سایت بیوگرافی و آشپزی

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه مربای هویج به صورت آسان و خوشمزه در خانه

طرز تهیه مربای هویج

مربای هویج، طرز تهیه و پخت مربای هویج خوشمزه در منزل، moraba havich
دستور پخت مربای هویج کارخانه ای

مربای هویج یکی دیگر از مرباهای خوشمزه و پرطرفدار است. مرباها از جمله خوراکی هایی هستند که در وعده صبحانه و گاه در عصرانه سرو می شوند. شما هم اگر دوست دارید یک مربا خانگی با دسپخت خودتان درست کنید می توانید به آسانی یک مربای هویج خوشمزه و خوش رنگ زعفرانی و کارخانه ای را در منزل در کمترین زمان و با کمترین هزینه درست کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه مربای هویج آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم با پیمانه لیوان و دستور تهیه این مربای خوشمزه را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده، به راحتی در منزل این مربای هویج خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله  درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه کروسان به صورت خوشمزه و مرحله به مرحله

طرز تهیه کروسان

نان کروسان، طرز تهیه نان کروسان خوشمزه و مجلسی با معز شکلاتی در منزل، croissant
دستور پخت کروسان شکلاتی مجلسی در منزل مرحله به مرحله

کروسان نوعی نان و شیرینی هلالی شکل است که با خمیر درست می‌شود. همچنین کروسان یک دسر عالی و مناسب برای میان وعده یا صبحانه است و بهتر است تازه و داغ و به محض این که از فر بیرون آمد، سرو شود. کروسان به صورت رول های سبک و پف دار است که به سختی می شود بی تفاوت از آن گذشت. برای پر کردن درون کروسان هم می توانید از کرم، شکلات، مارمالاد یا پنیر و سبزیجات معطر و یا هر چیزی که دوست داشته باشید استفاده کنید.

کروسان متعلق به کشور اتریش است ولی در فرانسه به عنوان صبحانه رسمی شناخته می‌شود و در سراسر اروپا اکثر مردم در صبحانه از کروسان استفاده می کنند.

کروسان شکلاتی که بیشتر به پچ پچ معروف است، یکی از خوشمزه ترین کلوچه های کرمدار است که همه دوستش دارند.

به هر حال اگر با طرز تهیه کروسان شکلاتی آشنایی ندارید، ما در این آموزش تهیه انواع شیرینی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با آین آموزش ساده به راحتی در منزل این کروسان شکلاتی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب نبات | دیدن نبات در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب نبات

تعبیر خواب نبات، دیدن و خوردن انواع نبات برای دختر و پسر و مرد و زن باردار و حامله در خواب چیست؟ ، tabire khab nobat
تعبیر دیدن انواع نبات در خواب چیست؟

تعبیر خواب نبات و شیرینی و تعبیر خواب نبات دادن مرده به زنده + خریدن نبات زعفرانی و دادن نبات و خوردن چای نبات برای  مرد و زن باردار و حامله از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب نبات می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن نبات در خواب نشانه همان تعبیر قند است. نبات نشانه رزق و روزی و ثروت است و تعبیر خوبی دارد.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب نبات را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله منوچهر مطیعی تهرانی، یوسف نبی علیه السلام، امام صادق و بن سیرین آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه مرغ پرتقالی به صورت خوشمزه و مجلسی در خانه

طرز تهیه مرغ پرتقالی

طرز تهیه مرغ پرتقالی، آموزش کامل طرز تهیه و پخت مرغ پرتقالی خوشمزه و مجلسی در خانه، morgh-portugali
دستور پخت خورش مرغ پرتقالی زعفرانی + علت تلخ شدن آن

مرغ پرتقالی زعفرانی جزو خوراک ها و خورشت های فوق العاده خوشمزه و مجلسی است که با مرغ درست می شود. این خورشت خوشمزه را با زرشک پلو یا هر پلوی دیگر که دوست داشته باشید، می توانید سرو کنید. مرغ پرتقالی به خاطر استفاده از پرتقال و آب پرتقال طعم و مزه خاصی نسبت به دیگر خورشت هایی که با مرغ درست می شود دارد.

به هر حال اگر با طرز تهیه مرغ پرتقالی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی در خانه بارونک، مواد لازم و طرز تهیه آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی به راحتی در منزل این مرغ پرتقالی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۵۶ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب یخچال | خریدن و تعمیر کردن یخچال در خواب از دید معبرین

تعبیر خواب یخچال

تعبیر خواب یخچال، تعبیر دیدن یخچال در خواب، tabire-khab-yakhchal
تعبیر دیدن انواع یخچال در خواب چیست؟

تعبیر خواب یخچال و خریدن و دزدیدن یخچال فریزر و دیدن مار و مارمولک و سوسک در یخچال ساید به ساید، یخچالی که در آن مواد غذایی خراب شده است و آتش گرفته باشد، مرغ یخ زده در یخچال و تعبیر خواب آشپز خانه و خراب شدن یخچال نو، از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب یخچال می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن یخچال در خواب نشانه سردی با اطرافیان است. بنابراین بهتر است روابط خود با دیگران را بهتر کنید.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب یخچال را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله معبرین غربی، آنلی بیتون و لیلا برایت آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحنتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

