سایت بیوگرافی و آشپزی

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیوگرافی سینا سهیلی

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد و اکنون ۲۷ ساله است او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

ازدواج و همسر

سینا سهیلی مجرد می باشد و تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است.

سینا سهیلی در کنار برادرش ساعد سهیلی

ورود به دنیای بازیگری

سینا سهیلی در یک خانواده هنرمند بزرگ شده و از همان دوران کودکی بازیگری را در کنارش پدرش که کارگردان مشهوری است آموخته است همچنین سال ها در کنار پدرش دستیار کارگردان بوده و فوت و فن های دنیای سینما و بازیگری را به خوبی می شناسد. و از اولین کارهای بازیگری او می توان به فیلم شب برهنه که ساخته پدرش سعید سهیلی است اشاره کرد.

از کارهای دستیاری او می توان به فیلم گشت ارشاد ۱ و ۲ اشاره کرد که از ساخته های پدرش سعید سهیلی بود اشاره کرد. همچنین در این فیلم برادرش ساعد سهیلی بازی کرده است.

سینا سهیلی در کنار مجتبی پیرزاده بازیگر سریال سایه بان

سینا سهیلی در سریال سایه بان

او با بازی در این سریال به اوج محبوبیت هنری خود رسید و در این سریال نقش پسری بنام حمید را بازی می کند که برادر بابک (محمد ولی زادگان) است و بابک برای اینکه از چین کالا وارد کند مجبور می شود تمام سرمایه تنها رفیقش سهراب (مجتبی پیرزاده) را قرض بگیرد ولی بعدا اتفاقاتی می افتد که شرمنده سهراب می شود.

آشنایی و ازدواج کوروش تهامی با پونه یزدانی
آشنایی و ازدواج کوروش تهامی با پونه یزدانی
همسرم برای خرید یک سی دی موسیقی وارد مغازه ای که شد و من هم داشتم ...

به نظر می رسد بازی خوب سینا سهیلی در سریال سایه بان باعث شد تا بهران توفیقی کارگردان و حامد عنقا نویسنده مشهور او را برای جدیدترین سریال خود یعنی سریال پدر انتخاب کنند.


همچنین ببینید : روناک یونسیهومن سیدیافسانه بایگانافسانه چهره آزادسام درخشانی

۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب دندان

دیدن خواب افتادن یا شکستن دندان, دندان درآوردن, درد کردن دندان و پر کردن یا کشیدن دندان خراب شده و پوسیده یا لق تا تمییز کردن دندان با مسواک و جرم گیری تا دیدن دندان مصنوعی در خواب معمولا از خواب های رایج همه ما می باشد که شما در ادامه می توانید کاملترین تعبیر خواب دندان را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب در پارلین مشاهده کنید.

دیدن دندان در خواب چه معنایی دارد؟

حضرت دانیال می گوید : دندان در خواب, خانواده و فامیل تو می باشد و دندان های فک بالا به جنس مذکر و مرد و دندان های فک پایین به جنس مؤنت و زن مربوط می شود و دندان های جلو در خواب به پدر و مادر, فرزندان, خواهران و برادران آن شخص مربوط می شود.

همچنین از دیدگاه او دندان های جلو و دندان هایی که در طرف راست باشد تعبیرش به پدر و بستگان پدر مربوط می شود و دندان هایی که در طرف چب باشند تعبیرش به مادر و بستگان مادر مربوط می شود. در ادامه گفته است : دندان هایی که در کنار دندان جلو هستند به عمو و فرزندانش مربوط است و تعبیر دندان های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می شود و تعبیر سایر دندان هایی که در کنار دندان های نیش هستند به خاله و فرزندانش مربوط می شود و تعبیر دندان های عقب هم به بستگان دور مربوط می شود.


تعبیر خواب افتادن دندان

خود بینی مهم ترین عامل دیدن افتادن دندان در خواب می باشد. همان طور که می دانید دندان ها یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی و جذاب رسیدن هر شخص می باشد و گاهی اوقات ممکنه شما در مورد ظاهر و جذاب رسیدن خود به چشم دیگران نگران باشید و همین نگرانی موجب می شود که شما خواب افتادن دندان ببینید.

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب شکستن دندان و افتادن دندان می گوید :

  • افتادن یک دندان نشانه رسیدن خبرهای بد به گوش شما خواهد بود.
  • افتادن دو دندان نشانه درگیر شدن در شرایط بدی برای شما خواهد بود.
  • افتادن سه دندان نشانه وقوع اتفاقات خیلی بد برای شما خواهدبود.
  • افتادن تمام دندان ها در خواب نشانه مرگ و قحطی در اجتماع شما خواهد بود.
  • شکستن دندان در خواب در اثر ضربه نشانه اتفاق افتادن مرگ و میر و حوادثی تلخ برای شما خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که دندان پوسیده شما شکست نشانه قرار گرفتن در موقعیت بدی خواهد بود و برنامه های شما نیمه تمام متوقف خواهد شد و به بیماری دچار خواهید شد و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.

تعبیر خواب دندان درآوردن

ابن سیرین می گوید :

  • اگر خواب ببینید که دندان های تو زیادتر و پاکیزه تر شده است با توحه به نوع دندان به مقام و منزلت خواهد شد.
  • اگر خواب ببینید که که در کنار دندانت, دندان دیگری درآمده است اگر از ردیف بالا باشد با توجه به نوع دندان صاجب یکی از آن ها از جنس مذکر خواهی شد و اگر از ردیف پایین باشد با توجه به نوع دندان صاحب جنس مؤنث خواهی شد. مثلا اگر دندان درآمده از دندان جلوئی فک بالا باشد صاحب فرزند و یا برادری خواهی شد و اگر دندان درآمده از فک پایین و در قسمت جلو باشد صاحب فرزند دختر و یا خواهر خواهی شد.
  • اگر خواب ببینید که از قلب خود دندان روییده است خواب شما نشانه این است که به زودی هلاک خواهی شد.

