تعبیر خواب طوفان

تعبیر دیدن انواع طوفان در خواب چیست؟

تعبیر دیدن طوفان به همراه رعد و برق شدید در خواب و گیر کردن تو ماشین و پناه گرفتن و نجات یافتن از طوفان + تماشای طوفان به همراه گرد و خاک از پشت پنجره خانه و دیدن دریای طوفانی خشمگین از قایق از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب طوفان می باشد.

در حالت کلی دیدن طوفان در خواب نشانه افسردگی است و تعبیر نیکویی ندارد. اما تفاسیر مثبتی برای آن بیان شده است. طوفان در خواب می تواند باعث افزایش روحانیت و هشداری برای تغییر و حرکت رو به جلو باشد.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب طوفان را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله منوچهر مطیعی تهرانی، حضرت یوسف، ابن سیرین، تعبیر گران غربی و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

در ادامه با تعبیر دیدن طوفان در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.


تعبیر دیدن طوفان در خواب

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی اگر در زندگی چیزی یا کسی را دور از دسترس خودمان ببینیم معمولا آن را در خواب به صورت کوه آتشفشان، سیل و طوفان مشاهده می کنیم. دیدگاه معبرین غربی در مورد طوفان این است که اگر در خواب طوفان مشاهده کردید نشانه این است که به زودی مبارزه ای اتفاق خواهد افتاد همچنین می توان طوفان را به از دست دادن و یا رخ دادن فاجعه ای وحشتناک در زندگی بیداری نیز تعبیر کرد.

آنلی بیتون در این مورد می گوید:

اگر کسی در خواب طوفان مشاهده کند نشانگر اتفاق افتادن حوادث غیر منتظره است همچنین اگر در خواب ببینید که گرفتار طوفان شده اید نشانه این است که خطری شما را تهدید می کند. آب و هوای طوفانی بیانگر وقوع اتفاقاتی همراه با درد و رنج است.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است که آب و هوای طوفانی نشانه این است که دشمنان به دنبال شکست شما هستند.


تعبیر خواب طوفان شن

دیدن طوفان شن در خواب به حالتی که فقط نظاره گر طوفان باشید، نشانه این است که زندگی شخصی شما مشکلی پیش می آید و شما نمی توانید آن را حل کنید و موجب سردرگمی شما خواهد شد.


تعبیر خواب طوفان سیاه

دیدن طوفان به رنگ سیاه و تیره نشانه این است که شما عزیزی را از دست خواهید داد.


تعبیر خواب طوفان قرمز

دیدن طوفان به رنگ قرمز و سرخ بیانگر این است که بیننده خواب عضوی از بدن خود را بر اثر حادثه ای از دست خواهد داد.


تعبیر خواب طوفان و خراب شدن خانه

اگر خواب ببینید طوفان شدیدی می آید و خانه شما را ویران می کند و حتی همه لوازم شما را ویران کرد نشانه این است که شما در زندگی خود گرفتار مشکلاتی خواهید دید و روزی شما کاهش پیدا خواهد کرد.


تعبیر خواب تماشا کردن طوفان

اگر خواب ببینید که در خانه خود نشستید و طوفان و وزش باد را نگاه می کنید و خوشحال و شادمان هستید، نشانه این است که مهمانی به خانه شما خواهد آمد و شب خواهد ماند.


تعبیر خواب پوشاندن خود از طوفان

اگر خواب ببینید که بخاطر طوفان خود را می پوشانید، نشانه این است که هر نوع مشکل یا نگرانی که در زندگی شخصی شما اتفاق می افتد به زودی از بین خواهد رفت.


تعبیر دیدن طوفان همراه باران در خواب

دیدگاه ابن سیرین در این مورد این است که اگر باران همراه طوفان بر سر مردم بارید نشانه این است که در آن سرزمین مرگی رخ خواهد داد.

از دیدگاه تعبیر گران غربی اگر کسی در خواب طوفان به همراه باران مشاهده کند نشانه افسردگی است. همچنین اگر بخواهیم تعبیر دقیق این گونه خواب ها را پیدا کنیم باید احساسی که در هنگام طوفان به ما دست داده را درک کنیم و باید توجه کنیم که آیا خود ما نیز در آن طوفان بوده ایم یا نه یا به طور مثال از کنار پنجره به تماشای آن پرداخته ایم.

اگر در عالم رویا یک طوفان بسیار وحشتناک به همراه باد و باران دیدید بیانگر اتفاقات جدیدی در زندگی شما خواهد بود. اگر شما در حالت عصبانیت و آشفتگی به خواب فرو روید معمولا این گونه حالات خود را به صورت طوفانی شدید در خواب نشان می دهد.

از دیدگاه آنلی بیتون دیدن طوفان همراه باران در عالم خواب به معنای رو به رو شدن با اتفاقات تلخ است.


تعبیر خواب طوفان همراه برف در خواب

آنلی بیتون در این مورد می گوید: اگر در خواب طوفانی همراه با برف مشاهده کنید بیانگر این است در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی ناامید و غمگین می شوید.


تعبیر خواب طوفان همراه تگرگ

از دیدگاه آنلی بیتون، تعبیر خواب طوفان همراه تگرگ نشانه عدم پیشرفت در هر کاری است.