دنیا مدنی در سیزدهم تیرماه ۱۳۶۹ در یک خانواده ۴ نفره در شهر تهران متولد شد. مادرش رویا تیموریان از بازیگر مشهور سینما و تلویزیون می باشد و پدرش میرولی الله مدنی است که مادرش از او طلاق گرفته و با مسعود رایگان بازیگر سینما در سال ۸۲ ازدواج کرده است.

بعد از اینکه پدر و مادر دنیا مدنی بعد از هم طلاق گرفتند او در کنار مادرش زندگی می کند و تنها یک خوهر بنام درنا دارد. او فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و ادامه تحصیلات در تهران است و اکنون هم در حرفه طراحی لباس و هم بازیگری به صورت جدی مشغول به کار است.

خانواده دنیا مدنی, عکس پدر و مادر و خواهر دنیا مدنی, دنیا مدنی و درنا مدنی

عکس دنیا دنیا مدنی در کنار خانواده اش

دنیا مدنی و پدرش میرولی الله مدنی, عکس پدر واقعی دنیا مدنی

دنیا مدنی در کنار پدرش میرولی الله مدنی

ازدواج با علیرضا کمالی نژاد شایعه یا واقعیت؟

تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج دنیا مدنی با علیرضا کمالی نژاد منتشر نشده است اما در برخی سایت ها و فضای اجتماعی از علیرضا کمالی نژاد به عنوان همسر دنیا مدنی نام برده شده است اما شاید همه این ها یک شایعه باشد و نباید تا زمانی که این خبر توسط خود دنیا مدنی تأیید شود پذیرفت.

شایعه طلاق الناز حبیبی از همسرش حقیقت دارد؟
شایعه طلاق الناز حبیبی از همسرش حقیقت دارد؟
الناز حبیبی به یکباره تمامی عکس های همسرش را از صفحه شخصی اش پاک می کند همین ...

علیرضا کمالی نژاد در بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۵۹ در یک خانواده فرهنگی ورزشی در تهران متولد شد و تنها فرزنده خانواده اش است.

دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان, عکس مادر دنیا مدنی

دنیا مدنی در کنار مادر بازیگرش رویا تیموریان

رابطه فامیلی نزدیک با نیما طباطبایی

جالب است بدانید دنیا مدنی و نیما طباطبایی دختر خاله و پسرخاله بودند که متاسفانه نیما طباطبایی مستند ساز و کاگردان جوان و فعال کشورمون به دلیل بیماری تومور مغری در سال ۹۵ درگذشت.

همچنین ببینید : • شقایق فراهانیسعید داخویدا جوان ستاره حسینی