علی دایی گفت : این دورره جام جهانی شگفتگی های زیادی نخواهد شد

وب تفریحی جالب : علی دایی در آخرین مصاحبه اش درباره جام جهانی صحبت کرد او صحبت های جالبی گفت و پیشنهاد می کنم در ادامه بینید

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی دایی
پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: فاصله تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه کم است و شاهد شگفتی‌های زیادی در این دوره نخواهیم بود.

جام جهانی شگفتگی نخواهد داشت

به گزارش ایسنا، علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران و آقای گل جهان گفت‌وگوی کوتاهی را با پایگاه خبری یورونیوز درباره جام جهانی انجام داده که شرح این مصاحبه را در پایین می‌خوانید.

یورونیوز: با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن ورزش فوتبال و کم شدن فاصله بین تیم‌های بزرگ و کوچک آیا این دوره از رقابت‌های جام جهانی ممکن است با شگفتی‌های بسیار همراه باشد؟

علی دایی: «به نظر من در رقابت‌های این دوره شگفتی زیادی رقم نخواهد خورد زیرا درست است که تیم‌های کوچک‌تر در سال‌های گذشته خودشان را بالاتر کشیدند و سعی کردند فاصله با رقیبان بزرگ را کم‌تر و کم‌تر کنند اما تیم‌های بزرگ هم پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. شما اگر دقت کنید می‌بینید که به عنوان مثال انگلیس تیم سال‌های گذشته نیست و بسیار بهتر شده، یا فرانسه که از دوره‌های پیش بسیار قدرتمندتر شده، همین‌طور درباره برزیل و آلمان که همیشه تیم‌های قدری هستند و اسپانیا که این دوره خیلی خوب شده، در مجموع پنج یا شش تیم بسیار قدر در این دوره حضور دارند و این احتمال وقوع شگفتی را کم می‌کند.»

منبع : http://www.beytoote.com/news/sporty-news/tnews10182964.html