سایت بیوگرافی و آشپزی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری و همسرش ، عکس الهه حصاری و همسرش و پدر و مادرش ، زندگی شخصی الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر سرشناس کشورمان در ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی دارد. شروع بازیگری او از سال ۱۳۸۶ بوده است. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می باشد.

ازدواج و همسر

تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و همسر الهه حصاری منتشر نشده است و به نظر، او مجرد می باشد.

الهه حصاری ، عکس های جدید الهه حصاری

فعالیت های هنری الهه حصاری در سینما

فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی، اولین فیلم الهه حصاری در سال ۱۳۸۶ بوده که در آن ایفای نقش کرده است.

اولین کار حرفه ای خود را در تلویزیون با مجموعه هشت ونیم دقیقه شروع کرد. سریال هشت ونیم دقیقه در ایام پاییز سال ۱۳۹۵ از شبکه دو پخش شد که الهه حصاری با نقش یلدا به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی، ایفای نقش کرده است.

او در فیلم سینمایی تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحید زاده در کنار بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، محمد رضا هدایتی و ارسلان قاسمی در سال ۱۳۸۷ نیز خوش درخشید.همچنین او با ابراهیم وحید زاده در سریال عروسک در سال ۱۳۸۸ نیز همکاری داشته است و در این سریال ایفای نقش کرده است.

او در سال ۱۳۸۹ در دو فیلم سینمایی زن ها شگفت انگیزند و زنان ونوسی تجربه بازیگری داشته و توانسته است خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

در سال ۱۳۹۰، سابقه بازی در سه فیلم سینمایی آزاد راه، بی تابی بیتا و انتهای خیابان هشتم را در کارنامه بازیگری خود را دارد.

در سال ۱۳۹۱ در قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی و در سال ۱۳۹۲ در نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی ایفای نقش کرده است.

الهه حصاری در فیلم هایی سینمایی نظیر داره صبح میشه، ترانه، هایلایت، ماه گرفتگی،سوفی و دیوانه و کروکودیل نیز سابقه بازیگری دارد.

فعالیت های هنری الهه حصاری در تلویزیون

الهه حصاری در سال ۱۳۹۲ در مجموعه های تلویزیونی شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری سابقه بازیگری داشته و توانسته است در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی، خود را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

تصاویر الهه حصاری ، عکس های شخصی الهه حصاری

فعالیت های الهه حصاری در پخش خانگی

الهه حصاری در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پور کیان که نقش برکه را بازی می کند در کنار بازیگرانی نظیر نیکی کریمی، آتیلا پسیانی،میلاد کی مرام، امیر جعفری، بهاره افشاری و امیر حسین آرمان ایفای نقش کرده است.

افتخارات الهه حصاری

الهه حصاری توانست در جشنواره اوراسیا قزاقستان، جایزه بهترین نقش اول زن را در فیلم نگران نباش سارا به کارگردانی علیرضا امینی را کسب کند.

الهه حصاری ، عکس های اینستاگرام الهه حصاری

علاقه الهه حصاری به ورزش

الهه حصاری مربی ورزش است. او می گوید: ورزش جزو زندگی من است. بیشتر از همه به یوگا علاقه دارم به خاطر این که یوگا وسیله خاصی نمیخواهد و می توانی به راحتی و تنهایی انجامش بدهی.

الهه حصاری در رابطه با ورزش می گوید: اگر یک روز شب بشود و من ورزش نکرده باشم حس بدی دارم و انگار عذاب وجدان می گیرم. او می گوید: ورزش روی سلامتی، زیبایی و شفافیت پوست هم تاثیر دارد. هم چنین مهم ترین تاثیری که دارد روی تناسب اندام است.

عکس الهه حصاری و شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و الهه حصاری

علاقه الهه حصاری به عطر

الهه حصاری در مصاحبه اش گفته است که عاشق عطر است. برند مورد علاقه اش هم لانکوم و جی وان چی و دیور است. الهه حصاری می گوید آنقدر به عطر علاقه دارم که شاید بشود گفت عطر باز هستم.

