سایت بیوگرافی و آشپزی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیوگرافی سامان صفاری

سامان صفاری در ۶ شهریور ۱۳۶۶ در شهر کرمان متولد شده است. او دو تا برادر بنام های ابوالفضل و اشکان دارد که به ترتیب فیلمنامه نویس و تهیه کننده می باشند و در کشور آلمان زندگی می کنند.

سامان صفاری تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته جهانگردی ادامه داده و فارغ التحصیل همین رشته است و دوست دارد اگر روزی غیر از بازیگری شغل دیگری انتخاب کند حرفه تور و گردشگری را انتخاب کند چون فارغ التحصیل همین رشته است و از طرفی علاقه بسیار زیادی به سفر دارد.

ازدواج و همسر

سامان صفاری تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری درباره ازدواج یا نامزدی اش در این پست درج خواهد شد.

عکس های جدید سامان صفاری

گریم سامان صفاری ، عکس از گریم سامان صفاری برای سریال دلدادگان

ماشین سامان صفاری

نحوه بازیگر شدن

سامان صفاری مثل خیلی دیگر از بازیگران ایرانی ، بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری آموخته است. در آن زمان وقتی که به کلاس های بازیگری می رفت با کارگردان مشهور علیرضا امینی آشنا می شود و آقای امینی از او دعوت می کند تا در فیلم جدیدش بنام سقوط آزاد بازی کند.

علت اصلی طلاق مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
علت اصلی طلاق مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
بالاخره بهنوش طباطبایی در آخرین مصاحبه اش سکوتش را شکست و گفت ...

موقع بازی در فیلم سقوط آزاد ، نرگس آبیار چهره و بازی سامان صفاری را می پسندد و برای همین از او دعوت می کند در فیلم شیار ۱۴۳ در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند که بازی در این فیلم موجب شناخته شدن بیشتر او شد.

سامان صفاری در سریال دلدادگان

سامان صفاری در فیلم دلدادگان

سامان صفاری با بازی در فیلم دلدادگان منوچهر هادی شبکه سه سیما به اوج محبوبیت خود رسید. او در این فیلم نقش پسری بنام امیر را بازی می کند که به دنبال کار در رشته حسابداری است و به طور اتفاقی برای مصاحبه به یک شرکت می رود که در آنجا و بعدش اتفاقاتی می افتد که دختر صاحب شرکت عاشق او می شود و امیر درگیر داستان عاشقانه ای می شود که به نظر یک طرفه است.

همچنین ببینید : • بابک بهشاد دنیا میدنینیما رئیسیمسعود فروتن
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی بیژن امکانیان

بیژن امکانیان در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در شهر آبان متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران می باشد و یک دوره تخصصی آموزش مربیگری تئاتر را نیز گذرانده است. او هم اکنون علاوه بر بازیگری ، هر از گاهی کار کارگردانی می کند.

ستاره دهه شصت سینمای ایرانی بعد با از بازی فوق العاده و عالی در سریال گسل در کنار سام درخشانی ، این بار با سریال پدر به تلویزیون برگشته و حضور او در قسمت های انتهایی سریال پدر پر رنگ تر شده است.

ازدواج و همسر

بیژن امکانیان متأهل می باشد و دو فرزند بنام های یلدا و دنا دارد. با اینکه بیژن امکانیان همیشه به همراه همسرش در محافل هنری حاضر می شود اما متاسفانه تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر او منتشر نشده است.

عکس بیژن امکانیان و همسرش

چگونگی بازیگر شدن بیژن امکانیان

من دانشجوی رشته تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا در شهر تهران بودم و در آن زمان با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو تا فیلم کوتاه ساختم و البته در فیلم های کوتاهی هم بازی می کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مهدی صباغ زاده ، فریدون جیرانی و موسوی تعاونی بنام ایفا را راه اندازی کردیم و کار اول سینمایی مان را شروع کردیم.

بعد از بازی در چندین فیلم در اواخر سال ۱۳۷۰ به دلیل اینکه سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد و در این دوران اکثر فیلم ها ، قصه های دختر و پسری بود و متاسفانه انتخاب های زیادی برای من نبود و باید منتظر پیشنهاد های بهتری می ماندم تا اینکه برای بازی در سربازهای جمعه دعوت شدم.

نهایتاً بیژن امکانیان با بازی در فیلم تقاطع بعد از ۲۷ سال حضور در سینما و تلویزیون ایران توانست اولین جایزه بازیگری اش را بگیرد.

