خرید اینترنتی صندلی تاشو مسافرتی sakata

صندلی های تاشو مسافرتی یکی از بهترین اختراعات بشر برای کسانی است که عاشق سفر و ماهیگیری و ... هستند. همان طور که می دانید خیلی از ما به هنگام مسافرت با مشکل کمبود جا در صندوق عقب خودروی خود دست و پنجه نرم می کنیم و برای همین نمیتوانیم خیلی از وسایل راحتی و حتی ضروری خود را با خود همراه ببریم.

یکی از این وسایل صندلی راحتی می باشد. برای همین مخترعین به فکر ساخت نوع صندلی با قابلیت تاشو افتادند که این صندلی به دلیل تاشو بودن حجم زیادی در صندوق عقب خودرو شما نخواهد گرفت و شما می توانید در مسافرت ها، پیک نیک ها، پیاده روی ها و حتی ماهیگیری این صندلی فوق العاده راحت و مقاوم و سبک را با خود ببرید.

خرید محافظ و روکش اتو
خرید محافظ و روکش اتو
محافظ اتو یک لایه از جنس سیلیکون نسوز می باشد که توسط فنری ...

صندلی تاشو پارچه ای مقاوم

توضیحات بیشتر درباره صندلی sakata

این صندلی با طرح و رنگ زیبا و مقاوت بسیار بالا و با پارچه ضخیم ساخته شده است و دارای کیف مخصوص می باشد که پس از تا شدن می توانید آن را در کیف مخصوص قرار بدهید.

این صندلی از نوعی آلومینیوم با آلیاژ سبک و بسیار مقاوم ساخته شده است و برای همین به دلیل اینکه وزن خیلی کمی دارد و شما می توانید آن را در پیاده روی ها، همراه خود ببرید.

این صندلی مسافرتی تاشو بهترین پیشنهاد و بهترین هدیه برای کسانی است که دوست دارند در زمان سفر و مسافرت ها کنار آتش و یا دریا بشینند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

خرید اجاق گاز مسافرتی کوچک
خرید اجاق گاز مسافرتی کوچک
با خرید و استفاده از اجاق گاز کوهنوردی و مسافرتی کوار در هر جایی ...

صندلی تاشو شیک و زیبا

ویژگی های اصلی صندلی تاشو sakata

  • فوق العاده سبک و قابل حمل
  • جنس پایه ها از آلیاژ سبک آلومینیوم
  • پایه های مقاومو تاشو بصورت عمودی و چرخشی
  • پارچه ی ضخیم صندلی و دارای کیف حمل
  • دارای پدهای ضد لغزش در کف پایه ها
خرید باکس و جای لوازم آرایش
خرید باکس و جای لوازم آرایش
باکس جای لوازم آرایشی شیشه ای رومیزی یکی از جدیدترین و پرفروش ترین ...

خرید اینترنتی صندلی تاشو مقاوم و زیبا و راحتی

راهنمای خرید صندلی تاشو

برای خرید و سفارش اینترنتی صندلی تاشو sakata لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید. سپس سفارش خود را درب مزنل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.