جمله زیبای الهه حصاری در مورد مادرش

سه زن در دنیا زیباترینند: مادرم، انعکاس تصویرش در آینه و سایه اش

۲۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

تعبیر خواب بوق زدن

تعبیر خواب بوق زدن

تعبیر خواب صدای بوق ، تعبیر خواب ترسیدن از صدای بوق ، تعبیر خواب بوق زدن ، tabir khab bog

تعبیر خواب بوق زدن و شنیدن صدای بوق دلخراش و آزار دهنده ماشین ها و بوق زدن برای زن و احوال پرسی با بوق + تعبیر خواب ترسیدن از صدای بوق را از دید معبران تعبیر خواب در این پست پارلین آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر خواب بوق زدن

تعبیر خواب بوق زدن در حالت کلی، تزویز و دروغ گویی و ریا و خیانت است.

اگر کسی در خواب مشاهده کند که در حال بوق زدن با ماشین است بیانگر این است که دوست دارد دیگران به او توجه کنند و مدام از او تعریف نمایند. اگر کسی چنین خوابی ببیند نمی تواند هیچ رازی را نگه دارد.

همچنین اگر کسی در خواب ببیند که بوقی در دست دارد و در آن می دمد نشانگر این است که آن شخص دروغی می گوید که به زودی فاش می شود و از این بابت شرمنده خواهد شد.


تعبیر خواب بوق نامشخص

اگر در خواب صدای بوق بشنویم و مشخص نشود که این صدا از کجاست بیانگر این است که از دیگران دروغ می شنویم.


تعبیر خواب بوق زدن برای زن

اگر زنی در خواب ببیند که در حال بوق زدن است بیانگر این است که او کاری زشت انجام می دهد که رسوایی و بدنامی در پی دارد.


تعبیر خواب بوق زدن به روایت امام جعفر صادق (ع)

به روایت ایشان اگر کسی خواب بوق زدن ببیند تعبیرش خبر دروغ، ظاهرشدن راز، مصیبت و سخن مکروه است.


تعبیر خواب بوق زدن از دیدگاه جابر مغربی

تعبیر بوق زدن در خواب برای مردان مصیبت و گرفتاری و برای زنان رسوایی است.


تعبیر خواب بوق زدن از دیدگاه ابن سیرین

اگر کسی در خواب مشاهده کند که در حال بوق زدن است بیانگر این است که آن شخص قسم دروغ خواهد خورد و سرانجام دروغ او مشخص خواهد شد.

۱۷ آذر ۹۷ ، ۲۳:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه آش شله قلمکار

طرز تهیه آش شله قلمکار

دستور پخت آش شله قلمکار اصل

آش شله قلمکار از آش های سنتی و معروف ایرانی است که بیشتر در ماه های رمضان پخته می شود و به صورت نذری در میان مردم پخش می شود. آش شله قلمکار جزو آن دسته از آش های ایرانی است که نیاز به زمان ، صبر و حوصله بیشتری برای پخت دارد اما طعم آن واقعا بی نظیر و عالی می باشد و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

آش شله قلمکار بخاطر اینکه در پخت آن از سبزیجات ، گوشت و انواع حبوبات استفاده می شود بسیار مقوی می باشد. همچنین این آش اصالتاً کشک ندارد اما در بعضی از دستور های آشپزی ، به آن کشک هم اضافه می کنند. علاوه بر این در برخی از شهرهای کشورمان همانند مشهد ، رشت ، اصفهان و تهران ، این آش را با مواد مختلف می پزند.

اگر با طرز تهیه آش شله قلمکار آشنایی ندارید در این آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه آش شله قلمکار به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید آش شله قلمکار خوشمزه و مخصوص درست کنید.

طرز تهیه آش ترخینه خوشمزه
طرز تهیه آش ترخینه خوشمزه
آش ترخیه از آش های سنتی و خوشمزه ایرانی است که بیشتر در ...

توجه : اگر می خواهید این آش را برای 12 یا 18 و یا بیشتر بپزید می توانید مواد لازم گفته شده را دو برابر یا سه برابر و ... کنید.

مواد لازم آش شله قلمکار - 6 نفر
نخود سه چهارم لیوان
لوبیا چیتی سه چهارم لیوان
لوبیا قرمز نصف لیوان
لوبیا سفید نصف لیوان
عدس نصف لیوان
ماش یک لیوان
بلغور گندم یک لیوان
برنج نیم دانه نصف لیوان
سبزی آش یک کیلو
ترخون و مرزه یک لیوان
گوشت با استخوان 500 گرم
پیاز 4 عدد
زردچوبه به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه آش شله قلمکار

1. ابتدا حبوبات به جز عدس را از شب قبل خیس کنید و سعی کنید چند باری آبشان را عوض کنید تا علاوه بر اینکه نفخ شون برود راحت تر پخته شوند. عدس را هم یک ساعت قبل از پخت خیس کنید کافی است.