تعبیر خواب دندان درد

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که یکی از دندان هایتان را که درد می کند کنده اید نشانه بدست آوردن مال و اموال خواهد بود.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید دندانی که درد میکنه را کشیدید و در دست راست گرفته اید خواب شما به معنی بدست آوردن سود و منفعتی به میزان سی تا صد درهم خواهد بود. ولی اگر ببینید که آن را با دست چب گرفته اید یعنی اینکه به میزان سیصد الی ده هزار درهم سود نصیب تان خواهد شد و اگر آن را با هر دو دست گرفته ای به این معنی است که مال و اموال فراوان نصیب تان خواهد شد.

ابن سیرین می گوید : اگر خواب کسی را که مرده است ببینید با این شرایط که آن شخص از دندان درد ناله می کند خواب شما به این معنی است که آن شخص در زمان حیاتش, فحش و ناسزای زیادی به دیگران گفته است.


تعبیر خواب جرم گیری و تمیز کردن دندان

آنلی بیتون می گوید :

  • مسواک زدن دندان ها در خواب نشانه تلاش و کوشش فراوان برای حفظ ثروت است.
  • تمیز کردن و جرم گیری دندان ها توسط دندانپزشک در خواب نشانه دفاع کردن از منافع شخصی در مقابل افراد متخلف جامعه خواهد بود.
  • پاک شدن جرم دندان ها در خواب نشانه مبتلا شدن به بیماری به صورت مؤقت خواهد بود و وظایفی که بر دوش شما گذاشته خواهد شد عاقلانه به پایان می رسانید.
  • اگر در خواب از تماشای دندان های زیبا و سفید خود لذت ببرید خواب شما نشانه این است که شما به هنگام برآورده شدن آرزوهای خود به شادمانی بسیار بزرگی خواهید رسید.

تعبیر خواب کشیدن دندان و پر کردن دندان

لیلا برایت می گوید : دیدن پر کردن دندان در خواب نشانه این است که شما باید مراقب خود باشید تا دچار اشتباه نشوید.

منوچهر مطیعی می گوید : اگر خواب ببینید که دندان کرسی شما درد می کند و متورم و پوسیده شده است خواب شما به این معنی است که با همسر خود اختلاف پیدا خواهید کرد و اگر آن دندان را به دست خود و یا پزشک کشیدید و بیرون آوردید یعنی اینکه از همسرتان جدا خواهید شد.

آنلی بیتون می گوید :

  • کشیدن دندان توسط دکتر نشانه مبتلا شدن به بیماری سخت و دردناکی خواهد بود.
  • پر کردن دندان توسط دکتر نشانه پیدا کردن اشیاء قیمتی خود پس از نگرانی بسیار خواهد بود.
  • پر کردن تعدادی از دندان ها توسط دکتر نشانه مواجه شدن با درگیری های شدید خواهد بود و سعی خواهید کرد از کنار آن ها عبور کنید.
  • کشیدن دندان های کرم خورده در خواب نشانه دچار شدن به فقر و تنگدستی خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که یکی از دندان های خود را می کشید و سپس آن را گم می کنید خواب شما نشانه وارد شدن در کاری خواهد بود که برای شما سودی نخواهد شد.
تعبیر خواب خداحافظی از معشوق
تعبیر خواب خداحافظی از معشوق
اگر خواب ببینید که که از روی بالکن با معشوقه خود خداحافظی می کنید خواب شما ...

تعبیر خواب دندان مصنوعی

دیدن دندان مصنوعی در خواب نشانه سخنان و نقاب های دروغین, پیمان شکنی و وفا نکردن به عهد و قدم گذاشتن در سن پیری و از دست جذابیت و زیبایی ظاهر می باشد.

همچنین ببینید : • تعبیر خواب لاغر شدن شکم  • تعبیر خواب آب خوردنتعبیر خواب تف کردن  • تعبیر خواب یختعبیر خواب آب معدنی 
۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

خواص گوجه فرنگی

گوجه فرنگی با نام علمی Solanum lycopersicum یکی دیگر از خوراکی هایی است که امروزه به روش های مختلفی به صورت خام و یا پخته مصرف می کنیم و همه ما به آن را به عنوان میوه می شناسیم ولی در اصل در علم باغبانی به دلیل اینکه گوجه فرنگی هسته ندارد در دسته سبزیجات قرار می گیرد.

گوجه فرنگی سرشاز از ویتامین های سی, کا, آ , ب۶ و همچنین لیکوپن, پتاسیم, فولات, تیامین, منیزیم, نیاسین, کلسیم, فسفر و مس است که همه اینها برای سلامت بدن انسان لازم و ضروری هستند. گوجه فرنگی بومی آمریکای جنوبی و مرکزی بود و سپس به کشورهای دیگر جهان توسط اسپانیا انتقال داده شد و هم اکنون در تمامی جهان, انواع مختلفی از این کیاه پرورش داده می شود.

جالب است بدانید گوجه فرنگی در کل جهان نزدیک به یک سوم کل مساحت مختص به کشت تره بار را به خود اختصاص داده است. در کشور ایران طبق آمار جهانی هر نفر به طور میانگین در طول یک سال به تنهایی ۴۹ کیلوگرم گوجه فرنگی مصرف می کند.

