دانلود آهنگ جدید تو بی خدافظی گذشتی از دلم از مهدی سنجری

دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی سنجری بنام رفیق نیمه راه از ترنج موزیک

Download  Music Mehdi Sanjari – Refigh Nime Rah

برای دانلود آهنگ تو بی خدافظی گذشتی از دلم از سایت ترنج موزیک به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید مهدی سنجری بنام رفیق نیمه راه از سایت ترنج موزیک :

بازم میخوام شروع کنم حرفای تازه بهت بگم

بیا بشین تو رو به روم حرفای تازه بهم بزن

میخوام بگم از اون روزایی که رفته و برنمیگرده

دور و برت شلوغ شده نمیبینی نگاهمو

♫♫♫♫♫

بشکنش این سکوتتو بده به من جوابمو

میخام که مطمعن بشم دلت به من برنمیگرده

تو بی خدافظی گذشتی از دلم

چرا نپرسیدی چیا اومد سرم

برات نبودنم چرا مهم نبود

♫♫♫♫♫

به کی تو عشقمو فروختی خیلی زود

چرا نخواستی بمونی چرا نکردی تو تلاش

شدم شبیه اون کسی که تنها مونده با غماش

میخوام بدونی بعد تو یه عمره حال من همینه

گرفتی از چشمای من صورت مثل ماهتو

گذاشتی عمری بمونم تو حسرت نگاهتو

♫♫♫♫♫

میخوام بدونی تا ابد عشق تو از یادم نمیره

تو بی خدافظی گذشتی از دلم

چرا نپرسیدی چیا اومد سرم

برات نبودنم چرا مهم نبود

به کی تو عشقمو فروختی خیلی زود

قرار نبود بشی رفیق نیمه راه

ولی حالا  این عشق شده یه کوله راه

دانلود آهنگ جدید مهدی سنجری بنام تو بی خدافظی گذشتی از دلم