سالاد پیازچه یکی دیگه از سالاد خوشمزه و پرطرفدار می باشد که شما می توانید این سالاد را به عنوان پیش غذا یا حتی یک عصرانه در مهمانی های خود به صورت سرد سرو کنید. تغیییر مواد سالاد کاملا سلیقه ای می باشد و شما می توانید همانند سالاد الویه در طبخ این سالاد از مرع یا کالباس و ... هم استفاده کنید. برای مثال من خودم برای تغییر طعم این سالاد از شوید خرد شده استفاده کردم. در ادامه طرز تهیه سالاد پیازچه خوشمزه و مجلسی را به همراه مواد لازم برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 پیازچه خرد شده نصف لیوان
سیب زمینی پخته و خرد شده ۲ لیوان
تخم مرغ ۲ عدد
نمک ۱ قاشق مرباخوری
فلفل نصف قاشق چای خوری
سس مایونز ۱ لیوان
شوید خرد شده ۱ قاشق غذاخوری
آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری

مراحل تهیه سالاد پیازچه

ابتدا تخم مرغ ها را به صورت آب پز بپزید و پوست کنده و به صورت ریز خرد کنید همچنین سیب زمینی ها را هم به صورت آب پز بپزید و بعد پوست بگیرید و به صورت نگینی و ریز خرد کنید سپس پیازچه را هم به صورت نگینی خرد کنید. پس از آن تخم مرغ خرد شده, سیب زمینی پخته و خرد شده و پیازچه خرد شده را باهم مخلوط کنید.

طرز تهیه سالاد پینر خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه سالاد پینر خوشمزه و مجلسی
سالاد پنیر یکی دیگه از سالاد های خوشمزه است که شما می توانید این سالاد را با پنیر, ماست ...

حالا نوبت درست کردن سس سالاد پیازچه است برای این کار ابتدا شوید ها را به صورت ریز خرد کنید و در یک ظرف مناسب با سس مایونر, نمک, فلفل و آبلیمو مخلوط کنید و پس از اینکه کامل مخلوط کردید روی سالاد بریزید و خوب هم بزنید تا تمام مواد به سس آغشته شود. سپس به مدت یک ساعت داخل یخچال بگذارید تا سالاد پیازچه شما آماده سرو شود.