خواص مفید گوجه فرنگی

مفید برای کاهش وزن

اگر رژیم دارید و در تلاش هستید که وزن کم کنید بهتر است به رژیم غذایی خود گوجه فرنگی را اضافه کنید چون کلسترول, چربی و کالری آن کم است و از طرفی پر از فیبر و آب است و شکم تان را پر آب می کند. بهتر است گوجه فرنگی را به صورت خام مصرف کنید.

مفید برای بینایی

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین آ, ب و ث است که قدرت بینایی شما را تقویت می کند و از شب کوری چشمان شما پیشگیری می کند. همچنین مصرف گوجه فرنگی احتمال مبتلا به بیماری آب مروارید را تا حد زیادی کاهش می دهد و حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان هایی مانند زئازانتین, لیکوپن، و لوتئین است که در مقابل اشعه های مضر نور آفتاب از چشمان شما محافظت می کند.

مفید برای افراد دیابتی

گوجه فرنگی حاوی ماده ای بنام کروم است که این ماده قند خون شما را کنترل می کند و از بالا رفتن فشار جلوگیری می کند همچنین به دلیل اینکه حاوی کربوهیدارت کمی است به کاهش سطح قند خون کمک می کند. جالب است بدانید آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی از بخش هایی از بدن مانند گردش خون و کلیه ها که در اثر دیابت آسیب می بینند محافظت می کند.

مفید برای پوست

گوجه فرنگی به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان لیکوپن می باشد و این آنتی اکسیدان از از پوست شما در مقابل اشعه مضر فرابنفش که دلیل اصلی ایجاد چین و چروک ریز روی پوست است محافظت می کند. پس با مصرف گوجه فرنگی می توانید پوستی زیبا و تمییز داشته باشید.

مفید برای مو

ویتامین ها و آهن موجود در گوجه فرنگی برای تقویت موها بسیار مفید است و موهای آسیب دیده را ترمیم و درخشان می کند همچنین اسیدیه موجود در گوجه فرنگی باعث متعادل سازی سطح ph موها می شود.

مفید برای استخوان ها

گوجه فرنگی به دلیل داشتن ویتامین کا و کلسیم استخوان های شما را تقویت می کند مخصوصا آنتی اکسیدانی بنام لیکوپن که در گوجه فرنگی موجود است تراکم استخوان را بهبود می بخشد و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

زیان های مصرف گوجه فرنگی

مضر برای افراد مبتلا به ناراحتی معده

اگر مشکل ناراحتی معده دارید توصیه می کنیم در مصرف گوجه فرنگی زیاده روزی نکنید زیرا در بعضی از افراد که معده حساسی دارند هضم گوجه فرنگی مشکل است.

مضر برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی

افرادی که دچار آلرژی و آسم هستند باید در مصرف مواد حساسیت زا مانند گوجه فرنگی احتیاط کنند. البته در صورتی که افراد مبتلا به بیماری آسم و آلرژی به گوجه فرنگی حساسیت ندارند می توانند از گوجه فرنگی استفاده کنند.


همچنین ببینید : خواص سیب زمینی خواص نمکخواص پیاز خواص خیار
۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

اس ام اس غرور

مجموعه جملات, و متن کوتاه, اس ام اس و پیامک های عاشقانه غمگین جدید و زیبا درباره غرور بیجا و خودخواهی و مغرور بودن و شکستن غرور مرد و زن را در این پست پارلین آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

پیامک غرور

اشتباه نگیر

وقتی مقصری و معذرت خواهی نمیکنی

اسمش غرور نیست عقده اس

جملات غرور

عشق ورزیدم و تو ندیدی

غرورم شکست و تو ندیدی

اشک در چشم هایم نشست ندیدی

بریدم از تو

دیگر نمیخواهم گره گیر یک گره کور باشم

 

متن غرور

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام که هر وقت دلت خواست خردش کنی

غرور من اگر بشکند با تکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد

جملات و نوشته های غرور بیجا

دیگر نه اشکهایم را خواهی دید

نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را

به جای آن احساسی که کشتی

درختی از غرور کاشتم ...

اس ام اس و نوشته های زیبا درباره غرور

آدمی غرورش را خیلی زیاد !

شاید بیشتر از تمام داشته هایش دوست می دارد !

حالا ببین اگر خودش ، غرورش را به خاطر تو ، نادیده بگیرد ، چه قدر دوستت دارد !

و این را بفهم آدمیزاد !

اس ام اس مغرور بودن

اینقدر خودت رو نگیر

اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن

وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد

فکر نکن که فوق العاده ای

شاید اون کم توقعه

جملات غمگین درباره غرور

چقدر ضعیف هستند و البته کوچک ، آنهایی که وقتی اشتباه می کنند

نه توانایی اقرار به اشتباه را دارند و نه قدرت عذر خواهی !

اسمش را می گذارند غرور و به آن افتخار می کنند

چه حقیرند و چه حقیرانه رفتار می کنند . . . !

اس ام اس شکستن غرور مرد و زن

برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد

تو هم اندکی احساس بگذار

مساوی که نمی شویم

حداقل به من نزدیک شو

جملات کوتاه و عاشقانه غمگین غرور

کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تو چه اشتباهی مغرور شدی  ...

