خلاصه داستان و زمان پخش سریال پدر به همراه بیوگرافی و عکس بازیگران سریال پدر

 سریال پدر به تهیه کنندگی عنقا، سریال عاشقانه ای است که قرار است ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شود این سریال تم عاشقانه ای دارد اما نه آن عاشقانه ای که همه ما می شناسیم بلکه این سریال تلفیقی از عشق و غم است.

مهدی سلطانی یکی از بازیگران اصلی این سریال می باشد او یکی از بازیگران موفق و محبوب کشورمون می باشد که در سریال شهرزاد هم کارنامه بسیار درخشانی از خود به جا گذشته است. در واقع هر سریالی که مهدی سلطانی در آن ایفای نقش می کند طرفدارن بی شماری پیدا می کند و امیدواریم این سریال هم که برای ماه رمضان امسال آماده شده است قصه ای دوست داشتنی و پرطرفدار داشته باشد.

اما نقش اصلی سریال را ریحانه پارسا بازیگر جوانی که به تازگی به جامعه هنری معرفی شده است قراره بازی کند او نقش دختری بنام لیلا را در سریال پدر بازی می کند. بازیگران دیگری چون پوریا سلطان زاده, ساناز طاری, مهتاب شیروانی, سید حسام میثاق و شهاب مهربان قرار است نقش همکلاسی های لیلا را بازی کنند که این بازیگران هم با این سریال به حرفه ای بازیگری وارد می شوند.

عکس بازیگران سریال پدر, موضوع سریال پدر

خلاصه داستان سریال پدر

در مورد داستان سریال پدر، که قرار است در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه رمضان ۹۷ پخش شود آمده است حامد پسر جوانی است که درگیر داستانی عاشقانه می شود و به خاطر اعتقاداتی که دارد و همچنین پدرش که برایش الگویی تمام عیار است سر یک دو راهی قرار می گیرد و باید دست به انتخاب سرنوشت ساز بزند و یکی از دو راه را انتخاب کند ...

بازیگران سریال پدر

اسامی بازیگران معروف که قرار است در این سریال بازی کنند عبارتند از : مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، بیژن امکانیان، الهام طهموری، کاوه خداشناس و ...


همچنین ببینید : • سریال ایراندختسریال شهرزاد  • سریال محکومینسریال سایه بان