دانلود اهنگ جدید ای وای وای حالم نابه با تو نمیگیره هیشکی جاتو از وحید رمضانی

دانلود آهنگ جدید وحید رمضانی بنام حال ناب از ترنج موزیک

Download  Music Vahid Ramezani – Hale Nab

برای دانلود آهنگ ای وای وای حالم نابه با تو نمیگیره هیشکی جاتو به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید وحید رمضانی بنام حال ناب :

برق چشمای قشنگت دلمو برد با تماشای تو قلب من کم آوورد

تو یه نقاشی خوب و بی نظیری که خدا تورو واسه من هدیه آوورد

تو یه دلداری تو چی کم داری

♫♫♫♫♫

واسه این قلب مریضم تو پرستاری وای از اون چشمات لبخند زیبات

وای از اون رقص قشنگ و پیچش موهات

ای وای وای حالم نابه

با تو نمیگیره هیشکی جاتو جون دل من بگو من عاشقم یا تو

♫♫♫♫♫

ای جان جان چشاشو

دلبری کردناشو درمون دل من ببین اشوه و خندهاشو

تو یه دلداری تو چی کم داری

واسه این قلب مریضم تو پرستاری وای از اون چشمات لبخند زیبات

♫♫♫♫♫

وای از اون رقص قشنگ و پیچش موهات

برق چشمای قشنگت دلمو برد

با تماشای تو قلب من کم آوورد

♫♫♫♫♫

تو یه نقاشی خوب و بی نظیری که خدا تورو واسه من هدیه آوورد

تو یه دلداری تو چی کم داری

واسه این قلب مریضم تو پرستاری

وای از اون چشمات لبخند زیبات وای از اون رقص قشنگ و پیچش موهات

دانلود آهنگ جدید وحید رمضانی بنام ای وای وای حالم نابه با تو نمیگیره هیشکی جاتو