سامان صفاری در ۶ شهریور ۱۳۶۶ در شهر کرمان متولد شده است. او دو تا برادر بنام های ابوالفضل و اشکان دارد که به ترتیب فیلمنامه نویس و تهیه کننده می باشند و در کشور آلمان زندگی می کنند.

سامان صفاری تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته جهانگردی ادامه داده و فارغ التحصیل همین رشته است و دوست دارد اگر روزی غیر از بازیگری شغل دیگری انتخاب کند حرفه تور و گردشگری را انتخاب کند چون فارغ التحصیل همین رشته است و از طرفی علاقه بسیار زیادی به سفر دارد.

ازدواج و همسر

سامان صفاری تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری درباره ازدواج یا نامزدی اش در این پست درج خواهد شد.

عکس های جدید سامان صفاری

گریم سامان صفاری ، عکس از گریم سامان صفاری برای سریال دلدادگان

ماشین سامان صفاری

نحوه بازیگر شدن

سامان صفاری مثل خیلی دیگر از بازیگران ایرانی ، بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری آموخته است. در آن زمان وقتی که به کلاس های بازیگری می رفت با کارگردان مشهور علیرضا امینی آشنا می شود و آقای امینی از او دعوت می کند تا در فیلم جدیدش بنام سقوط آزاد بازی کند.

علت اصلی طلاق مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
علت اصلی طلاق مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
بالاخره بهنوش طباطبایی در آخرین مصاحبه اش سکوتش را شکست و گفت ...

موقع بازی در فیلم سقوط آزاد ، نرگس آبیار چهره و بازی سامان صفاری را می پسندد و برای همین از او دعوت می کند در فیلم شیار ۱۴۳ در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند که بازی در این فیلم موجب شناخته شدن بیشتر او شد.

سامان صفاری در سریال دلدادگان

سامان صفاری در فیلم دلدادگان

سامان صفاری با بازی در فیلم دلدادگان منوچهر هادی شبکه سه سیما به اوج محبوبیت خود رسید. او در این فیلم نقش پسری بنام امیر را بازی می کند که به دنبال کار در رشته حسابداری است و به طور اتفاقی برای مصاحبه به یک شرکت می رود که در آنجا و بعدش اتفاقاتی می افتد که دختر صاحب شرکت عاشق او می شود و امیر درگیر داستان عاشقانه ای می شود که به نظر یک طرفه است.

همچنین ببینید : • بابک بهشاد دنیا میدنینیما رئیسیمسعود فروتن