دانلود آهنگ جدید کاری کن با دلم باورم شه یکم از خودتم از خودتم از خودتم از علی درخشان

دانلود آهنگ جدید علی درخشان بنام از خودتم با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Derakhshan – Az Khodetam

برای دانلود آهنگ کاری کن با دلم باورم شه یکم از خودتم از خودتم از خودتم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی درخشان بنام از خودتم

کاری کن با دلم باورم شه یکم از خودتم از خودتم از خودتم

عاشق تو شدم چی دارم که بگم از خودتم از خودتم از خودتم

منو به لحظه هات اضافه کن به تو درگیرم همه روزام با عطر گرم تو تحت تاثیرم

♫♫♫♫♫

کار دله که عاشقت شدم من بی تقصیرم نبینمت یه روز کلافه امو تو که میدونی

ببین عوض شدم ازوقتی که گفتی میمونی به تو وصل حواسم همیشه واسه من جونی

وقتی ساکتی خاموشه جهان روشن کن دنیامو

♫♫♫♫♫

دستامو توو جمع محکم تر بگیر باور کن حرفهامو

منوبه لحظه هات اضافه کن به تو درگیرمهمه روزام با عطر گرم تو تحت تاثیرم

کار دله که عاشقت شدم من بی تقصیرم نبینمت یه روز کلافه امو تو که میدونی

ببین عوض شدم ازوقتی که گفتی میمونی به تو وصل حواسم همیشه واسه من جونی

دانلود آهنگ جدید علی درخشان بنام کاری کن با دلم باورم شه یکم از خودتم از خودتم از خودتم

همچنین ببینید :

دانلود آهنگ میشه بگی همیشه اینجوری دل تو صافه
دانلود آهنگ میشه بگی همیشه اینجوری دل تو صافه
برای دانلود آهنگ ابرو کمون ابرو کمون آره شدی آروم جون به ادامه مطلب ..