفید و بدون کرم خوردگی باشد اما اگر مغز گردو پوسیده و خراب باشد نشانه شکست در حرفه وشغل او است.

حال اگر شخصی خواب ببیند که از مغز گردو روغن می گیرد آن شخص از فردی خسیس اموالی به دست خواهد آورد.

تعبیر گردو شکستن در خواب

اگر فردی در خواب ببیند که گردویی می شکند و آن گردو مغزی سالم و خوب دارد نشانگر پیشرفت در حرفه و شغلش است اما اگر آن گردو دارای مغزی خراب و پوسیده باشد نشانگر این است که امید و آرزو ها و هدف هایش رو به ناکامی می رود.

همچنین اگر فردی در خواب ببیند که با رنج ومشقت گردوها را می شکند نشانگر این است که پس از تحمل سختی ها و مشکلات زندگی و همچنین صرف هزینه های زیاد به پیروزی و موفقیت خواهد رسید.

تعبیر دیدن گردو با پوست

در حالت کلی دیدن گردو با پوست چندان خوشایند نیست و به معنی به دست آوردن مال حرام می باشد.

اگر آن گردو را مصرف کنید و مغز آن را بخورید مرتکب گناهی می شوید که لذت آن زود گذر است و مال و اموالی که نصیبتان می شود برایتان خوشایند نخواهد بود.

تعبیر دیدن گردو روی درخت

اگر شخصی خواب ببیند در حال جمع کردن گردو از زیر درختان می باشد بیانگر این است که معشوقه آن شخص او را مورد لطف ومحبت خود قرار می دهد و آن شخص کارهای موفقیت آمیز زیادی انجام خواهد داد.

همچنین اگر آن شخص در لا به لای برگ های درختان گردو ببیند نشانگر این است که زندگی او سرشار از صلح و صفا بوده و عمری طولانی خواهد داشت.


همچنین ببینید : • تعبیر خواب غربال کردنتعبیر خواب آشپزی با آرد تعبیر خواب آروغ زدن
۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال حوالی پاییز

تصاویر سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز با نام قبلی بازگشت به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی در 22 قسمت ساخته شده است و قرار است از آبان ماه 97 از شبکه سه سیما پخش شود. این سریال ملودرامی عاشقانه است که براساس طرحی از معصومه بیات به فیلم حسین نمازی نگارش شده است. سریال حوالی پاییز مشکلات کار و اشتغال زایی خانواده ها ، فضای مجازی و سوء استفاده هایی که از هویت افراد می شود را به تصویر می کشد.

در این سریال بازیگران معروفی همچون لیلا اوتادی ، رویا تیموریان و حسین مهری ایفای نقش کرده اند و شاید براتون جالب باشد بدانید که یکی از بازیگران نقش اول زن این سریال یک دختر عرب می باشد.

دختر عرب در سریال سریال حوالی پاییز

عکس دختر عرب در سریال حوالی پاییز

عکس بازیگران سریال حوالی پاییز ، سریال حوالی پاییز

عکس بازیگران سریال حوالی پاییز

خلاصه داستان سریال حوالی پاییز

در خلاصه داستان تلویزیونی حوالی پاییز آمده است که این سریال : داستان ملودرامی عاشقانه از عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب لبانی می باشد.

سریال حوالی پائیز با نام قبلی بازگشت یک مجموعه با داستان ملودرامی عاشقانه از عشق یک جوان به یک دختر عرب لبنانی می باشد

زمان پخش سریال حوالی پاییز

این سریال که در 21 قسمت 45 دقیقه ای آماده و ساخته شده است قرار است بعد از سریال دلدادگان از اول آبان 97 هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش شود.

