رامین ناصر نصیر یکی دیگر از بازیگران سریال شهرزاد می باشد که در ۱۱ بهمن سال ۱۳۵۴ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۳ ساله است. او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشکده هنرهای زیبا می باشد و اکنون علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگری نظیر عکاسی, نویسنده, مترجم, کارگردان و منشی صحنه فعالیت دارد.

جالب است بدانید آقای ناصر نصیر به چند زبان دنیا مثل زبان انگلیسی, اسپانیایی, فرانسوی و ایتالیایی مسلط است. پدر و مادر رامین ناصر نصیر اصالتاً گیلانی می باشند که بعد از ازدواج به تهران مهاجرت می کنند.

ازدواج و همسر

تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج رامین نصیر و همسرش منتشر نشده است و به نظر می آید که این بازیگر مجرد می باشد.

بیوگرافی رامین ناصر نصیر و همسرش, عکس رامین ناصر نصیر و همسرش

بیماری رامین ناصر نصیر

اخیراً شایعه هایی در مورد اینکه رامین ناصر نصیر سرطان معده دارد پخش شده که این خبر واقعیت ندارد. این شایعه از یک برنامه تلویزیونی اکسیر سرچشمه گرفت که در این برنامه آقای ناصر نصیر با فرزاد حسنی درباره مشکل گوراشی که چندی پیش برایش پیش آمده بود گفت و گو می کردند. همچنین دکتر محمد امانی به عنوان فوق تخصص گوارش و کبد مهمان دیگر برامه بودند که درباره علل و راه های پیشگیری از سرطان معده صحبت می کردند.

دلیل انتخاب فامیلی ناصر نصیر

دلیل انتخاب ناصر نصیر این است که ناصر و نصیر اسم پدر بزرگ و پدر پدربزرگم بود و آن ها در انتخاب نام فامیلی خلاقیت نشان دادند و برای همین دو کلمه که تقریبا باهم هم معنا هستند و کامل کننده یکدیگر هستند را انتخاب کردند. در ادامه عکس رامین ناصر نصیر و مادرش را در برنامه اکسیر مشاهده می کنید.

رامین ناصر نصیر و مادرش, عکس رامین ناصر نصیر و مادرش

شروع فعالیت تلویزیونی

رامین ناصر نصیر فعالیت تلویزیونی خودش را در سال ۱۳۷۳ با مجموعه تلویزیونی ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد و با همین سریال به شهرت رسید و بعد ها در مجموعه های تلویزیونی زیادی از جمله پلاک ۱۴, جنگ ۷۷, پشت کنکوری ها, قهوه تلخ و ... بازی کرده است. او جدیدا در سریال پرطرفدار شهرزاد نقش شوهر خواهر شهرزاد را بازی می کند.

رامین ناصر نصیر یکی از بازیگران پر کار تلویزیونی در دهه ۷۰ و ۸۰ می باشد و در دهه ۹۰ خیلی کم کار شده است او در این باره گفت متاسفانه تلویزیون کیفیتش خیلی پایین اومده و برنامه های طنزی که این روزها ساخته می شود زیاد جالب نیست.

همسر رامین ناصر نصیر کیست؟ رامین ناصر نصیر سرطان معده دارد؟

نحوه یادگیری چند زبان خارجی

رامین ناصر : دقیقا یادم نیست که زبان انگلسی را کی و در کدام مرحله از زندگی ام یاد گرفتم انگار از همان دوران کودکی خودم بلد بودم چطوری انگلیسی صحبت کنم و وقتی بزرگ تر شدم زبان های خارجی دیگر را هم یاد گرفتم . من آدم تنبلی نبودم و اوایل در یک موسسه معتبر زبان ثبت نام کردم ولی بعدها بخاطر شرایط کاری ام مجبور شدم کلاس هایم را فشرده کنم و از یک جایی به بعد برای اینکه پیشرفت کنم شروع به خواندن کتاب های انگیسی و اسپانیایی کردم و به این زبان ها تسلط پیدا کردم و از آن به بعد کار ترجمه را شروع کردم.

کار ترجمه هم حساسیت های خودش را دارد مثلا اینکه این خیلی مهم است که شما با چه کلمات و ابیاتی یک کتاب را ترجمه می کنید و مردم کتابی را که دوست داشته باشند پول می دهند این را هم در نظر بگیرید که کار ترجمه مخصوصاً در ایران بازارش طوری نیست که باهاش بشه پولدار شد. ولی این نباید انگیره شما را کم کند و شما باید بازار را به دست بگیرید و متحول شوید.

رامین ناصر نصیر در شهرزاد, خودکشی رامین ناصر نصیر

رامین ناصر نصیر در سریال شهرزاد

رامین ناصر نصیر در سریال خانگی شهرزاد (ترانه علیدوستی) نقش هوشنگ شوهر خواهر شهرزاد را بازی می کند و بعد از اینکه پدر زنش فوت می کند او به عنوان نماینده از خانواده زنش مدیریت رستوران شان را بر عهده می گیرد. تا به آن زمان او گوش به فرمان همسرش بود اما بعد از اینکه قباد دیوان سالار (شهاب حسینی) رستوران را از آن ها پس گرفت هوشنگ دیگر آن آدم سابق نبود و دوباره زن می گیرد و برای اینکه بتواند پول بیشتری در بیاورد حاضر می شود به خانواده اش خیانت کند و مسائل محرمانه مخصوصا مسائلی که مربوط به شهرزاد و فرهاد است را پیش قباد فاش می کند و قباد هر بار به او پاداش می دهد.

اما در آخرین خبر چینی هوشنگ, هاشم دماوندی (مهدی سلطانی) به قتل می رسد و فرهاد را هم دستگیر می کنند و حکم اعدام می دهند وقتی این اتفاقات می افتاد هوشنگ شدیدا از کرده اش پشیمان می شود و دچار عذاب وجدان می شود.


همچنین ببینید :

علت طلاق سحر قریشی

ماجرای ازدواج باران کوثری

پریناز ایزدیار و همسرش

مراسم خواستگاری الناز حبیبی

مادر شدن فریبا نادری