2. برای شروع گوشت با استخوان را در یک قابلمه به همراه پیاز و آب زیاد روی حرارت قرار می دهیم تا بپزد. آب زیاد می ریزیم چون بعدا آب گوشت را به آش اضافه می کنیم. بعد از اینکه گوشت ، پخت استخوان های آن را جدا می کنیم و گوشت را به وسیله گوشتکوب دستی می کوبیم.

3. در این مرحله دوعدد پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و آن را در قابلمه که برای آش در نظر گرفته ایم به همراه کمی روغن تفت می دهیم. بعد از تفت ، کمی زردچوبه هم اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم. سپس نخود ، لوبیا چیتی و لوبیا قرمز را همراه آب گوشت به قابلمه آش اضافه می کنیم.

4. سپس حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا آب به جوش بیاید و بعد از اینکه به جوش آمد حرارت را کم می کنیم تا به مدت دو ساعت همه مواد به خوبی و با حرارت ملایم بپزند. هر جا احساس کردید که آب آش کم است می توانید مقدار آب جوش اضافه کنید.

5. بعد از اینکه حبوبات نیم پز شدند بلغور ، برنج ، ماش و عدس را اضافه می کنیم و حدود یک ساعت صبر می کنیم تا حبوبات بپزند. بعد از یک ساعت گوشت پخته و کوبیده شده را به همراه سبزی ها که از قبل خرد کردیم اضافه می کنیم. سپس سریع پیاز داغ درست می کنیم و نصف پیاز داغ را به همراه نمک و فلفل سیاه به قابلمه آش اضافه می کنیم و حدود یک ساعت دیگر منتظر می مانیم تا آش با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد. در این مدت هر از گاهی آش را هم بزنید تا ته نگیرد.

6. پس از اینکه آش شله قلمکار به خوبی پخت و جا افتاد حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و آن را در ظرف سرو می کشیم و به همراه پیاز داغ و کشک تزیین می کنیم. امیدوارم از خوردن این آش شله قلمکار خوشمزه لذت ببرید.

 
۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه سالاد انار با کاهو

طرز تهیه سالاد انار با کاهو

دستور تهیه سالاد انار و کاهو مرحله به مرحله

سالاد انار با کاهو یکی دیگر از سالاد های خوشمزه و فصلی است که با انار تهیه درست می شود. ما قبلا در بارونک طرز تهیه سالاد انار با گل کلم را آموزش دادیم. اما افرادی هم عاشق درست کردن سالاد انار با کاهو هستند برای همین امروز هم تصمیم گفتیم طرز تهیه سالاد انار با کاهو را در بارونک به اشتراک بگذاریم.

اگر با طرز تهیه سالاد انار با کاهو آشنایی ندارید ما در این پست آشپزی بارونک طرز تهیه و درست کردن سالاد انار با کاهو به همراه مواد لازم و سس مخصوص این سالاد آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید به تنهایی سالاد انار و کاهو خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم سالاد انار با کاهو
کاهو 1 عدد متوسط
دانه انار قرمز و خوشرنگ نصف لیوان
سیب 1 عدد
پیاز بنفش 2 قاشق غذاخوری
پنیر فتا 2 قاشق غذاخوری
آب پرتقال یک سوم لیوان
مراحل تهیه سالاد انار با کاهو

1. ابتدا کاهو و سیب را به صورت ریز خرد می کنیم و در یک ظرفی که برای سالاد در نظر گرفتیم می ریزیم. سپس پنیر فتا را به صورت مکعبی ریز خرد می کنیم و آن را هم به مواد سالاد اضافه می کنیم.

2. پیاز هم به اندازه ای خرد می کنیم که پس از خرد کردن 2 قاشق غذاخوری شود پیشنهاد می کنم پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد کنید. انار هم به اندازه ای دانه می کنیم که نصف لیوان شود. سپس پیاز خرده شده و انار دان شده را به ظرف سالاد اضافه می کنیم و همه مواد سالاد را باهم مخلوط می کنیم.

3. اکنون نوبت درست کردن سس سالاد است برای این کار یک سوم لیوان آب پرتقال تازه ، دو قاشق آبلیموی تازه ، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق مرباخوری عسل را در یک ظرف مناسب باهم مخلوط می کنیم سپس کمی نمک و فلفل سیاه هم اضافه می کنیم و به خوبی هم می زنیم تا سس یکدست و یکنواختی داشته باشیم.