لیلا اوتادی و رویا تیموریان در سریال حوالی پاییز ، بازیگران سریال حوالی پاییز

لیلا اوتادی و رویا تیموریان در سریال حوالی پاییز

بازیگران سریال حوالی پاییز

بازیگران مرد : حسین مهری ، مرتضی علی عباس میرزایی ، محمد حمزه ای ، ارشا اقدسی ، رضا اکبرپور ، بهرام ابراهیمی ، کیوان ساکت اف ، محمد ساربان ، تورج فرامرزیان ، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا

بازیگران زن : رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، مونا کرمی ، پردیس منوچهری ، جوانه دلشاد و مهرنوش مقیمی


بیوگرافی بازیگران سریال حوالی پاییز

در ادامه خلاصه ای از بیواگرافی و زندگینامه بازیگران سریال حوالی پاییز را برای شما آماده کرده ایم تا د صورت تمایل با بازیگران این سریال تلویزیونی بیشتر آشنا شوید.

عکس های اینستاگرام آن ماری سلامه ، تصاویر آن ماری سلامه

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف اهل لبنان می باشد و 28 سال سن دارد و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد بازیگری می باشد. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته است تا به امروز با کارگردان های مشهور لبنانی ، ژاپنی ، مصری و ایرانی کار کند. نکته ای که شاید در بیوگرافی آن ماری سلامه براتون جالب باشد این است که او یکبار مورد تجاوز جنسی ...  (بیوگرافی آن ماری سلامه)

حسین مهری و همسر جدیدش ، همسر حسین مهری کیست؟ ، بیوگرافی حسین مهری و خانواده اش ، حسین مهری و همسرش و پسرش حامین

حسین مهری بازیگر نقش مهران

حسین مهری در شهر تهران متولد شده و اکنون 34 ساله است. در سریال حوالی پاییز نقش همسر ساره یوسف بازیگر لبنانی را بازی می کند و برادر سامان و شیوا است. او آدمی بسیار درونگرا است و به گفته خودش اهل تنهایی است و دوست دارد اوقات فراغتش را کنار همسرش سپری کند. او بر این باور است که اگر قرار است معروف شود باید به واسط توانایی هایش باشد نه اینکه با حاشیه شناخته شود. او در آذرماه 1391 ازدواج ... (بیوگرافی حسین مهری)

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان ، رویا تیموریان و مسعود رایگان

رویا تیموریان بازیگر حوالی پاییز

رویا تیموریان متولد 1338 و 59 ساله می باشد و اولین بار با دعوت شوهر خواهرش به تئاتر می رود و با تماشای تئاتر به بازیگری علاقه پیدا می کند و برای همین بازیگر می شود.او در سریال حوالی پاییز نقش مادر خانواده را بازی می کند. رویا تیموریان دو بار ازدواج کرده است ازدواج اول او منجر به طلاق شده است و از این ازدواج دو دختر بنام های دنیا و درنا دارد. او برای بار دوم با مسعود رایگان ازدواج می کند ... (بیوگرافی رویا تیموریان)

عکس های اینستاگرام لیلا اوتادی, عکس های شخصی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر نقش شیرین

لیلا اوتادی متولد سال 1362 می باشد و اکنون 36 ساله می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.او در سریال حوالی پاییز نقش شیرین را بازی می کند که همسر سامان می باشد. لیلا اوتادی عاشق ماشین شاسی بلند است و قبلا یک لندکروز سفید داشت و دوستانش به او می گفتند : لیلا آمبولانس خریدی؟ برای همین آن را می فروشد و یک ماشین کوچکتر میخرد ولی ... (بیوگرافی لیلا اوتادی)

بیوگرافی رضا اکبرپور و همسرش ، عکس رضا اکبرپور و همسرش و فرزندنش ، reza akbarpour

رضا اکبرپور بازیگر نقش سامان

رضا اکبرپور در سال 1365 متولد و اکنون 32 ساله است. او سال ها قبل ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد. رضا اکبرپور در سریال حوالی پاییز نقش سامان و همسر لیلا اوتادی را بازی می کند. این بازیگر به علت مشکلاتی مالی شدید مجبور می شود برای مدتی بازیگری را رها کند و در زندگی سختی های زیادی کشیده است. خواندن بیوگرافی این بازیگر خوب کشورمان خالی از لطف نیست. (بیوگرافی رضا اکبرپور)