در ادامه با تعبیر دیدن یخچال در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه کوکیز نارگیلی شکلاتی در منزل

طرز تهیه کوکیز نارگیلی شکلاتی

کوکیز نارگیلی شکلاتی، آموزش کامل طرز تهیه و پخت کوکیز نارگیلی شکلاتی در خانه، cookies-nargili-shokolati
دستور پخت کوکیز نارگیلی و شکلاتی در منزل مرحله به مرحله

کوکیز نارگیلی شکلاتی از شیرینی های خوشمزه و پرطرفداری است و این شیرینی از روی هم قرار دادن دو تا کوکی روی هم درست می شود. ما در این دستور آشپزی برای مواد میانی بین دو کوکی از فیلینگ شکلاتی استفاده کرده ایم. در ادامه دستور تهیه آن را به طور کامل توضیح داده ایم.

به هر حال اگر با طرز تهیه کوکیز نارگیلی شکلاتی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی خانگی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کوکیز نارگیلی شکلاتی را آماده کرده ایم و شما با این آموزش آشپزی به تنهایی در منزل می توانید این کوکیز نارگیلی شکلاتی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید و برای پذیرایی از مهمان های خود، آن را در کنار یک چایی سرو کنید.

ادامه مطلب...
۰۹ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر دیدن گرگ در خواب چیست؟

تعبیر دیدن گرگ در خواب چیست؟

تعبیر دیدن گرگ وحشی و ترسناک در خواب + فرار از گرگ سیاه، خاکستری و سفید و گاز گرفتن و حمله گله گرگ به گوسفندان و گاوها + تعبیر خواب گرگ یوسف نبی و گرگینه + فال گرگ از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب گرگ می تواند باشد.

در حالت کلی در اغلب اوقات گرگ در عالم خواب نشانه ترس است همچنین دیدن گرگ در خواب بر دو وجه مثبت و منفی است.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب گرگ را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله تونی کریسپ، حضرت امام جعفر صادق، یوسف نبی، آنلی بیتون، محمد بن سیرین و ابراهیم کرمانی آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

ادامه مطلب...
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه سوپ شلغم با قارچ و جو پرک در منزل

دستور پخت سوپ شلغم و قارچ با جو پرک، هویج، پیاز و سبزیجات تازه

سوپ شلغم یکی از انواع سوپ های خوشمزه و مقوی است که پخت آن در فصول سرد سال در بین ایرانیان بیشتر رایج است. دلیل آن هم این است که این سوپ در پیشگیری و حتی درمان سرماخوردگی بسیار مفید است.

امروزه در بسیاری از مناطق کشورمان این سوپ را با مواد غذایی مختلف و به روش های متفاوت طبخ می کنند. برای مثال در برخی مناطق پخت سوپ شلغم و سیب زمینی رایج است و در برخی مناطق دیگر سوپ شلغم با تره فرنگی و ...

به هر حال ما در این پست آموزش آشپزی بارونک طرز تهیه و مواد لازم یک نوع سوپ خوشمزه و مقوی با شلغم و قارچ را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش ساده آشپزی در خانه به تنهایی در منزل می توانید این سوپ خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

خرید گیره بافت مو مدل تیغ ماهی با ارسال فوری و قیمت ویژه

خرید اینترنتی گیره بافت مو مدل تیغ ماهی 4 عددی - پرداخت درب منزل

اگر به دنبال وسیله ای بی نظیر و مدرن برای بافتن موهای خود هستید ما به شما گیره بافت مو مدل تیغ ماهی را پیشنهاد می کنیم. شما با استفاده از این ابزار از این به بعد به آسانی می توانید موهای خود را در انواع مدل های شیک و مدرن امروزی و در مدت زمان خیلی کم و به سهولت ببافید و بیشتر از هرکسی خودتان از انجام این کار لذت ببرید.

ادامه مطلب...
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

کیک ماست | چگونه کیک ماست را در تابه درست کنیم؟

کیک ماست بدون فر، آموزش کامل طرز تهیه و پخت کیک ماست بدون فر در منزل، cake mast bedon fer

دستور پخت کیک ماست بدون فر و همزن مرحله به مرحله

کیک ماست یک نوع کیک ساده و البته بسیار خوشمزه و پرطرفدار می باشد و دستور پخت آسانی دارد. کیک ماست را خود من هر از گاهی برای عصرانه و صبحانه درست می کنم و در صورت تمایل پیشنهاد می کنم شما هم یک بار این کیک خوشمزه را در منزل درست کنید و طعم و مزه آن را امتحان کنید.

من قبلا در بارونک طرز تهیه کیک ماست در فر را نوشته ام و امروز هم تصمیم گرفتم برای آن دسته از بانوانی که به هر دلیلی به فر دسترسی ندارند، طرز تهیه کیک ماست بدون فر را در منزل آموزش بدهم. در ادامه با دستور پخت کیک ماست در تابه با مجله آشپزی بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی