نیما رئیسی متولد سوم مرداد ماه ۱۳۵۴ در شهر رشت است او تا ۱۴ سالگی در شهرک مسکونی نکاچوب ساری زندگی کرده و بعد به شهر رشت مهاجرت می کند و در سن ۱۹ سالگی در دانشگاه تهران قبول می شود و به شهر تهران نقل مکان می کند و تنها یک برادر به اسم پویا دارد. نیما رئیسی فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه ازاد تهران است و در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرده است. او علاوه بر کار بازیگری, تجربه مجری گری,, دوبله گری, گویندگی و خوانندگی نیز دارد.

فیزیک, چهره و صدای نیما رئیسی آنقدر است که او بتوانید در نقش های زیادی در تلویزیون شرکت کند و به یکی از چهره های مشهور و پرطرفدار تبدیل شود اما وسواس های شدید او در انتخاب نقش ها باعث شد تصمیم بگیرد یک مدت از تلویزیون فاصله بگیرد و در رادیو مشغول به کار شود.

ازدواج و همسر

نیما رئیسی متأهل می باشد و اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزندان او منتشر نشده است.

نیما رئیسی و نیلوفر لاری پور

نیما رئیسی در کنار نیلوفر لاری پور

علت تراشیدن موهای سر

نیما رئیسی در مورد علت تراشیدن موهای سرش گفت که این کار در زندگی عادی حس خوبی به من می دهد حسی مثل دور ریختن غم ها و غصه ها و هر بار که سرم را اصلاح می کنم حس آزادی و رهایی دارم.

صدای خاص نیما رئیسی

او صدای دلنشین و خاصی دارد که همین موجب شده تا صدای او در رادیو مشهورتر از چهره اش در سینما و تلویزیون باشد. اشتیاقی که در صدای اوست موجب پیوند عمیق شنونده با او می شود و همین موجب شده تا او را به عنوان گوینده خوش صدا در بسیاری از برنامه های پرطرفدار رادیو و حتی تلویزیون ببینیم.

نیما رئیسی, عکس های جدید نیما رئیسی و همسرش

علایق و روحیات خاص نیما رئیسی

به گفته خودش روح بلند و آسمونی دارد و آدم بسیار عاطفی است همیشه اول آدما را دوست دارد بعد بیشتر باهاشون آشنا می شود اما به نظر این طور نیست او خیلی هم دیر اعتماد می کند و اگر به یکی که اعتماد کرده حالا هر کی که میخواد باشه اگر نامردی کنه و یا کسی در رادیو و تلویزیون بخواد بازجویی اش کنه به شدت متنفر است و اون وقت میزاره می ره و دیگه هم بر نمی گرده ...

دلایل ازدواج نکردن پریناز ایزدیار
دلایل ازدواج نکردن پریناز ایزدیار
راستش به ازدواج فکر می کنم و عاشق بچه هستم و دوست دارم احساس مادری را ...

عاشق طبیعت و جنگل است و رنگ های مورد علاقه اش قرمز و نارجی است همچنین علاقه خاصی به گوش دادن موزیک و تماشای تلویزیون دارد. او دوست دارد در یک جای دور و موقع خواب بمیرد مثلا در یک جنگل و طبیعت و به دور از قبرستان دفن شود چون از محیط قبرستان خوشش نمیاد. و همیشه به این فکر می کند که موقع مرگش از فرهاد موزیک پخش کنند چون دلش می خواهد حتی موقع مرگش بهانه ای برای شاد کردن بقیه داشته باشد.

تصاویر جدید نیما رئیسی

دهه های مورد علاقه نیما رئیسی

راستش دهه های ۵۰, ۶۰ و ۷۰ میلادی دهه های مورد علاقه من در همه زمینه ها است از گوش دادن موزیک گرفته تا طرز لباس پوشیدن آن ها و طرز حرف زدن شان که خیلی مؤدبانه تر هستند. اصلا اگر می شد و دست من بود از یه جایی به بعد طرز لباس پوشیدن آدما را متوقف می کردم و می گفتم همه باید مثل آدمای این دهه لباس بپوشند. همیشه با خودم فکر می کنم ای کاش در آن زمان ها زندگی می کردم و در اواخر دهه ۷۰ عمرم تمام می شود.


همچنین ببینید : کوروش تهامی • ستاره اسکندریبهنوش بختیاریمتین ستوده