مهدی صباغی در سال ۱۳۳۰ در شهر مشهد متولد و اکنون ۶۶ ساله است او یکی از بازیگران موفق و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است که تا به امروز در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله زنان ونوسی, کافه ستاره, گل یخ و .... بازی کرده است و او هم اکنون در سریال محکومین که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است مشغول بازی است.

ازدواج و همسر

مهدی صباغی متاهل می باشد اما هیچ اطلاعاتی درباره همسر و فرزندان او منتشر نشده است.

سکته قلبی و فلج شدن

متاسفانه مهدی صباغی به علت سکته قلبی شدید نیمه راست بدنش بی حس شده است و بدون کمک دیگران قادر به ایستادن نیست و حتما باید کسی زیر بغل او را بگیرد تا بتواند بایستد.

بیوگرافی مهدی صباغی,عکس مهدی صباغی و همسرش

ماجرای شفا گرفتن مهدی صباغی در حرم امام رضا

مهدی صباغی در برنامه سفرهای همدلی درباره شفا گرفتن خود در حرم امام رضا (ع) گفت : شب نیمه شعبان در حرم امام رضا علیه السلام با یکی از عوامل صدا و سیما بودم که او زیر بغلم را گرفته بود و با کمکش خودم را به صحن امام رضا رساندم و از ته دل از امام رضا شفای خودم و یا اینکه مرگ خودم را خواستم یادمه یکی از خادمین امام رضا یک تکه نبات به من داد و گفت ایشالا خدا خودش عنایت می کند.

مهدی صباغی که بدنش می لرزید و اشک از چشمانش سرازیر شده بود گفت : در حال راز و نیاز بودم و هنوز آب نبات از گلویم پایین نرفته بود که احساس کردم بدنم داره داغ میشه اولش احساس کردم دست راستم داغ شده و میتوانم آن را حرکت بدم بعدش پای راستم هم داغ شد و به همراهم گفتم دستم را رها کن میخواهم راه بروم ...

همین طور هم شد و من تونستم با حال عجیبی و با پای خودم از صحن بیرون بروم خدای من! من تونستم حرکت کنم! به خواست خدا, امام رضا علیه السلام شفایم داد.

در همین حین بود که به همراهم گفت فریاد نزن و سر و صدا نکن تا کسی نفهمد وگرنه لباس های ما را هم تکه تکه می کنند.

بیوگرافی و عکس مریم سعادت و همسرش
بیوگرافی و عکس مریم سعادت و همسرش
مریم سعادت در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۵۹ ساله است و ...

مهدی صباغی کارگردان,عکس های جدید مهدی صباغی و همسرش و فرزندانش

با ۹ لهجه می توانم صحبت کنم

مهدی صباغی که این روزها بیشتر در برنامه های رادیو فعالیت دارد در آخرین مصاحبه اش گفت : من می توانم با ۹ لهجه مختلف صحبت کنم و مردم شهرستان ها می توانند با این لهجه ها همذات پنداری کنند و باعث وحدت آن ها می شود حتی خود مردم تهران از لهجه هایی که می شنوند احساس لذت می برند و من فکر میکنم استفاده از لهه های مختلف باعث می شود که فضا واقعی شود و داستان بیشتر به دل مخاطب بنشیند.