دانلود آهنگ جدید من بیابونم تو مثِ بارون می گیره جسمم از وجودت جون از محسن شهاب

دانلود آهنگ جدید و شاد محسن شهاب بنام تو که باشی از ترنج موزیک

Download Music Mohsen Shahab – To Ke Bashi

ترانه : مرصاد محمدپور , ویولن : پژمان مهدوی , تنظیم : ایمان تیموریان

برای دانلود آهنگ من بیابونم تو مثِ بارون می گیره جسمم از وجودت جون از سایت ترنج موزیک به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ  شاد و زیبای جدید محسن شهاب بنام تو که باشی از ترنج موزیک :

تو که باشی

زندگی میشه واسم یه جورِ دیگه

تو که باشی

واسه من مهم نیست؛ که کی چی میگه

همه دنیا؛ اگه رد شده باشن از کنارم

♫♫♫♫♫

تو که باشی

دیگه غصه هیچیوُ ندارم

من بیابونم؛ تو مثِ بارون

می گیره جسمم از وجودت؛ جون

نمیشه این رو بکنم پنهون

عشقت از قلبم؛ نمیره بیرون

♫♫♫♫♫

من بیابونم؛ تو مثِ بارون

می گیره جسمم از وجودت؛ جون

نمیشه این رو بکنم پنهون

عشقت از قلبم؛ نمیره بیرون

به جز تو کی می تونه بده به دستم بهونه؛ که دلموُ باز بزنم به دریا

♫♫♫♫♫

دیوونت میشم با چالِ گونت

نمیشه جای شونت؛ هیچ کجای دنیا

من بیابونم؛ تو مثِ بارون

می گیره جسمم از وجودت؛ جون

نمیشه این رو بکنم پنهون

♫♫♫♫♫

عشقت از قلبم؛ نمیره بیرون

من بیابونم؛ تو مثِ بارون

می گیره جسمم از وجودت؛ جون

نمیشه این رو بکنم پنهون

عشقت از قلبم؛ نمیره بیرون

دانلود آهنگ جدید محسن شهاب بنام من بیابونم تو مثِ بارون می گیره جسمم از وجودت جون