عکس های شخصی مونا کرمی ، عکس های اینستاگرام جدید مونا کرمی ، مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر نقش شیوا

مونا کرمی در سال 69 متولد و اکنون 28 ساله است او بازیگری را از کودکی شروع کرده و برای اولین بار در سریال بیمار استاندارد بازی کرده است و در سریال حوالی پاییز نقش شیوا را بازی می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازیگر می توانید بیوگرافی او را دنبال کنید. (بیوگرافی مونا کرمی)

سلفی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد بازیگر نقش عاطفه

جوانه دلشاد در سال 69 متولد و اکنون 28 ساله است و تنها برادرش فوت کرده است. او دارای دو مدرک شیمی و بازیگری است و برای اینکه بازیگر شود به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرده است و برای اولین بار توسط مهران مدیری جلوی تصویر رفت. او اکنون در سریال حوالی پاییز نقش دختری بنام عاطفه را بازی می کند ... (بیوگرافی جوانه دلشاد)

۱۷ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر دیدن خواب آجیل و خشکبار

تعبیر کامل آجیل در خواب

دیدن و گرفتن و خوردن آجیل و خشکبار - خریدن پسته ، گردو ، کشمش ، فندق ، نخود و بادم آجیل برای عید و یا مشکل گشایی در خواب می تواند از خواب های معمول ما در رابطه با آجیل می باشد و باید دید شما خواب آجیل را با چه شرایطی دیده اید. در این پست بارونک کامل ترین تعبیر آجیل در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر آجیل در خواب

دیدن آجیل در خواب تعبیرش بیشتر اوقات خوب است و بعضی وقت ها آجیل در خواب نشان از میل های جنسی آقایان است و این خواب ممکن است هشداری در مورد مشکلات در یک رابطه زناشویی باشد.


تعبیر خواب شکستن آجیل

شکستن آجیل در خواب به معنی این است که شما راهی برای رفع مشکلات خود پیدا خواهید کرد.


تعبیر خواب آجیل کشمش

محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید که کشمش دارید و آن را می خورید به این معنی است که به قدر آن کشمش منفعت خواهید دید و اگر در خواب کشمش را به یکی دیگر دادید نشانه این است که به آن شخصی راحتی و آسایش خواهید رساند.

حضرت امام جعفر صادق دیدن کشمش در خواب را بر سه وجه می داند :

  • منفعت
  • مال و حلال
  • کسب و معیشت

تعبیر خواب آجیل پسته

دیدن پسته در خواب معمولا نشانه این است که شما فکر می کنید و اشتغال ذهنی دارد که بعضی وقت ها می تواند برایتان سرگرم کننده باشد.

به هر حال اگر فردی خواب ببیند که ظرف پسته مقابل خویش دارد خواب او نشانه این است که در روزهای آینده به خاطر موضوعی ذهن و فکر مشغولی خواهد داشت و به اتفاقاتی که شاید ممکن است بیفتد فکر می کند.

اما اگر این زن در خواب پسته ببیند خواب او نشانه این است که غیبت می کند و پشت سر این و آن حرف می زند.

معبر دیگری دیدن پسته آجیل را در خواب نشانه مال و اموال می داند.

تعبیر خواب پسته بدون مغز

منوچهر مطیعی دید پسته بدون مغز در خواب را نشانه غم می داند و آن را نشان از نتیجه مأیوس کننده از کاری که مشغول انجام آن است تعبیر می کند و همچنین می گوید اگر ظرفی پر از پوست پسته در خواب دیدید یعنی اینکه در کاری شکست خواهید خورد.


تعبیر خواب آجیل تخمه

همان طور که میدانید شکستن و خوردن تخمه در بیداری یک نوع سرگرمی می باشد اما در خواب این کار نشانه انجام عمل گناه می باشد. معمولا در خواب تخمه نشان از مال حرام می باشد و اگر فردی خواب ببیند که مقداری زیادی تخمه دارد پولی حرام به آن مرد خواهد رسید.

