تعبیر دیدن خفاش در خواب چیست؟

دیدن خفاش ترسناک در حال پرواز، لانه خفاش و مدفوع خفاش در خواب + تعبیر خواب فرار کردن و گاز گرفتن و کشتن خفاش خاکستری، قهوه ای و سیاه و تعبیر خواب بچه خفاش از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب خفاش می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن خفاش در خواب نشانه افکاری است که در ذهن نا خود آگاه ما وجود دارد. دیدن خفاش در خواب تعبیر نیکویی ندارد.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب خفاش را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله حضرت یوسف، منوچهر مطیعی تهرانی، ابن سیرین و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

در ادامه با تعبیر دیدن خفاش در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.


تعبیر خواب خفاش

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی خفاش در خواب تعبیر خوبی ندارد و نگران کننده است و علاوه بر خود، بر روی زندگی اطرافیانش تاثیر می گذارد از دیدگاه وی، دیدن خفاش در خواب از دیدن موش در خواب و جوجه تیغی در خواب نیز بدتر است.

بعضی از معبرین تعبیر خواب در این رابطه می گویند: اگر کسی در خواب خفاش مشاهده کند نشانه انسان جاهل و نادان است.

آنلی بیتون در این مورد می گوید:

اگر کسی در خواب خفاش ببیند نشانه این است که شما یکی از اعضای خانواده خود را از دست می دهید و تعبیر دیگر آن نیز کور شدن است. همچنین دیدن خفاش در عالم رویا نشانه خبر بد است که از طرف افراد شرور به شما خواهد رسید.

به روایت امام صادق، دیدن خفاش در خواب نشانه دشمنی است.

ابن سیرین در این رابطه می گوید: خفاش نشانه ی بلا است حالا چه زنده باشد چه مرده. بهتر است در هنگام دیدن خواب خفاش صدقه بدهید.


تعبیر خواب حمله کردن خفاش

از دیدگاه امام صادق، اگر در خواب مشاهده کردید که خفاش به شما حمله کرد و سپس فرار کرد نشانه این است که از بلا دور خواهید ماند.


تعبیر خواب گاز گرفتن خفاش

از دیدگاه ابن سیرین اگر در عالم رویا ببینید که خفاش شما را گاز گرفته است بیانگر این است که از دشمن خود آسیب می بینید و بیماری و بلا و مصیبتی در انتظار شما است. تعبیر خواب خفاش سفید

دیدگاه آنلی بیتون در مورد خفاش سفید، بیانگر مرگ کودکی است.


تعبیر خواب داشتن خفاش

داشتن خفاش در خواب نشانه این است که آن فرد با انسان های جاهل و نادان ارتباط برقرار می کند


تعبیر خواب کشتن خفاش

منوچهر مطیعی تهرانی در این رابطه می گوید: اگر در خواب مشاهده کردید که خفاش را می کشید نشانگر این است که در مبارزه ای پیروز خواهید شد اما دیدن جسد و لاشه خفاش نشانه بلا و مصیبت است.


تعبیر خواب بچه خفاش

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی بچه خفاش در خواب نشانه دشمنی است که در ادامه آن باعث نابودی شما می شود همچنین اگر در خواب مشاهده کردید که بچه های خفاش را در کیسه ای انداخته و به جای دور برده اید بهتر است آن ها را بکشید.


تعبیر خواب بچه دار شدن خفاش

این خواب بیانگر یک دشمنی است که در کمین شما است و از بین بردن آن سخت و طاقت فرساست.


تعبیر خواب خفاش سرخ

اگر در خواب خفاش سرخ مشاهده کردید نشانه این است که شما بسیار انسان منفی نگر و حسودی هستید.


تعبیر خواب خفاش سبز

خفاش سبز در خواب نشانه یافتن رازهایی است که از شما پنهان می کنند.


تعبیر خواب خفاش مرده

خفاش مرده در خواب تعبیر خوبی دارد و خطراتی از شما دور می شود.


تعبیر خواب فرار کردن از خفاش

اگر در خواب مشاهده کردید که خفاش به دنبال شما در حال پرواز است و شما نیز فرار می کنید علامت بدی دارد و خطری شما را تهدید می کند.