طرز تهیه سالاد انار با کاهو

دستور تهیه سالاد انار و کاهو مرحله به مرحله

سالاد انار با کاهو یکی دیگر از سالاد های خوشمزه و فصلی است که با انار تهیه درست می شود. ما قبلا در بارونک طرز تهیه سالاد انار با گل کلم را آموزش دادیم. اما افرادی هم عاشق درست کردن سالاد انار با کاهو هستند برای همین امروز هم تصمیم گفتیم طرز تهیه سالاد انار با کاهو را در بارونک به اشتراک بگذاریم.

اگر با طرز تهیه سالاد انار با کاهو آشنایی ندارید ما در این پست آشپزی بارونک طرز تهیه و درست کردن سالاد انار با کاهو به همراه مواد لازم و سس مخصوص این سالاد آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید به تنهایی سالاد انار و کاهو خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم سالاد انار با کاهو
کاهو 1 عدد متوسط
دانه انار قرمز و خوشرنگ نصف لیوان
سیب 1 عدد
پیاز بنفش 2 قاشق غذاخوری
پنیر فتا 2 قاشق غذاخوری
آب پرتقال یک سوم لیوان
مراحل تهیه سالاد انار با کاهو

1. ابتدا کاهو و سیب را به صورت ریز خرد می کنیم و در یک ظرفی که برای سالاد در نظر گرفتیم می ریزیم. سپس پنیر فتا را به صورت مکعبی ریز خرد می کنیم و آن را هم به مواد سالاد اضافه می کنیم.

2. پیاز هم به اندازه ای خرد می کنیم که پس از خرد کردن 2 قاشق غذاخوری شود پیشنهاد می کنم پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد کنید. انار هم به اندازه ای دانه می کنیم که نصف لیوان شود. سپس پیاز خرده شده و انار دان شده را به ظرف سالاد اضافه می کنیم و همه مواد سالاد را باهم مخلوط می کنیم.

3. اکنون نوبت درست کردن سس سالاد است برای این کار یک سوم لیوان آب پرتقال تازه ، دو قاشق آبلیموی تازه ، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق مرباخوری عسل را در یک ظرف مناسب باهم مخلوط می کنیم سپس کمی نمک و فلفل سیاه هم اضافه می کنیم و به خوبی هم می زنیم تا سس یکدست و یکنواختی داشته باشیم.

4. در مرحله آخر سس را بر روی مواد سالاد می ریزیم و آن را سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن سالاد خوشمزه انار با کاهو لذت ببرید.