دیدن تخمه بو نداده در صورتی که آن را نشکنید نشان از خیر و برکت می باشد.

اگر شخصی خواب ببیند که تخمه کدو ، آفتاب گردان یا هندوانه دارد خواب او نشانه این است که خبری به او خواهد رسید که به وسیله آن خبر خود او می تواند نشانه خیر و برکت باشد.


تعبیر خواب آجیل بادام

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که بادام با پوستش دارید یا اینکه کسی به شما بادام با این ویژگی داد خواب شما نشانه این است که از مردمی بخیل چیزی را به سختی بگیرید و اگر خواب ببینید که از مغز بادام ، روغن بیرون آمد بیانگر این است که به اندازه آن روغن از مردم بغیل منفعت و سود بدست می آورید.

محمد بن سیرین دیدن بادام در خواب را نشانه نعمت و روزی که به سختی بدست می آید تعبیر می کند و می گوید : اگر فردی خواب ببیند که بادام گرفت خواب او نشانه این است که به اندازه آن نعمت و روزی به او برسد اما با دشواری و سختی.


تعبیر خواب فندق آجیل

دیدن فندق در خواب نشانه زندگی صلح آمیز همراه با تفاهم و آسایش و لذت می باشد و انجام دادن کاری پرماجرا و استرس زا می باشد اما این کار سود خوبی دارد. و خوردن فندق آجیل در خواب بیانگر این است که ارتباط های نشاط آور و شادی بخش خواهید داشت و دوستانی حقیقی و خوب پیدا خواهید کرد. در حالت کلی دیدن و خوردن فندق در خواب خوب است.


تعبیر خواب آجیل گردو

همان طور که میدانید قیمت گردوی آجیل نسبت به برخی از خشکبار های دیگه اش خیلی گرون تر است و برای همین دیدن گردو در خواب نشانه مال و اموالی است که به سختی به دست می آید و اگر خواب ببیند که گردو می خورید یعنی اینکه به آروزهای خود می رسید.

جابر مغربی می گوید : اگر فردی خواب ببیند که گردو دارد نشانه این است که از مردی خسیس سود و منفعت به دست می آورد ولی اگر خواب ببیند که تعداد فراوان گردو دارد نشانه خصومت و دشمنی است. آنلی بیتون هم خوردن گردو در خواب را نشانه عملی شدن یکی از با ارزش ترین نقشه هایتان تعبیر می کند.

همچنین ببینید :
تعبیر باران شدید در خواب
تعبیر باران شدید در خواب
اگر شخصی خواب ببیند که باران چنان با شدت می بارد که رهگذران و مردم ...
تعبیر دیدن خواب مار
تعبیر دیدن خواب مار
دیدن مار در خواب نشانه دشمن پنهان شما است حال اگر مار در خانه شما ...
 
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۹:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

آیا حسین ریوندی کمدین مشهور ایرانی را می شناسید؟

آیا حسین ریوندی کمدین مشهور ایرانی را می شناسید؟

مجله تفریحی زیبا : اگر او رو نمی شناسید بدانید او یکی از کمدین های مشهور ایران می باشد و صفحه اینستاگرام او بسیار پرطرفدار می باشد. پیشنهاد می کنیم او ا فالو کنید اط مطالب خنده دار و جالبی که در صفحه شخصی اش می گذارید دیدن کنید

حسن ریوندی استندآپ کمدین، شومن و مجری ایرانی است. ریوندی اولین کنسرت خنده را در ایران (۲۵ تیر ۹۲، برج میلاد) پایه گذاری کرد. وی در کنسرت های خنده، با مطرح کردن طنز های اجتماعی ، شومنی ، تقلید صدای خوانندگان و شوخی های سرگرم کننده به اجرای برنامه می پردازد. مدت زمان اجرای برنامه ( در کنسرت های خنده ) توسط ریوندی حدود ٢ ساعت است که بدون توقف و به صورت رو در رو با تماشاچیان انجام می پذیرد ، وی با زبان طنز به بیان خاص و نقادانهٔ کژی‌ها و نادرستی‌ها به قصد اصلاح و نه تخریب می پردازد و فکر برانگیز است ، ماهیتی پیچیده و چند لایه دارد. گرچه طبیعتش بر خنده استوار است، اما خنده را تنها وسیله‌ای می‌انگارد برای نیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق مسائل مختلف اجتماعی که انسان را به تفکر وا می‌دارد