اگه غول چراغ جادو رو داشتم ارزو میکردم روزی برسه که

هیچ کس بخار غرور غرور کسه دیگه ای رو نشکنه

متن و جملات مغرور بودن

هیچ وقت مغرورنشو

برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند

اس ام اس شکستن غرور

مهم نیست اگر انسان برای کسی که دوستش دارد غرورش را از دست بده

اما فاجعه است اگر به خاطر حفظ غرور کسی را که دوست دارد از دست بدهد

اس ام اس غرور و خودخواهی

همه بعض من تقدیم غرور نازنینت باد

غروری که لذت دریا را بر چشمانت حرام کرد

پیامک و متن کوتاه درباره شکستن غرور

هر بار که غرورمو شکست باز بخشیدمش و همون آدم قبلی شدم !

اما آخرین بار به جای غرور، دلمو شکست

دیگه فرصتی برای بخشیدنش نموند

چون زیر آوار دلم مرد واسم

پیشنهاد ویژه : عکس نوشته های زیبا درباره غرور

اس ام اس عاشقانه و غمگین غرور

رفتنی خواهد رفت چه زود چه دیر التماس نکنید

کمی از غرورتون را نگه دارید

تو تنهایی بد جور به درد میخوره این غرور


همچنین ببینید : اس ام اس دلتنگی  • اس ام اس عاشقانه  • اس ام اس صبح بخیر  • اس ام اس تولدت مبارکاس ام اس شب بخیر

۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در آلمان متولد و اکنون ۳۱ ساله است او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. در معاشرت با مردم سعی می کند انرژی مثبت داشته باشد و قیافه نمی گیرد اما آدم بسیار جدی است و با آدم ها تا زمانی که صمیمی نشود شوخی نمی کند.

ازدواج و همسر

نیما شعبان نژاد مجرد می باشد و هیچ خبری تا به امروز مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است. البته اخیراً عکس خانمی در کنار رامبد جوان منتشر شده بود که گفته می شد همسر نیما شعبان نژاد است ولی این خبر تأیید نشد.

عکس همسر نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

شروع فعالیت هنری

نیما شعبان نژاد از سال ۸۸ به طور حرفه ای تئاتر کار می کند و به واسطه محمد زیکسازی که در برنامه خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می کند به خندوانه دعوت شد و در این مجموعه در شخصیت های متفاوتی بازی کرده است. در واقع پس از ۱۰ سال فعالیت در تئاتر نهایتاً بازی در برنامه خندوانه در کنار رامبد جوان بود که او را به این شهرت رساند.

او هم اکنون یکی از بازیگران هنرمند و محبوب کشورمون است و تصمیم دارد از این به بعد در سینما فعالیت بیشتری داشته باشد. از آخرین کارهای او می توان به سریال دستت را به من بده اشاره کرد که در ماه رمضان ۹۷ این سریال پخش می شود.

نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

ماجرای آشنایی با رامبد جوان

نیما شعبان نژاد در کنار رامبد جوان در برنامه خندوانه به یکباره تا این حد به محبوبیت رسید او در مصاحبه اش در مورد آشنایی و رفاقتش با رامبد جوان گفت : من و رامبد خیلی اتفاقی باهم آشنا شدیم. رامبد واقعا انسان باهوشی و تیز بینی است و به هیچ وجه نمی شود او را گول زد تیزهوشانه و دقیق قدم هایش را بر میدارد و در شغلش هیچ کاری را از وی رفاقت انجام نمی دهد و تنها با توانایی های تو جلو می آید یک جورایی در رفاقت و دوستی بی رحم است.

آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند همچنین در ادامه مجری برنامه از آزاده صمدی ...

منم در طی این سال ها هیچ وقت جایی برای تست نرفته بودم اما وقتی رامبد جوان بهم پیشنهاد داد بسیار خوشحال شدم چون دیدم هنوزم آدمایی هستند که نه تنها تو را مغرضانه قضاوت نمی کنند بلکه به تو فضا و میدان می دهند تا بتوانی توانایی های خودت را به رخ بکشی و در کارت بدرخشی.


همچنین ببینید : • آنا نعمتیبهنوش طباطباییپژمان جمشیدیمهدی فخیم زاده
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی مریم بوبانی

واقعیت های زندگی شخصی مریم بوبانی و همسرش تا و فرزندانش + بیوگرافی کامل

مریم بوبانی در سال ۱۳۳۲ در شهر سنندج متولد و اکنون ۶۵ ساله است متاهل می باشد و دو پسر دارد که هر دو موزیک کار می کنند فرزند اولش یاور احمدی فر عضو گروه رستاک است و هر از گاهی کار بازیگری هم می کند و فرزند دومش آیین احمدی فر, عضو گروه چاتار است و تنظیم کننده است. او از همسرش به شدت راضی است و وقتی به خاطر سنگینی کارش نمی رسد به وظایف خود عمل کند همسرش جای خالی او را پر می کند و بار زیادی از زندگی شان بر دوش همسرش است.

او از بچگی به بازیگری علاقه خاصی داشت و به همراه مادر بزرگش به تماشای تئاتر و سینما می رفت. در واقع او معتقد است مادر بزرگش کسی است که باعث شد او عاشق بازیگری شود و از همان زمان کودکی آرزویش بود که روزی بازیگر شود.

برای همین همیشه در تئاتر های مدرسه بازی می کرد و خیلی جدی این کار را ادامه می داد اما بعدش اتفاقاتی افتاد که از مسیر بازیگری خارج شد ازدواج کرد و بچه دار شد و بعدش هم جنگ شد و برای اینکه سالم بمانند با دو بچه آواره این شهر به آن شهر شد.

در سال ۷۰ برای اینکه شرایط زندگی بچه هایش بهتر شود به تهران مهاجرت کرد چون معتقد بود در شهرهای جنگ زده هیچ امکانی برای پیشرفت بچه هایش وجود ندارد. وقتی به تهران آمدم همه آرزویم بازیگر شدن بود ولی هر جا که میرفتم به در بسته برمیخوردم چون مثل الان باند بازی و ... بود خلاصه به گروه های تئاتری پیوستم و در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کردم.

