تعبیر دیدن گردو شامل خوردن و چیدن گردوی سبز از درخت ، دیدن گردو با پوست چوبی خشک و قهوه ای می تواند از نمونه های خواب های مشاهده شده در مورد گردو باشد.

برای همین امروز در سایت پارلین کامل ترین تعبیر خواب گردو را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر گردو در خواب

در حالت کلی دیدن گردو در خواب نشانه مال و اموالی است که با رنج و مشقت حاصل می شود. حال اگر فردی در خواب مشاهده کند که گردو دارد ، به معنی این است که از شخصی خسیس سود و منفعت نصیبش می شود.

و اگر آن فرد خواب ببیند که تعداد زیادی گردو دارد تعبیر آن خوب نیست ونشانه دشمنی و کینه می باشد.

تعبیر گردو خوردن در خواب

اگر فردی خواب ببیند که در حال خوردن گردو است خواب او نشانه این است که یکی از ارزشمندترین نقشه هایش عملی خواهد شد.

تعبیر دیدن مغز گردو در خواب

در حالت کلی دیدن مغز گردو در خواب نشانه نعمت و روزی حلال می باشد به خصوص اگر مغز گردو سالم و سفید و بدون کرم خوردگی باشد اما اگر مغز گردو پوسیده و خراب باشد نشانه شکست در حرفه وشغل او است.

حال اگر شخصی خواب ببیند که از مغز گردو روغن می گیرد آن شخص از فردی خسیس اموالی به دست خواهد آورد.

تعبیر گردو شکستن در خواب

اگر فردی در خواب ببیند که گردویی می شکند و آن گردو مغزی سالم و خوب دارد نشانگر پیشرفت در حرفه و شغلش است اما اگر آن گردو دارای مغزی خراب و پوسیده باشد نشانگر این است که امید و آرزو ها و هدف هایش رو به ناکامی می رود.

همچنین اگر فردی در خواب ببیند که با رنج ومشقت گردوها را می شکند نشانگر این است که پس از تحمل سختی ها و مشکلات زندگی و همچنین صرف هزینه های زیاد به پیروزی و موفقیت خواهد رسید.

تعبیر دیدن گردو با پوست

در حالت کلی دیدن گردو با پوست چندان خوشایند نیست و به معنی به دست آوردن مال حرام می باشد.

اگر آن گردو را مصرف کنید و مغز آن را بخورید مرتکب گناهی می شوید که لذت آن زود گذر است و مال و اموالی که نصیبتان می شود برایتان خوشایند نخواهد بود.

تعبیر دیدن گردو روی درخت

اگر شخصی خواب ببیند در حال جمع کردن گردو از زیر درختان می باشد بیانگر این است که معشوقه آن شخص او را مورد لطف ومحبت خود قرار می دهد و آن شخص کارهای موفقیت آمیز زیادی انجام خواهد داد.

همچنین اگر آن شخص در لا به لای برگ های درختان گردو ببیند نشانگر این است که زندگی او سرشار از صلح و صفا بوده و عمری طولانی خواهد داشت.


همچنین ببینید : • تعبیر خواب غربال کردنتعبیر خواب آشپزی با آرد تعبیر خواب آروغ زدن