بیوگرافی و عکس حسن ریوندی + آدرس کانال تلگرام

زندگی نامه حسن ریوندی

حسن ریوندی در تاریخ (یکشنبه ۲۱ مارس ١٩۷۶ ) شهر سبزوار دیده بر جهان گشود. استعداد تقلید صدای او از سنین کودکی نمو پیدا کرد و همیشه از هنر ذاتی وی در جشن های مدرسه و محل استفاده می شد . اولین اجرای صحنه اش در سن 15 سالگی در تالار شهید مفتح سبزوار در یک برنامه جشن به مناسبت دهه فجر با حضور مردم و هنرمندان محلی انجام شد.وی فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری است ، شغل اصلی ریوندی دبیری است . ریوندی بعد از طی دوران خدمت سربازی ، حرفه ی صدا سازی و اجرا را به صورت جدی ادامه داد او از شاگردان محمد نوری است و سلفژ را زیر نظر وی آموخت . او در حال حاضر به ضرورت شغلی در تهران سکونت داردن

بیوگرافی و عکس حسن ریوندی + آدرس کانال تلگرام

بیوگرافی و عکس حسن ریوندی + آدرس کانال تلگرام

منبع : http://parlyn.net/hasan-reyvandi.html

Related image

Image result for ‫حسین ریوندی‬‎

Related image

مجله تفریحی زیبا : بیوگرافی و عکس های حسین ریوندی کمدین مشهور ایرانی در سال 1397

۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۰:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی رضا اکبرپور

عکس رضا اکبرپور

رضا اکبرپور در دوازدهم آذر 1365 در یک خانواده هفت نفره در تهران متولد شده است او یک برادر و سه خواهر دارد و فارغ التحصیل ارشد علوم سیاسی می باشد. به گفته خودش ورزش دو جزئی از برنامه روزانه ام است و بیشتر اوقات روز را در کتاب فروشی مون که سالهاست داریم سپری میکنم.

رضا اکبرپور علاوه بر بازیگری در نویسندگی هم دستی دارد و از جمله بازیگرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش به این حد از موفقیت رسیده است و مشکلات زیادی را طی این سال ها تحمل کرده است او حتی مجبور شد به علت مشکلات شدید مالی یک مدت طولانی از بازیگری فاصله بگیرد اما به گفته خودش این عشق است که موجب شده من در این حرفه دوام بیاورم و آن را ادامه بدهم.

ازدواج و همسر رضا اکبرپور

رضا اکبرپور سال ها قبل ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد. اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزند رضا اکبرپور منتشر نشده است.

رضا اکبرپور در سریال حوالی پاییز

خانواده رضا اکبرپور در سریال حوالی پاییز

آغاز فعالیت بازیگری

رضا اکبرپور در سال 79 در کلاس های بازیگری شرکت می کند و پس از یادگیری اصول بازیگری در چندین تئاتر شرکت می کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرند اما متاسفانه بعد از یک بازه زمانی مجبور می شود به دلیل مشکلات شدید مالی بازیگری را کنار بگذارید و کاری پیدا کند تا بتواند کمی وضعیت مالی خودش را بهبود بخشید.

تا اینکه در سال 1390 با علی سرهنگ آشنا می شود و در تله فیلم او بنام زمانی برای ایستادن ایفای نقش می کند. به گفته رضا اکبرپور در آن زمان دوستی بنام مهرداد حسنی بازی مرا می بیند و مرا به حسین نمازی معرفی می کند تا در فیلم جدید او بنام حرف های درگوشی بازی کنم ولی متاسفانه این فیلم پروانه سخت نگرفت.

بعد از آن حسین نمازی سراغ ساخت فیلم سینمایی آپاندیس می رود و از من هم دعوت می کند تا در این فیلم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که تونستم در فیلم آپاندیس حضور پیدا کنم آن هم در شرایطی که افرادی هستند که حاضرند یک میلیارد در یک فیلم سینمایی سرمایه گذاری کنند تا فرزندشان نقش اول فیلم باشد.

عکس رضا اکبرپور و لیلا اوتادی ، رضا اکبرپور و لیلا اوتادی در سریال حوالی پاییز

رضا اکبرپور و لیلا اوتادی

بازی در سریال حوالی پاییز

حسین نمازی علاقه خاصی به نحوه بازی رضا اکبرپور دارد و این بار او را به سریال جدیدش بنام حوالی پاییز دعوت کرده است. رضا اکبرپور در این سریال نقش سامان پسر بزرگ خانواده را بازی می کند و پدر این خانواده فوت کرده و رویا تیموریان مادر خانواده است. همچنین او همسر شیرین (لیلا اوتادی) و برادر مهران (حسین مهری) و عاطفه (مونا کرمی) می باشد. رضا اکبرپور در حوالی پاییز شخصیت مثبت و دوست داشتنی بازی می کند و به خوبی ایفای نقش کرده است و به نظر سریال حوالی پاییز نقطه عطفی در کارنامه بازیگری او باشد.

بعد از دو سال کنار گذاشته شدم !

رضا اکبرپور در ادامه مصاحبه اش از اتفاقی تلخی که برایش اتفاق افتاده بود گفت : خداوند از قلب من آگاه است و می داند که شعار نمی دهم تنها چیزی که باعث شد در این حرفه دوام بیاورم و پایدار باشم عشق است. در آن زمان حدود 2 سال بود که ما فیلمنامه فیلم علی سرهنگ را می نوشتیم و من پلان به پلان فیلم را دیده بودم و بازی کرده بودم اما به یکباره به دلایلی من از این فیلم کنار گذاشته شدم !

اتفاقی که برای من هنگام بازی این فیلم اتفاق افتاد شاید اگر برای هر فرد دیگری می افتاد او را به سمت افسردگی شدید می برد ولی تنها عشق بود که به من کمک کرد تا تحمل کنم و این مسیر را ادامه بدهم.

رضا اکبرپور در فیلم آپاندیس

رضا اکبرپور در فیلم آپاندیس

باید تام هنکس به دنیا می آمدم !

متاسفانه یک سری جملاتی هستند که قلب آدم را به درد می آورند جملاتی مانند چرا باید عکس این پسر روی پوستر باشد؟ مگه این پسر کیه؟ گویا من همان زمان که به دنیا می آمدم حتما چهره شناخته شده ای می بودم! سوال من این است آیا باید از همان کودکی تام هنکس به دنیا می آمدم؟ آیا با این نگاه و طرز تفکر می توان توقع داشت چهره جدید به سینما معرفی شود؟ اینجاست که می گویم باید سنگ زیرین آسیا بود.

مادرم همیشه آیه ای از سوره انعام را برایم می خواند که مضمونش این بود : " بی اذن خدا هیچ برگی از درخت بر زمین نمی افتد" این یعنی من را خداوند می بیند و بدون خواسته او قدمی از پیش نخواهم برد و خواست خدا از هر چیزی برایم با ارزش تر است. اینکه بین این همه بازیگر و علاقه مند و کارگردان طوری اتفاقات را رقم می زند که رضا اکبرپور به حسین نمازی برسد برای من نشانه است.

همچنین ببینید :
آن ماری سلامه
آن ماری سلامه
آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتیار زیادی در جهان عرب دارد و ...
 
بیوگرافی جوانه دلشاد و همسرش
بیوگرافی جوانه دلشاد و همسرش
جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 در یک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده ...
۱۳ آبان ۹۷ ، ۰۱:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب برنج

تعبیر دیدن برنج نذری و برنج زعفرانی پخته شده و خام یا خیس شده ، خوردن و پختن برنج ، دادن و گرفتن گونی یا کیسه برنج و دیدن برنج سیاه و کرم زده می تواند از خواب های متدوال ما در رابطه با خواب برنج باشد.

