طرز تهیه ساندویچ همبرگر

ساندویچ همبرگر ، طرز تهیه و درست کردن ساندویچ همبرگر خانگی خوشمزه و مخصوص ، sandwich-hamburger
دستور تهیه ساندویچ همبرگر خانگی خوشمزه و مخصوص

ساندویچ همبرگر یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فست فود ها است و خیلی سریع و به آسانی تهیه می شود. همانطور که می دانید اکثر بچه ها و حتی بزرگتر ها عاشق ساندویچ هستند و امروزه انواع ساندویچ را می توانید از اکثر رستوران ها و فست فود ها تهیه کنید.

ساندویچ ها انواع مختلفی دارد، از جمله ساندویچ زبان، مرغ، همبرگر، چیز برگر و ... با این وجود شما می توانید ساندویچ را به راحتی در منزل با مواد اولیه سالم درست کنید. مثل همبرگر با گوشت چرخ کرده و یا پودر سویا.

به هر حال اگر با طرز تهیه ساندویچ همبرگر آشنایی ندارید، ما در این دستور آشپزی ساده بارونک، مواد لازم و طرز تهیه ساندویچ همبرگر را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این ساندویچ خانگی خوشمزه را به صورت بازاری و مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم ساندویچ همبرگر 4 نفر
همبرگر 4 عدد
نان ساندویچ  4 عدد
خیارشور به میزان لازم
گوجه فرنگی به میزان لازم
کاهوی خرد شده به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه و درست کردن ساندویچ همبرگر خانگی

1. برای درست کردن ساندویچ همبرگر در منزل می توانید همبرگر مخصوص یا معمولی را از فست فودی فروشی ها خریداری کنید و یا اینکه در منزل به صورت خانگی آن را درست کنید. برای دیدن طرز تهیه همبرگر در منزل کلیک کنید.

2. بعد از اینکه همبرگرها را آماده کردیم، در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و روی حرارت ملایم می گذاریم تا روغن داغ شود.

3. سپس همبرگرها را داخل تابه می ریزیم و دو طرف همبرگرها را با حرارت ملایم سرخ می کنیم. توجه کنید حتما باید با حرارت ملایم سرخ کنید چون اگر حرارت را زیاد کنید، همبرگر می سوزد و خوشمزه نمی شود.

4. در این مدت زمان کاهو، خیارشور و گوجه فرنگی ها را به شکل ورقه ای خرد می کنیم. و کنار می گذاریم. نان های ساندویچ را هم از وسط باز می کنیم و کمی داخل آن ها را تخلیه می کنیم و کنار می گذاریم.

5. وقتی همه همبرگرها به خوبی سرخ شدند، آن ها را به همراه خیارشور، کاهو و گوجه فرنگی داخل نان های ساندویچ می گذاریم.

6. حالا ساندویچ های همبرگر آماده شده را با سس کچاپ، سس خردل و یا هر سس دلخواه دیگر که دوست داشتید سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این ساندویچ همبرگر خانگی خوشمزه لذت ببرید.