4. در مرحله آخر سس را بر روی مواد سالاد می ریزیم و آن را سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن سالاد خوشمزه انار با کاهو لذت ببرید.

۰۲ آذر ۹۷ ، ۱۶:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

طرز تهیه آش ترخینه

دستور تهیه آش ترخینه مرحله به مرحله

آش ترخیه از آش های سنتی و خوشمزه ایرانی است که بیشتر در مناطق کرمانشاه ، اراک ، همدان ، بروجرد ، لرستان و ملایر طبخ می شود. مواد اصلی آش ترخینه ، حبوبات ، سبزی و ترخینه است. ترخینه ماده ای است که آن را با بلغور گندم و ماست درست می کنند.

شما می توانید ترخینه را از عطاری های شهر بگیرید اما اگر می خواهید آن را به صورت خانگی درست کنید ما طرز تهیه ترخینه را در این پست بارونک به همراه طرز تهیه آش ترخینه قرار دادیم که شما با این آموزش آشپزی می توانید به تنهایی همانند یک آشپز حرفه ای ، آش ترخینه خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم ترخینه
بلغور گندم نیم کیلو
ماست ترش یک و نیم کیلو
نمک 1 قاشق‏ چایخوری
زردچوبه یک قاشق چایخوری
فلفل سیاه نصف قاشق چایخوری
زعفران نصف قاشق چایخوری
پونه خشک نصف قاشق چایخوری
مراحل تهیه ترخینه

1. برای تهیه ترخینه ، گندم را پس از شستن در یک ظرف مناسب با مقداری آب آب به مدت 6 ساعت خیس می کنیم سپس آن را آبکشی می کنیم و ماست ترش را که از قبل آن را هم زدیم و یکدست شده است به آن اضافه می کنیم و در یک قابلمه روی حرارت ملایم قرار بدهیم تا به آرامی بپزد.

2. پس از گذشت یک ساعت از زمان پخت ، مقدار گفته شده نمک، زردچوبه ، فلفل ، پونه و زعفران را اضافه می کنیم و مواد را هم می زنیم تا به خوبی باهم مخلوط شوند. پس از اینکه مواد داخل قابلمه به حالت خمیر مانندی تبدیل شد قابلمه ترخینه را از روی حرارت بر می داریم و صبر می کنیم تا ترخینه کمی خنک شود.

3. سپس به اندازه یک چانه خمیر از آن بر می داریم و با دست آن را فرم می دهیم تا کمی صاف و تخت شود. سپس آن را در سینی می چنینم و بقیه مواد را به همین روش فرم می دهیم و روی سینی کنار هم می چینیم. سپس سینی حاوی ترخینه ها را در یک جای خشک قرار می دهیم تا آب آن ها گرفته و خشک شوند. بعد از خشک شدن می توانید از آن ها استفاده کنید.

دستور تهیه آش انار
دستور تهیه آش انار
برای تهیه آش انار ابتدا باید حبوبات را از قبل خیس کنیم تا نفخ شون ...

همان طور که گفتیم شما می توانید ترخینه را خودتان به صورت خانگی به روشی که گفتیم تهیه کنید و یا اینکه آن را از عطاری فروش ها بگیرید. در ادامه طرز تهیه آش ترخینه را مشاهده می کنید :

مواد لازم آش ترخینه
ترخینه دو لیوان
نخود نصف لیوان
لوبیا چینی نصف لیوان
عدس نصف لیوان
سبزی آش دو لیوان
پیاز دو عدد
کشک به میزان لازم
سیر دو حبه
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه آش ترخینه

1. ابتدا باید نخود و لوبیا را از شب قبل خیس کنیم و چند باری آبشان را عوض کنیم تا هم نفخ شون برود و هم راحت تر پخته شوند. ترخینه ها را هم از یک ساعت قبل در یک ظرف با مقداری آب خیس کنید.

2. برای شروع دو پیاز متوسط را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و در یک قابلمه با روغن تفت می دهیم تا سرخ و طلایی شود سپس دو حبه سیر که از قبل با رنده به صورت ریز رنده کرده ایم همراه زردچوبه به قابلمه پیاز اضافه می کنیم.