نهایتاً در سال ۷۶ برای باز در فیلم مهر مادری به کارگردانی کمال تبریزی انتخاب شدم و بعد از آن در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرد.

مریم بوبانی و فرزندانش

مریم بوبانی و فرزندانش

خاطره تلخ مریم بوبانی از سریال مختارنامه

یکی از ماندگارترین کارهای مریم بوبانی می توان به بازی در سریال مختارنامه در نقش دلهم همسر زهیرین قین یکی از شهدای دشت کربلا اشاره کرد دلهم کسی بود که همسرش زهیرین قین را راضی کرد تا دعوت پیک امام حسین (ع) را قبول کند و به ملاقات امام برود. و بعد هم وقتی با مختار ملاقات کرد او را برای قیام مصمم کرد.

مریم بوبانی در سکانسی از سریال مختارنامه مبجور بود اسب سواری کند و در هنگام تمرین از اسب بر زمین افتاد و بینی اش از ۳ ناحیه شکست و برای همین حدود ۲۰ روز دیرتر به گروع ملحق شد.


همچنین ببینید : • محمدرضا هدایتیلعیا زنگنهآزاده صمدی

۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

خواص خیار

خواص باورنکردنی خیار برای کاهش وزن و لاغری تا سلامت پوست و مضرات خیار

خیار گیاهی یک ساله و سبز رنگ که دارای ساقه خزنده و پوشیده از خارهای نازک و خشن است و بیشتر وزن آن را آب تشکیل می دهد. دوره رشد و نمو خیار در حدود ۵۰ تا ۷۵ روز است و در مناطقی جنوبی کشور مانند جیرفت ۳ بار در سال این محصول را کشت می کنند. البته در مناطق سردسیر کشور همانند آذربایجان غربی این محصول را در فصل تابستان که هوا گرم است به صورت یکبار کشت می کنند.

خیار دارای خواص مفید زیادی برای بدن است از مهمترین خواص خیار که ناشی از آبدار بودن آن است می توان به کاهش وزن, آبرسانی به بدن و رفع تشنگی, ادرار آور بودن و دفع سموم بدن اشاره کرد همچنین خیار دارای مواد مغذی پتاسیم, کلروفیل, ویتامین های A , B , C و K و ۱۰ نوع املاح مدنی می باشد. توجه کنید برای بهره مندی از حداکثر خواص خیار پیشنهاد می کنیم آن را با پوست بخورید زیرا بخش بزرگی از مواد معدنی, فیبر و ویتامین های خیار در پوست آن قرار دارد.

ما علاوه بر اینکه خیار را به عنوان یک میوه استفاده می کنیم در تهیه خیار شور و بسیاری از سالاد ها مانند سالاد فصل و ... استفاده می کنیم.

خواص مفید خیار

مفید برای لاغری و کاهش وزن

۹۵ درصد از حجم خیار را آب تشکیل می دهد و همچنین خیار به دلیل مواد معدنی و کالری کم که جزو کم کالری ترین خوراکی ها محسوب می باشد برای رژیم های لاغری مناسب است همچنین خیار دارای فیبر زیادی است و از خواص فیبر می توان به افرایش احساس سیری, تسهیل جذب ریز مغذی ها, بهبود روند هضم و برای دفع مواد زائد جمع شده در روده ها بسیار لازم می باشد. بنابراین سعی کنید در رژیم غذایی روزانه خود حتما از خیار استفاده کنید.


مفید برای گوارش و رفع یبوست

فیبر و آب موجود در خیار باعث می شود بدن تان از شر سموم موجود در سیستم گوارشی خلاص شود و هضم غذا با راحتی بیشتری صورت بگیرید. پوست خیار هم حاوی فیبر نامحصول است که باعث افزایش حجم مدفوع شده و با افزایش سرعت حرکت مواد غذایی در دستگاه گوراش به دفع بهتر و سریع تر مواد زائد از بدن کمک می کند.


مفید برای افراد دیابتی

یکی دیگر از خواص فیبر موجود در خیار می توان به کنترل قند خون اشاره کرد. مواد غذایی که دارای کربوهیدرات هستند بیشترین تأثیر ممکن را بر سطح قند خون افراد داشته و میزان مصرف این غذاها در افرادی که مبتلا به بیماری دیابتی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است چونکه بدن این افراد توانایی تولید هورمون انسولین و کاهش سطح قند خون را ندارند و از طرفی خیار هم حاوی فیبر بوده و میزان کربوهیدرات در آن بسیار ناچیز می باشد پس خیار بهترین پیشنهاد در برنامه غذایی یک فرد مبتلا به دیابت می باشد.


مفید برای سلامت مغز

خیار دارای یک ماده ضد التهاب بنام فیستین می باشد که این ماده به بهبود حافظه و حفاظت از سلول های عصبی در برابر زوال ناشی از افزایش سن بسیار مؤثر است همچنین فیستین مانع از نابودی حافظه و قدرت یادگیری می شود پس اگر به فکر سلامت مغز خود هستید مصرف خیار را فراموش نکنید.


مفید برای سلامت قلب

پتاسیم موجود در خیار با افزایش قطر عروق خونی سبب کاهش فشار خون شده و نقش اساسی در حفظ سلامت قلب دارد. تحقیقات نشان می دهد افرادی که روزانه ۴۰۰۰ میلی گرم پتاسیم دریافت می کنند نسبت به کسانی که ۱۸۰۰ میلی گرم پتاسیم در روز دریافت می کنند به ترتیب ۳۷ درصد و ۴۹ درصد به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می شوند.


