تعبیر دیدن برنج نذری و برنج زعفرانی پخته شده و خام یا خیس شده ، خوردن و پختن برنج ، دادن و گرفتن گونی یا کیسه برنج و دیدن برنج سیاه و کرم زده می تواند از خواب های متدوال ما در رابطه با خواب برنج باشد.

در حالت کلی برنج از غلاتی است که با رنج و زحمت زیادی کاشت و برداشت می شود و برای همین تعبیر برنج در خواب از نظر معبرین مالی است که بیننده خواب آن را با رنج و زحمت زیادی بدست می آورد.


تعبیر دیدن برنج در خواب

محمد بن سیرین : دیدن برنج در خواب به معنی بدست آوردن مال و اموال با سختی و زحمت زیاد می باشد.

آنلی بیتون : اگر تاجری دانه های برنج در خواب ببینید نشانه این است که معاملاتی سود آور انجام خواهد داد. اما برای کشاورزان این خوب نشانه محصولات فراوان است.

حضرت یوسف دیدن ماش برنج و نخود و حبوبات دیگر را نشانه اندوه و افسردگی تعبیر می کند.

امام جعفر صادق دیدن برنج در خواب را بر 3 وجه می داند :

  • مال
  • حاجت
  • خیر و منفعت

تعبیر خواب پختن برنج

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که برنج پخته می خورید خواسته و حاجت شما برآورده می شود و خیر و نیکی به شما خواهد رسید.

کارل گوستا یونگ : اگر خواب ببینید که برنج می پزید خواب شما نشانه این است که مسئولیت جدیدی می پذیرید که برای شما لذت زیادی دارد.

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن برنج در خواب را نشانه حاجت تعبیر می کند و می گوید :

اگر خواب ببینید که از برنج پلو می پزید یا اینکه دیگری برنج پخته به شما داده است بدانید حاجت شما روا می شود و به آرزویی که دارید خواهید رسید.

اگر دختری مجردی خواب ببیند که پلو می خورد یا پیش روی او پلو گذاشته اند و یا اینکه بر سر سفره ای که ظرف های پلو در آن چیده شده نشسته است نشانه شوهر کردن آن دختر می باشد. خوردن پلو در خواب با مرغ خیلی بهتر از خوردن پلو با گوشت می باشد.

اگر خواب دیدید که پلو می خورید اما پلوی شما شن و ریگ یا شلتوک می باشد بدانید برای شما زحمت و دردسر درست خواهند کرد و کسی هست که در این میان خیانت می کند و دروغ می گوید.


تعبیر خواب برنج زعفرانی

اگر خواب ببینید که بر روی پلو زعفران ریخته بودند بدانید در راه رسیدن به هدف تان ملال و اندوهی پیش خواهد آمد که خیلی زود رفع می شود.


تعبیر خواب خوردن برنج

منوچهر مطیعی می گوید :

خوردن برنج خام نشانه تعجیل در بهره گیری از نعمتی است که حق و سهم شما می باشد اما برای این کار عجله دارید و این خوب نیست.

خوردن پلو با ماست نشانه خشم است و اگر خواب ببینید که برنج پخته یا پلو را با ماست می خورید بدانید حاجت شما برآورده می شود اما بنا به دلایلی خشمگین خواهید شد.

خوردن برنج پخته یا پلو با ترشی نشانه غم و اندوه است.

ابراهیم کرمانی می گوید :

  • خوردن برنج با گوشت پخته تعبیر خوبی دارد.
  • خوردن برنج با شیر تعبیر فوق العاده و عالی دارد.
  • خوردن برنج با دوغ پخته نشانه غم و اندوه است.

 

 
تعبیر آرد در خواب
تعبیر آرد در خواب
دیدن و خوردن آرد و خمیر ، پاشیدن و ریختن آرد ، خرید و فروش کیسه آرد ...
تعبیر انار خوردن
تعبیر انار خوردن
دیدن یا خوردن انار در خواب نشانه رهایی از اتهامات دیگران نسبت به شما ...