3. در این مرحله نخود و لوبیا را اضافه می کنیم و تفت می دهیم سپس به اندازه کافی آب به قابلمه اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا نخود و لوبیا نیم پز شود. تقریبا بعد از یک ساعت عدس را اضافه می کنیم و وقتی عدس نیم پز شد ترخینه ها را هم اضافه می کنیم و دوباره صبر می کنیم تا همه مواد به خوبی بپزند. دلیل اینکه عدس را دیرتر اضافه کردیم این است که عدس نسبت به نخود و لوبیا زودتر پخته می شود.

4. پس از اینکه حبوبات آش به خوبی پختند سبزی آش را اضافه می کنیم و نمک آش را هم اندازه می گیرم و بعدش اجازه می دهیم تا آش با حرارت ملایم بپزد. بعد از اینکه آش به خوبی پخت و جا افتاد می توانید آن را با پیاز داغ ، نعنا داغ و کشک تزیین کنید و سپس سرو کنید. امیدوارم از پختن این آش ترخینه لذت ببرید.

طرز تهیه آش دندونی خوشمزه
طرز تهیه آش دندونی خوشمزه
آش دندونی از آش های خوشمزه و سنتی می باشد که این آش را ...
نکات پخت آش ترخینه

سبزی آش ترخینه

سبزی آش را می توانید به صورت آماده و خرد شده از سبزی فروش ها تهیه کنید و یا اینکه سبزی تازه بخرید و خودتان پس از شستن آن را خرد کنید. سبزی آش ترخینه به نسبت های مساوی شامل تره ، گشنیز ، جعفری ، برگ چغندر یا اسفناج می باشد.

جا افتادن آش ترخینه

برای اینکه آش ترخینه به غلظت مناسب برسد و خوشمزه تر شود باید اجازه دهید آش ترخینه با حرارت ملایم بپزد و جا بیفتد. با حرارت زیاد نه تنها آش ترخینه زودتر آماده نمی شود بلکه آب آش تبخیر می شود و تمامی مواد آش خام باقی می مانند و خوردن این آش لذت خاصی نخواهد داشت.

۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی

خرید دستگاه صلوات شمار

خرید اینترنتی صلوات شمار و ذکر شمال دیجتال

دستگاه صلوات شمار محصول جدید و عالی برای افرادی است که به دنبال روشی آسان و بی دردسر برای شمردن ذکر و صلوات هستند. این دستگاه صلوات شمار همانند ساعت مچی بر روی انگشت بسته می شود و در رنگبندی متفاوت عرضه شده است.

این دستگاه صلوات شمار قابلیت شمارش تا 1000ذکر را دارد و خوبی دیگر این صلوات شمار این است که اگر شما بعد از مدتی صلوات تفرستید این دستگاه صلوات شمار به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در صورتی که بعدا مثلا پس از چند روز ختم خود را ادامه بدهید به دلیل اینکه این دستگاه صلوات شمار حافظه دارد می توانید به آسانی ادامه ختم خود را انجام بدهید.

وزن این دستگاه بسیار سبک و فقط 150 گرم می باشد و شما فقط با قیمت 10 هزار تومان می توانید همین امروز آن را از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید و درب منزل خودتون وجهشو پرداخت نمایید.

دستگاه صلوات شمار انگشتی ، دستگاه ذکر شمال دیجتالی جدید

توضیحات بیشتر دستگاه صلوات شمار دیجتالی

همه ما بارها شده که تعداد صلوات و ذکر خود را فراموش کرده ایم مخصوصا اگر تعداد ختم صلوات و ذکر هامون زیاد باشد برای همین مخترعین به فکر دستگاهی بنام صلوات شمار دیجتال افتادند که به راحتی این دستگاه ذکر و صلوات های ما را می شمارد و شما با خرید یکی از این دستگاه های صلوات شمار دیجتال از این پس با خیال راحت و با تمرکز بیشتر می توانید ختم صلوات و یا ذکر خود را انجام دهید.

راهنمای خرید دستگاه صلوات شمار دیجتال

برای خرید دستگاه صلوات شمار دیجتال لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش دستگاه صلوات شمار خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 10000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

همچنین ببینید :
خرید گیره کوچک کننده بینی اصل
خرید گیره کوچک کننده بینی اصل
گیره کوچک کننده بینی نوز آپ را از هر فروشگاهی خرید نکنید چون پدهای ...
خرید دستگاه بادکش حجامت
خرید دستگاه بادکش حجامت
دستگاه بادکش طبی خانگی حجامت بهترین وسیله برای رفع خستگی ...
۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم مریمی