خرید اینترنتی صلوات شمار و ذکر شمال دیجتال

دستگاه صلوات شمار محصول جدید و عالی برای افرادی است که به دنبال روشی آسان و بی دردسر برای شمردن ذکر و صلوات هستند. این دستگاه صلوات شمار همانند ساعت مچی بر روی انگشت بسته می شود و در رنگبندی متفاوت عرضه شده است.

این دستگاه صلوات شمار قابلیت شمارش تا 1000ذکر را دارد و خوبی دیگر این صلوات شمار این است که اگر شما بعد از مدتی صلوات تفرستید این دستگاه صلوات شمار به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در صورتی که بعدا مثلا پس از چند روز ختم خود را ادامه بدهید به دلیل اینکه این دستگاه صلوات شمار حافظه دارد می توانید به آسانی ادامه ختم خود را انجام بدهید.

وزن این دستگاه بسیار سبک و فقط 150 گرم می باشد و شما فقط با قیمت 10 هزار تومان می توانید همین امروز آن را از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید و درب منزل خودتون وجهشو پرداخت نمایید.

دستگاه صلوات شمار انگشتی ، دستگاه ذکر شمال دیجتالی جدید

توضیحات بیشتر دستگاه صلوات شمار دیجتالی

همه ما بارها شده که تعداد صلوات و ذکر خود را فراموش کرده ایم مخصوصا اگر تعداد ختم صلوات و ذکر هامون زیاد باشد برای همین مخترعین به فکر دستگاهی بنام صلوات شمار دیجتال افتادند که به راحتی این دستگاه ذکر و صلوات های ما را می شمارد و شما با خرید یکی از این دستگاه های صلوات شمار دیجتال از این پس با خیال راحت و با تمرکز بیشتر می توانید ختم صلوات و یا ذکر خود را انجام دهید.

راهنمای خرید دستگاه صلوات شمار دیجتال

برای خرید دستگاه صلوات شمار دیجتال لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش دستگاه صلوات شمار خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 10000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

همچنین ببینید :
خرید گیره کوچک کننده بینی اصل
خرید گیره کوچک کننده بینی اصل
گیره کوچک کننده بینی نوز آپ را از هر فروشگاهی خرید نکنید چون پدهای ...
خرید دستگاه بادکش حجامت
خرید دستگاه بادکش حجامت
دستگاه بادکش طبی خانگی حجامت بهترین وسیله برای رفع خستگی ...