مفید برای پیشگیری از سرطان

خیار دارای مواد معدنی, آنتی اکسیدان ها و اسید های آمینه می باشد که این مواد برای تغذیه سالم لازم بوده و از بدن در مقابل بسیار از بیماری ها می تواند محافظت کند. همچنین خیار به دلیل داشتن آنتی اکسیدانی بنام پلی فنون ارتباط مستقیمی با کاهش ابتلا به سرطان های سینه, رحم, تخمدان ها و پروستات دارد.


مفید برای سلامت مفاصل و بهبود نقرس

سیلیس موجود در خیار برای سلامت مفاصل بسیار مفید است و می تواند به تقویت غضروف ها کمک کند و مانع از دردهای ناشی از آرتریت شود. همچنین خیار به دلیل داشتن اکثر ویتامین ها و اسید فولیک, کلسیم, منیزیوم, فسفر با پوکی استخوان مقابله می کند پس اگر مبتلا به بیماری آرتروز یا نقرس هستید مصرف خیار می تواند در درمان و بهبود بیماری شما تا حد زیادی مفید باشد.


مفید برای سلامت استخوان ها

دانشمندان اخیراً کشف کردند که ویتامین K برای حفظ سلامت استخوان ها بسیار مفید است و این ویتامین می تواند با افزایش تراکم استخوانی و بهبود تعادل کلسیم در بدن نرخ شکستگی استخوان را کاهش دهد. از طرفی هر فنجان خیار خرد شده می تواند تا ۱۹ درصد از ویتامین K مورد نیاز بدن انسان را تأمین کند.


مفید برای رفع سیاهی و پف دور چشم

خیار سرشاز از ویتامین K می باشد و این ویتامین در رفع سیاهی دور چشم بسیار مؤثر است همچنین خیار به دلیل داشتن آسکوریبک (ویتامین C) برای رفع پف های زیر چشم بسیار مؤثر است. برای این کار شما می توانید خیار را به صورت حلقوی برش دهید و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی مناطق تیره و پف شده قرار بدهید.


مفید برای سلامت پوست

امروزه در تهیه بسیاری از محصولات مراقبت از پوست از ترکیبات خیار استفاده می کنند. خیار باعث آبرسانی به پوست شده و در نتیجه موجب می شود پوست سالم و زنده ای داشته باشید و علاوه بر اینکه رنگ پوست را روشن تر می کند در رفع چین و چروک های پوست بسیار مفید است. در واقع برای همین است که امروز در تهیه بسیار از ماسک های خانگی و محصولات مراقبت از پوست از خیار استفاده می شود.

زیان های مصرف خیار

مصرف خیار برای افرادی که دچار ناراحتی معده هستند مضر می باشد و ما به افراد توصیه می کنیم در مصرف خیار هیچ وقت زیاده روی نکنند چون ممکن است موجب اختلال در دستگاه هضم شما گردد و این کار ناراحتی و درد معده را برای شما در پی خواهد داشت.


همچنین ببینید :  • خواص نمک خواص سیب زمینیخواص پیاز

۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب آرد

تعبیر دیدن آرد در خواب بسته به اینکه آرد شما آرد جو باشد یا گندم یا آرد کاورس یا حتی مشغول آشپزی با آرد باشید و یا حتی در حال خرید و فروش آرد باشید می تواند تعبیر های متفاوتی داشته باشد اما در حالت کلی دیدن آرد در خواب نشانه رسیدن به مال و ثروتی زیاد و حلال بدون رنج خواهد بود. در ادامه در سایت پارلین می توانید تعبیر خواب آرد خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب مشاهده کنید.

تعبیر خواب دیدن آرد

حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که آرد همچون برف از هوا می بارد خواب شما نشانه این است از جایی که امید ندارید که به قدر آن مال و نعمت حلال نصیب تون خواهد شد.

آنلی بیتون می گوید :
  • دیدن آرد در خواب نشانه این است که شما زندگی توآم با صرفه جویی و تنگدستی ولی با شادمانی خواهید داشت.
  • اگر دختر مجردی خواب ببینید که به آرد آغشته شده است خوابش نشانه ازدواج کردن با مردی خواهد بود که زندگی زناشویی اش با آن مرد با سختی های زیادی سپری خواهد شد اما تحمل سختی ها برایش دلپذیر و لذت بخش خواهد بود.

لیلا برایت می گوید : دیدن آرد در خواب نشانه این است که به شما مال و نعمت حلالی که بدون رنج است خواهید رسید.


تعبیر خواب آرد گندم

ابن سیرین می گوید :

  • اگر خواب آرد گندم ببینید خواب شما نشانه مالی است از تجار که بسیار فایده است.
  • اگر خواب آرد کاورس ببینید خواب شما نشانه مال اندکی است که حاصل شود.

تعبیر خواب آرد جو

محمد بن سیرین می گوید : دیدن آرد جو در خواب نشانه تأویل درستی دین است.


تعبیر خواب خرید و فروش آرد

جابر مغربی می گوید : اگر در خواب آرد فروشی را دیدید خواب شما نشانه مردی است که دین خویش را به دنیا آورده است.

آنلی بیتون می گوید : اگر در خواب مشغول خرید و فروش آرد هستید خواب شما بیانگر این است که شما دست به معاملاتی مخاطره آمیز خواهید زد.

کتاب سرزمین رویاها : اگر خواب ببینید که آرد می خرید خواب شما نشانه منفعت بزرگ مالی خواهد بود.


