خرید اینترنتی سبد توری سرخ کن و بخارپز مجیک کیچن

سبد توری سرخ کن magic kitchen یک مححصول جدید و فوق العاده کاربری برای سرخ کردن، پختن، بخارپز کردن انواع مواد غذایی از جمله ماکارونی، سیب زمینی و ... می باشد.

بدنه سبد توری سرخ کن استیل می باشد و طوری طراحی شده است که به راحتی جمع می شود و دارای دستگیره مخصوص می باشد که به هیچ وجه این دستگیره داغ نمی کند.

برای مثال شما می توانید در سبد توری مجیک کیچن ماکارونی درست کنید. برای این کار دیگر نیازی به آبکشی کردن ماکارونی ندارید و به راحتی می توانید دسته سبد توری مجیک چیکن را گرفته و از قابلمه با خیال راحت خارج کنید.

روش استفاده از سبد توری سرخ کن مجیک کیچن magic kitchen

توضیحات بیشتر درباره سبد توری سرخ کن مجیک کیچن

این سبد توری که به تازگی در فروشگاه اینترنتی ما عرضه شده است امروزه برای هر آشپزخانه ای می توان گفت یک وسیله ضروری و مفید می باشد و شما با استفاده از این سبد توری سرخ کن به راحتی می توانید هر نوع پخت و پزی را انجام بدهید و از همه اینا مهم تر دیگر غذای شما در اثر چسبیدن به کف قابلمه نمی سوزد. چون با کف قابلمه هیچ برخوردی ندارد.

شما می توانید این سبد توری سرخ کن را همین امروز از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید و درب منزل خود وجه آن را پس از تحویل گرفتن درب منزل پرداخت کنید.

عکس سبد توری سرخ کن مجیک کیچن magic kitchen

ویژگی های اصلی سبد توری سرخ کن magic kitchen

  • ساخته شده از بدنه استیل فوق العاده قوی
  • شست و شوی آسان و تخلیه غذا به آسانی
  • قابل استفاده در سایز های استاندارد 3/8 – 5/8 لیتری
  • قابل جمع شدن برای نگهداری در کابینت
  • دستگیره هرگز داغ نمی شود
  • می توانید لبه های آن را بر عکس کنید و به عنوان بخارپز استفاده کنید
  • به راحتی دستگیره ها بر می گردند و از آن به عنوان سبد رو میزی می توانید استفاده کنید.

    قیمت و نحوه خرید سبد توری سرخ کن مجیک کیچن magic kitchen

آیا می توانیم از سبد توری مجیک کیچن به عنوان بخارپز هم استفاده کنیم؟

این سوالی است که خیلی از مشتریان از ما پرسیده اند. در پاسخ باید بگوییم بله شما می توانید لبه های آن را برعکس کنید و به عنوان بخارپز استفاده کنید.

شما می توانید داخل این سبد توری سرخ کنید سبزیجات را به آسانی سرخ کنید و حتی سیب زمینی را به صورت خلالی خرد کنید و بعد آن ها را داخل سبد توری قرار داده و بعد در ظرف روغن قرار دهید تا به این طریق سیب زمینی های شما سرخ شوند.

در انتها باید بگوییم سبد توری مجیک کیچن این امکان را به شما می دهد تا هر مواد غذایی را به راحتی آبکش کنید و بعد آن ها را به آسانی سرخ کنید و روغن اضافی مواد سرخ شده را هم بگیرید.