شایعه طلاق الناز حبیبی از همسرش
شایعه طلاق الناز حبیبی از همسرش
الناز حبیبی به یکباره تمامی عکس های همسرش را از صفحه شخصی اش پاک می کند همین ...

تصاویر بیژن امکانیان

تصاویر جدید بیژن امکانیان

غکس های جدید بیژن امکانیان

عکس  های جدید اینستاگرام بیژن امکانیان

بیژن امکانیان در سریال گسل

عکس بیژن امکانیان و سام درخشانی در سریال گسل

عکس پیری بیژن امکانیان

بازی در سریال پدر

بیژن امکانیان در سریال پدر نقش شریک تجاری حاج علی را بازی می کند که بعد از فوت پسر حاج علی ، او خاطر خواه عروس حاج علی می شود و سعی می کند به هر طریقی که شده به خانواده حاج علی نزدیک شود و وقتی این موضوع را با حاج علی در میان می گذارد با واکنش شدید او روبرو می شود. پیشنهاد می کنم این سریال جذاب و دیدنی را دنبال کنید.

همچنین ببینید : • لاله اسکندری  • حمید گودرزیمهدی سلطانی لعیا زنگنه
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

خرید هندزفری طرح زیپ

خرید هندزفری طرح زیپ

فروشگاه خرید اینترنتی هندزفری طرح زیپ میکروفون دار با ارسال فوری

هندزفری طرح زیپ یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات در سال 97 ویژه دختر خانم ها و آقا پسرهای ایرانی که می خواهند متفاوت باشند و متفاوت دیده شوند می باشد. این هندزفری دارای طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده می باشد. شما با خرید و استفاده از هندزفری طرح زیپ لذت واقعی شنیدن یک موسیقی را تجربه خواهید کرد.

این هندزفری که یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات سال 2018 می باشد با اینکه اندازه کوچکی دارد ولی کیفیت و قدرت صدای آن باور نکردنی می باشد و طراحی آن بسیار زیبا و شیک می باشد. هندزفری طرح زیپ با عملکردی فوق العاده برای آیفون، آیپاد و تمام موبایل ها و دستگاه های شما می باشد.

هندزفری طرح زیپ

توضیحات بیشتر درباره هندزفری طرح زیپ

این هندزفری دارای میکروفن داخلی جهت مکالمه با گوشی های موبایل و تبلت است. همچنین دارای سوکت استانداراد سه و نیم میلیمتری می باشد و برای اولین بار در ایران عرضه شده است. این هندزفری وسیله ای فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان عاشق موزیک می باشد.

یکی از مزیت های دیگر هندزفری طرح زیپ این است که این هندزفری صدا را به وضوح پخش می کند و سیم های آن هرگز گره نمی خورند. همچنین طول آن 120 سانتی متر و جک استانداد 3.5 میلیمتری بوده و قابل استفاده برای تمامی گوشی های موبایل ، تبلت و موزیک پلیرها می باشد.

همچنین قابلیت باز و بسته کردن زیپ آن ، باعث می شود هر اندازه که بخواهید ،‌ اندازه باز ماندن سیم را به دلخواه تغییر دهید. از دیگر مزیت های برتر هندزفری طرح زیپ ، میکروفون داخی آن می باشد که شما می توانید به آسانی با هندزفری مکالمه کنید.

فروشگاه خرید هندزفری طرح زیپ

ویژگی های هندزفری طرح زیپ :

  • دارای Hands-Free و میکروفن داخلی جهت مکالمه برای موبایل و تبلت
  • مجهز به سیستم حذف صدای اطراف جهت استفاده در محیط پر صدا
  • کیفیت صدای بی‌نظیر در ابعادی کوچک و جمع و جور
  • تنظیم اندازه باز ماندن سیم (با بستن زیپ)
  • مانع از گره خوردن سیم ها و طول عمر بیشتر سیم ها
  • دارای دکمه روشن و خاموش بر روی هندزفری

مشخصات فنی هندزفری طرح زیپ :

  • دارای میکروفن داخلی
  • جنس: سیلیکون
  • طول: 120 سانتی متر
  • وزن: حدود 30 گرم
  • فرکانس: 20HZ ~ 20 KHZ
  • سوکت: 3.5 میلی متری (قابل استفاده بر روی تمامی گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیرها)

قیمت هندزفری طرح زیپ

عکس هندزفری طرح زیپ

راهنمای خرید هندزفری طرح زیپ

برای خرید هندزفری طرح زیب لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 15000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

محصولات پیشنهادیخرید کش موی جادویی خرید گن ساعت شنی جلیقه ای خرید نگهدارنده دمپایی دیواری خرید گوش پاک کن اسمارت ساب
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی