طرز تهیه اسموتی هندوانه

اسموتی هندوانه ، طرز تهیه و درست کردن اسمونی هندوانه خانگی خوشمزه به روش بازاری با انواع میوه ها
دستور تهیه اسموتی هندوانه با موز، بستنی، تون فرنگی، لیمو و نعنا

اسموتی هندوانه یک نوع نوشیدنی خوشمزه و خنک و پوره مانند است و فروش این نوع نوشیدنی در فصل تابستان بسیار رایج است. همان طور که می دانید در اسموتی بافت میوه ها از بین نمی رود و شما می توانید اسموتی ها را با ترکیب انواع میوه های فصل درست کنید.

برای مثال شما می توانید اسموتی هندوانه را با ترکیب سایر میوه ها درست کنید. برای مثال اسموتی هندوانه با موز، اسموتی هندوانه با طالبی، اسموتی هندوانه با گیلاس، بستنی، توت فرنگی، پرتقال، لیمو، نعنا و ...

به هر حال اگر با طرز تهیه اسموتی هندوانه آشنایی ندارید، ما در این پست سایت آموزشی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم اسموتی هندوانه را آماده کرده ایم و شما با این آموزش سریع آشپزی بارونک، میتوانید اسموتی هندوانه خوشمزه و مجلسی درست کنید.


مواد لازم اسموتی هندوانه
هندوانه 1 پیمانه
شکر یا عسل 1 تا 3 قاشق غذاخوری
لیمو یا چند برگ نعناع در صورت تمایل
یخ به میزان لازم
مراحل تهیه اسموتی هندوانه

برای درست کردن این اسموتی خوشمزه ابتدا هندوانه را داخل یخچال فریزر می گذاریم تا منجمد شوند. سپس تخم هندوانه ها را جدا می کنیم و هندوانه ها را داخل مخلوط کن می ریزیم. بهتر است از یک هندوانه شیرین و قرمز رنگ استفاده کنید.

سپس مقداری شکر یا عسل و در صورت تمایل مقداری آبلیموی تازه یا چند برگ نعنا را به همراه چند تکه یخ داخل مخلوط کن می ریزیم و به مدت 20 ثانیه مخلوط می کنیم.

سپس با یک قاشق مواد را داخل مخلوط کن هم می زنیم و مجددا 20 ثانیه دیگر مخلوط می کنیم تا ترکیب یکدست و یکنواختی داشته باشیم.

حالا اسموتی آماده شده را داخل لیوان های سرو می ریزیم و با یک برش هندوانه و یا توت فرنگی تزیین و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این اسموتی هندوانه خوشمزه لذت ببرید.


نکات درست کردن اسموتی هندوانه

اسموتی هندوانه و موز و بستنی

برای درست کردن این اسموتی از ترکیب 2 پیمانه هندوانه، یک عدد موز و سه چهارم پیمانه بستنی و چند برگ تازه نعناع استفاده کنید.

اسموتی هندوانه و توت فرنگی

برای درست این اسموتی از ترکیب یک پیمانه توت فرنگی، یک پیمانه هندوانه و یک تا سه قاشق غذاخوری شکر استفاده کنید.