در حالت کلی برنج از غلاتی است که با رنج و زحمت زیادی کاشت و برداشت می شود و برای همین تعبیر برنج در خواب از نظر معبرین مالی است که بیننده خواب آن را با رنج و زحمت زیادی بدست می آورد.


تعبیر دیدن برنج در خواب

محمد بن سیرین : دیدن برنج در خواب به معنی بدست آوردن مال و اموال با سختی و زحمت زیاد می باشد.

آنلی بیتون : اگر تاجری دانه های برنج در خواب ببینید نشانه این است که معاملاتی سود آور انجام خواهد داد. اما برای کشاورزان این خوب نشانه محصولات فراوان است.

حضرت یوسف دیدن ماش برنج و نخود و حبوبات دیگر را نشانه اندوه و افسردگی تعبیر می کند.

امام جعفر صادق دیدن برنج در خواب را بر 3 وجه می داند :

  • مال
  • حاجت
  • خیر و منفعت

تعبیر خواب پختن برنج

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که برنج پخته می خورید خواسته و حاجت شما برآورده می شود و خیر و نیکی به شما خواهد رسید.

کارل گوستا یونگ : اگر خواب ببینید که برنج می پزید خواب شما نشانه این است که مسئولیت جدیدی می پذیرید که برای شما لذت زیادی دارد.

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن برنج در خواب را نشانه حاجت تعبیر می کند و می گوید :

اگر خواب ببینید که از برنج پلو می پزید یا اینکه دیگری برنج پخته به شما داده است بدانید حاجت شما روا می شود و به آرزویی که دارید خواهید رسید.

اگر دختری مجردی خواب ببیند که پلو می خورد یا پیش روی او پلو گذاشته اند و یا اینکه بر سر سفره ای که ظرف های پلو در آن چیده شده نشسته است نشانه شوهر کردن آن دختر می باشد. خوردن پلو در خواب با مرغ خیلی بهتر از خوردن پلو با گوشت می باشد.

اگر خواب دیدید که پلو می خورید اما پلوی شما شن و ریگ یا شلتوک می باشد بدانید برای شما زحمت و دردسر درست خواهند کرد و کسی هست که در این میان خیانت می کند و دروغ می گوید.


تعبیر خواب برنج زعفرانی

اگر خواب ببینید که بر روی پلو زعفران ریخته بودند بدانید در راه رسیدن به هدف تان ملال و اندوهی پیش خواهد آمد که خیلی زود رفع می شود.


تعبیر خواب خوردن برنج

منوچهر مطیعی می گوید :

خوردن برنج خام نشانه تعجیل در بهره گیری از نعمتی است که حق و سهم شما می باشد اما برای این کار عجله دارید و این خوب نیست.

خوردن پلو با ماست نشانه خشم است و اگر خواب ببینید که برنج پخته یا پلو را با ماست می خورید بدانید حاجت شما برآورده می شود اما بنا به دلایلی خشمگین خواهید شد.

خوردن برنج پخته یا پلو با ترشی نشانه غم و اندوه است.

ابراهیم کرمانی می گوید :

  • خوردن برنج با گوشت پخته تعبیر خوبی دارد.
  • خوردن برنج با شیر تعبیر فوق العاده و عالی دارد.
  • خوردن برنج با دوغ پخته نشانه غم و اندوه است.

 

 
تعبیر آرد در خواب
تعبیر آرد در خواب
دیدن و خوردن آرد و خمیر ، پاشیدن و ریختن آرد ، خرید و فروش کیسه آرد ...
تعبیر انار خوردن
تعبیر انار خوردن
دیدن یا خوردن انار در خواب نشانه رهایی از اتهامات دیگران نسبت به شما ...
۱۱ آبان ۹۷ ، ۱۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی