عکس نوشته خسته شدم

عکس پروفایل خستم, عکس نوشته خسته شدم, تصاویر خسته ام

همه ما بعضی از وقتا کم آوریم و خسته می شویم از این دنیا, زندگی و از همه اینا مهم تر از نامردی آدم ها خسته می شویم و در این مواقع برای عکس پروفایل تلگرام و اینستاگرام خود به دنبال عکس نوشته هایی زیبا و مفهومی با موضوع خسته شدم می گردیم. برای همین ما امروز در این پست پارلین, زیباترین تصاویر خستم و خسته شدم از دنیا و زندگی را به همراه عکس نوشته های مفهومی تیکه دار آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

عکس پروفایل خسته شدم

خسته ام

دلیل نمی خواهد

دلخوشی که نداشته باشی

همیشه خسته ای ...

عکس نوشته خدایا خسته شدم

خدایا

خسته ام از این دنیا

خسته ام از نامردی آدما

عکس نوشته و تصاویر خستم برای پروفایل

از خودم خسته ام

از شمار روزهای بی حوصلگی

شب های کش دار تنهایی

از این شعرهای تکراری

 

عکس نوشته خستم

خدایا

دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد

گالری عکس نوشته های زیبای خسته ام

تاب تاب عباسی

خدا خستم از بازی

دنیا چقدر تابم داد ...

کاشکی منو بندازی ...

عکس پروفایل خسته ام از زندگی

خسته ام

مثل لاک پشت پیری که

یک خیابان را

اشتباهی رفته است ...

عکس نوشته خسته شدم خدا

خدا

گله نمیکنم ...

ولی آرامتر امتحانم کن ...

به خودت قسم

خسته ام ...!!

عکس پروفایل خسته ام از روزگار

خسته ام

همه می گویند کوه کندی

ولی هیچکس نمی داند

دل کندم از کسی که همه کسم بود

عکس پروفایل خدا خستم کم آوردم

خدایا !

اهل معامله هستی؟

من جهنمت را ندیده, با زندگیم عوض میکنم!

تو که زندگی مرا دیده ای

نترس ضرر نمی کنی !!!

عکس نوشته با موضوع خسته ام خدایا

خدایا ...

پس زنگ تفریحی چه شد؟

خسته شدم از

کلاس رقصیدن به ساز دنیا

عکس پروفایل با موضوع خسته ام

خسته ام از این زندان که نمامش

زندگیست ...

عکس نوشته خدا خسته شدم از این زندگی

خدایا

دردم با صبرم نمی خواند

صبری که داده بودی تموم شد

ولی دردم همچنان باقیست

بدهکار قلبم شده ام میدانم شرمنده ام نمیکنی

باز هم صبر می خواهم ...

مجموعه تصاویر و عکس نوشته با موضوع خسته هستم

رفتی و ندیدی

که بی تو شکسته بال و خسته ام ...

رفتی و ندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام ...

عکس پروفایل خدایا خستم

خدایا ...

خسته ام از این روزهای بی پایان تو

عکس نوشته خیلی خستم ام برای پروفایل

خدایا ...

خیلی خسته ام

خسته ام از همه چیز

خسته ام از این نشندن ها

خسته ام از این تنهایی ها

خسته ام از نیامدن ها

خسته ام از فراموشی ها

خدایا اگر تو نبودی

از این خستگی ها جانی

در بدنم نمی ماند

 

عکس پروفایل خستم

دلم آنقدر خسته و شکسته

است که میخواهم ...

گوشه ای پشت به

دنیا زانوهایم را بغل کنم

و بگویم : خدایا ...!

من دیگر بازی نمی کنم

منبع : http://parlyn.net/aks-neveshte-khastam.html