دانلود آهنگ جدید منو نم نم دوباره بارون منو یه چتر خیس تو خیابون از مهدی مقدم

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام نم نم بارون از ترنج موزیک

Download Music Mehdi Moghadam – Nam Nam Baroon

برای دانلود آهنگ فوق العاده زیبای منو نم نم دوباره بارون منو یه چتر خیس تو خیابون به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید مهدی مقدم بنام نم نم بارون از ترنج موزیک :

منو فصل زمستون منو نم نم بارون منو خاطره هامون

منو عطر نفس هات منو چشمام به یاد اشکات منو آلبوم عکسات

تو و دلخوشیاتی چه روزایی رو گذشتی با کی

تا کی عشقت با کی

♫♫♫♫♫

هر چی که واسه من سخت بود واسه عشق تو مبهم بود

عشق تو کم بود منو نم نم دوباره بارون

منو یه چتر خیس تو خیابون منو اشکامو اون روزامون

میپیچه عطر تو زیر بارون منو عکسات یه جای خالی

♫♫♫♫♫

منو روزای خوب دوتایی بگو عشقم الان کجایی

منو نم نم دوباره بارون

منو یه چتر خیس تو خیابون منو اشکامو اون روزامون

میپیچه عطر تو زیر بارون منو عکسات یه جای خالی

منو روزای خوب دوتایی بگو عشقم الان کجایی

♫♫♫♫♫

آهای دل دل بارون من میشه عاشق باشی یکم

نگو دل خستس که برم تو باش آروم این دلم

 میمیرم تا تو باشی حتی اگه یه لحظم نباشی من میمیرم

بگو حرفات دروغ نبود نگو حست با من نبود آخه این حق من نبود

♫♫♫♫♫

که بریدی ازم تو زود نمیدونم چجوری دل بردی که عاشق نبودی شدم عشق دروغ

منو نم نم دوباره بارون

منو یه چتر خیس تو خیابون منو اشکامو اون روزامون

میپیچه عطر تو زیر بارون منو عکسات یه جای خالی

منو روزای خوب دوتایی بگو عشقم الان کجایی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام منو نم نم دوباره بارون منو یه چتر خیس تو خیابون