تعبیر خواب آشپزی کردن با آرد

در کتاب سرزمین رویاها درباره آشپزی کردن با آرد نوشته شده است :

  • اگر با آرد آشپزی می کنید نشانه از دست دادن یک دوست است.
  • اگر آرد را می سوزانید خواب شما نشانه خطری است که اتفاق خواهد افتاد.
  • اگر با آرد مشغول درست کردن شیرینی هستید خواب شما نشانه یک زندگی خوشبخت در آینده خواهد بود.
  • در یک کارخانه در قسمت آرد سازی اش کار می کنید خواب شما نشانه این است که نباید بی گذار به آب بزنید.

همچنین ببینید :  • تعبیر خواب آروغ زدنتعبیر خواب آب زلالتعبیر خواب آب جوش  • تعبیر خواب آب بازیتعبیر خواب آب چشمه

۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

بیوگرافی و زندگی شخصی محمدرضا هدایتی و همسرش

محمدرضا هدایتی در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در شهر چابهار متولد و اکنون ۴۵ ساله است او علاوه بر بازیگری, خواننده و صدا پیشه است. او جزو معدود بازیگران ایرانی است که این روزها بیشتر وقت خود را صرف خوانندگی می کند تا بازیگری و خوشبختاته ذر این حرفه هم تا حد زیادی موفق شده است.

ار کارهایی خوانندگی او می توان به آلبوم برگ و باد اشاره کرد که به تازگی منتشر شده است و از کارهای صداپیشگی او می توان به مجموعه کلاه قرمزی اشاره کرد که صدای شخصیت پسر عمه زا بر عهده او بود.

ازدواج و همسر محمدرضا هدایتی

آقای هدایتی متأهل می باشد و یک پسر بنام هامون دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتر درباره همسر و پسر او منتشر نشده است.

محمدرضا هدایتی و همسرش, عکس همسر محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی و همسرش

ورود به دنیای بازیگری

محمدرضا هدایی به واسطه همسر سروش صحبت یعنی سارا سالار که از دوستان صمیمی و خواندگی شان بود به مهران مهدیری معرفی می شود و او با اجرای نقش های کمدی در سریال های مهران مدیری کار بازیگری خودش را شروع کرد و نخسین کار او سریال ببخشید شما؟ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۷۸ بود و نهایتاً با اجرای نقش یاور طغرل در سریال شب های برره به خوبی شناخته شد و به محبوبیت رسید.

صدای خاص و عاشقانه محمدرضا هدایتی

صدای من یک صدای عاشقانه و مهربان است و به درد آهنگ های اعتراضی و هوار کشیدن و اعتراض به وضع موحود نمی خورد. این صدا یک صدای مهربان است که دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد بنابراین باید من خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید.

در این سال ها دوستان بازیگر زیادی بودند که می خواستند خواننده شوند اما چون اکثرشان کارهای سنگینی را انتخاب می کرد کارشان نمی گرفت و و موفق نمی شدند.

زندگی شخصی محمدرضا هدایتی, بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا هدایتی و همسرش

مشکلات برگزاری کنسرت محمدرضا هدایتی

متاسفانه در برگزاری کنتسرت در تهران مشکلی داشتیم که یک عده ای جبهه ای علیه من تشکیل دادند که فلانی چون بازیگر است اصلا نباید بخواند؟! اما عقیده ام چیز دیگری است اینکه چه عیبی دارد هر کسی در هر زمینه ای که استعداد دارد ازش استفاده کند؟ به نظرم اگه نتوانیم از استعداد مون استفاده کنیم به خودمون خیانت کردیم.

زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش
زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش
به عنوان یک بازیگر زن رنج می برم از اینکه چرا نمی توانم حرف هایم را به صراحت ...

شغل دوم محمدرضا هدایتی

رستورن داری شغل دومی است که آقای هدایتی مثل اکثر هنرمندان برای خود راه اندازی کرده است اسم رستورانش لندو می باشد که آدرسش در خیابان پاسداران است. رستوران او یک رستوران کاملا سیستانی است و غذاهایی که در این رستوران سرو می شود سنتی می باشد جالب است بدانید اسم رستورانش "لندو" از غذاهای استان سیستان و بلوچستان است.


همچنین ببینید :  • دیا میرزالیلا اوتادیلیلا برخورداریمهدی هاشمی

۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

بیوگرافی لعیا زنگنه

رازهای زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش تا دخترش سارا + بیوگرافی کامل

لعیا زنگنه در ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در شهر شیراز متولد و اکنون ۵۳ ساله است پدرش مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مادرش مهدیه موسوی است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است و به دلیل علاقه ای که بن نقاشی داشته یک دوره کلاس آموزشی نقاشی را نیز گذرانده است.

خانم زنگنه همانند شاهرخ استخری از جمله بازیگرانی است که دوست ندارد درباره مسائل خصوصی زندگی اش حرف بزند. یکی از دلایل این کار از نظر او این است که آدما این حق را به خودشون می دهند که درباره هر چیزی قضاوت کنند و هیچ حقی به انتخاب آدما نمی دهند. جالب است بدانید که او هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.

ازدواج و همسر لعیا زنگنه

خانم زنگنه متأهل می باشد و یک دختر به اسم سارا دارد. و هیچ اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ازدواج و همسر و دخترش منتشر نشده است.

