زندگی شخصی ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج و همسرش تا نحوه بازیگر شدن

ریحانه پارسا در سال ۱۳۷۲ در شهر تهران متولد و اکنون ۲۴ ساله است او جزو بازیگرانی است که در سال ۹۷ به تلویزیون معرفی شده اند و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. علاوه بر اینکه مهارت خاصی در نویسندگی و عکاسی دارد به کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه بسیار زیادی دارد. او با بازی در سریال پدر که قرار است ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شود اولین کار بازیگری خود را تجربه می کند و برای این نقش از بین ۲۵۰ افرادی که تست دادند انتخاب شده است.

همیشه در زندگی آدم بلند پروازی بودم و فکر کنم برای همین است که چنین موقعیتی برای من با سریال پدر پیش آمد البته خودم دوست داشتم با اتمام مدرسه و در حین تحصیل در دانشگاه کار تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کنم و فکر می کردم بعد از گذشت چند سال چنین اتفاقی برایم خواهد افتاد اما سریال پدر سکوی پرش من شد.

ازدواج و همسر ریحانه پارسا

خانم پارسا مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی در این پست درج خواهد شد. البته او در مصاحبه اش گفته است که فعلا می خواهد تمام تمرکزش را بر روی بازیگری بگذارد و در این حرفه به موفقیت های زیادی برسد.

ریحانه پارسا در سریال پدر

او در سریال پدر که قرار است در ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شود نقش دختری بنام لیلا که یک دختر امروزی است را بازی می کند و به خاطر اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری بنام حامد تهرانی آشنا می شود و رابطه این دو نفر در سریال پدر به تصویر کشیده می شود.

نقش حامد را سینا مهرداد بازی می کند و بازیگران معروف دیگری نظیر مهدی سلطانی, لعیا زنگنه و ... در این سریال نیز بازی می کنند انتظار می رود این سریال همانند سریال های هر ساله ماه رمضان جذاب و پرمخاطب باشد.


همچنین ببینید : • آرزو نبوتشایسته ایرانیسام قریبیانسعید نیک پور