نام همسر لعیا زنگنه چیست؟, عکس لعیا زنگنه در کنار بهنوش طباطبایی

چرا هیچ عکسی از دختر خانم لعیا زنگنه منتشر نشده است؟

به عنوان یک بازیگر زن رنج می برم از اینکه چرا نمی توانم حرف هایم را به صراحت بزنم؟ مثلا نمی توانم بگویم سه تا بچه دارم. البته ندارم ها ولی نمی دونم چرا باید به عنوان یک بازیگر بچه ام را پنهان کنم؟ ای کاش این طور نبود ای کاش ما آدما را همین طور که هستند می پذیرفتیم و ای کاش قضاوت نمی کردیم و کمی حق هم به انتخاب آدم ها می دادیم.

مثلا یادمه آن اوایل عکس من روی جلد یکی از مجلات چاپ شده بود و من هم دوست نداشتم برای همین زنگ زدم و خیلی ساده و دانشجویی گفتم چرا عکس من را چاپ کرده اید؟ در پاسخ گفت : ای بابا خانم از خداتان باشد همه به ما پول می دهند عکس شان را چاپ کنیم! ولی خب من دوست نداشتم عکسم چاپ بشه ولی این حق انتخاب را متاسفانه به شما نمی دهند و این مرا شدیداً آزار می دهد.

ماجرای جالب بازیگر شدن لیعا زنگنه

من همیشه از بازیگری متنفر بودم و رشته تحصیلی ام هم ادبیات نمایشی بود یادمه دوستان سال بالایی اصرار می کردند که بیا تئاتر کار کند ولی زورشون به من نمی رسید و تصور اینکه روی صحنه بروم برایم باور کردنی نبود تا اینکه جمشید بهمنی آمد و به من گفت تو بیا فقط بشین کنار صحنه و من هم رفتم و نهایتاً یک روز خودم را وسط صحنه دیدم احساس خیلی عجیبی بود اینگاری دنیای دیگر بود.

و بالاخره در یکی از نمایش های تئاتر رضا ایرانمنش از بازی من خوشش اومد و مرا به کارگردان معروف حمید لبخنده معرفی کرد و او هم مرا در سال ۱۳۷۴ برای بازی در سریال در پناه تو انتخاب کرد. در آن زمان این سریال از شبکه دو سیما پخش شد و بسیار پر بیننده شد. خانم زنگنه با این سریال به شهرت رسید.

عکس های جدید اینستاگرام لعیا زنگنه, عکس لعیا زنگنه و همسرش

با استار شدن به صورت مانکن مشکل ندارم

لعیا زنگنه در آخرین مصاحبه اش به سوال مجری در رابطه با اینکه چرا ستاره نشده است اینگونه واکنش داد : به نظر شما ستاره بودن یعنی چی؟ و یک شخص چطوری ستاره می شود؟ اینکه پرکار باشد؟ من می توانم بگویم هنوزم روی همان موجی هستم که زیر پایم آمده البته نه اینکه روی جلد مجله ها باشم نه من این کار را نمی کنم من نمی خوام مانکن باشم یا شو دهم این ها انتخاب من نیست البته می تواند انتخاب فرد دیگری باشد که برایم قابل احترام هم است اما من این کار را نمی کنم.

الان هم اگر می خواهند بگویند استار نمانده ام باشد بگویند من نمی خواستم و دوست نداشتم به آن معنی استار باشم نسبت به ستاره شدن گارد نمی گیریم ولی اگر ستاره شدن به این معنی باشد که دنیای خصوصی ات را از دست بدهی و راجب مسائل زندگی خصوصی ات حرف بزنی نه من این استار شدن را نمی خواهم و دوست ندارم.

ازدواج های سحر قریشی از شایعه تا واقعیت
ازدواج های سحر قریشی از شایعه تا واقعیت
سحر قریشی در سال ۸۴ در سن ۱۷ سالگی با مهران اخوان ذاکری که متولد ۱۳۶۲ و مهندس ...

خانم لعیا زنگنه شما همیشه با این لباس بیرون می روید؟

همیشه دوستان صمیمی ام به من می گویند که تو انگار یک دیوار دور خودت کشیدی ولی من غارم را دوست دارم و انگار می ترسم که مرا بشناسند! چون یه زمانی این اتفاق افتاده که تصمیم گفتم دیوار دورم را بردارم و اجازه دهم به من نزدیک شوند ولی بعدش عکس العمل های دیدم که آزارم داد متاسفانه اینجا آدم ها خیلی راحت به خودشون این اجازه را می دهند که درباره تو قضاوت بکنند.

وقتی به من بازیگر کارگردانی زنگ می زند و ازم دعوت می کند برای کار به دفترش بروم اولین حرفی که می زند اه خانم زنگنه شما همیشه با این لباس بیرون می روید؟ و من فکر می کنم این آقا وقتی به یک خانم بازیگری زنگ می زند انتظار دیدن دختری که کارهای عجیب و قریب با صورتش نکرده و لباس ساده پوشیده ندارد! خب منم اذیت می شوم و این اختیار را به او می دهم که مرا انتخاب نکند ولی حقیقتش نمی توانم بگویم که دلم نمی سوزد.

رازهای زندگی شخصی لعیا زنگنه, بیوگرافی کامل لعیا زنگنه

عاشق شدید فوتبال هستم

عاشق فوتبالم ... نمی توانید تصور کنید وقتی فوتبال می بینم چه ریختی ام! اصلا یک آدم دیگر می شوم و شاید یکی از دلایلی که اینقدر فوتبال را دوست دارم همین باشد که کاملا زمان و مکان و همه چیز از یادم می رود و هر چیزی که چنین خاصیتی داشته باشد حال مرا خیلی خوب می کند و من دوسش دارم ...


همچنین ببینید : • لیندا کیانیهوتن شکیبا امیر کاظمیساره بیات

۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی