مریم سعادت در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۵۹ ساله است و فارغ التحصیل تئاتر عروسکی است. او علاوه بر بازیگری, کار عروسک گردانی, گوینده عروسکی و مجری گری نیز می کند. جالب است بدانید مریم سعادت در اینستاگرام هیچ صفحه ای ندارد.

مریم سعادت آدم شادی است و سعی می کند همیشه به دیگران انرژی مثبت بدهد حتی از کارهای غمگین هم بدش می آید و برای همین در چند سال اخیر فقط کارهای طنز را قبول کرده است.

ازدواج و همسر

مریم سعادت متأهل است و دو پسر جوان دارد و متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره همسر مریم سعادت و فرزندانش منتشر نشده است.

بیوگرافی مریم سعادت و همسرش,عکس های مریم سعادت,مریم سعادت و دخترش

ورود به دنیای بازیگری

مریم سعادت در سال ۱۳۶۴ با فیلم تلویزیونی تک خوان به کارگردانی حمید جبلی شروع کرد و بعدش در سریال آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند بازی کرد و دیده شد. او تا به امروز در سریال های پرطرفدار زیادی از جمله قصه های تا به تا, خوش رکاب, دردسرهای عظیم و بدون شرح بازی کرده است.

دوست ندارم به عقب برگردم

مریم سعادت : سن الانم را دوست دارم و همین طور گذشته ام که خاطرات زیبایی دارم و اصلا دلم نمی خواهد به عقب برگردم و دوست دارم در لحظه ها زندگی کنم و همان جایی باشم که هستم. ۷ سال پیش بود که برای کاری ازم رزومه کاملی خواستند و منم چند روز نشستم تک تک کارهایم را نوشتم تا اینکه رزومه ام آماده شد.

وقتی بهش نگاه کردم به خودم گفتم این رزومه کاری یک نفر دیگر است یعنی واقعا من در زندگی این همه کار کرده ام ؟! اما الان دیگر باور کرده ایم که این همه کار را من انجام داده ام راستش وقتی آدم جوان است متوجه حجم کارهایی که انجام می دهد نیست.

عکس مریم سعادت و فرزندانش,مریم سعادت و همسرش

شهرتم را مدیون زی زی گولو هستم

من با سریال آرایشگاه زیبا معروف نشدم و فقط با این نقش در خاطره ها ماندم من شهرتم را مدیون زی زی گولو هستم. مثلا یه روز رفته بودیم بیمارستان برای عیادت که یکی گفت مگه شما زی زی گولو نیستید؟ منم گفتم نه من در سریال زی زی گولو بازی می کردم هنوزم خیلی ها من را زی زی گولو یا اعظم خانم صدا می کنند و فکر می کنند مانی نوری که نقش پسر من را بازی می کرد پسر واقعی من است!

منم هر چقدر میگم که نه این طور نیست قبول نمی کنند و آنقدر اصرار می کنند که انگار آن ها می دانند پسر من است و من خودم نمی دانم! البته شایدم حق داشته باشند چون آنقدر که مانی شبیه من است دو پسر خودم اینقدر شبیه من نیستند.

عکس های علی شادمان و همسرش
عکس های علی شادمان و همسرش
علی شادمان در ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام در یک خانواده تحصیل کرده متولد و اکنون ۲۱ ساله ...

هنوزم زی زی گولو را دوست دارم

من طراحی عروسک های خونه مادربزرگ را انجام داده ام و مخمل هم کار من است و نوک طلا را هم عروسک گردانی کردم و به جایش هم حرف زدم اما هنوزم زی زی گولو را جور عجیبی دوست دارم زی زی گولو اولین تجربه عروسک گردانی من بود.

یادش بخیر خانم آزاده پورمختار سر صحنه به جای زی زی گولو حرف می زد و منم زی زی گولو را بازی می دادم و جوری هماهنگ بودیم که احساس می کردم یکی شده ایم.

عکس های جدید مریم سعادت,بیوگرافی مریم سعادت و همسرش

هنوزم عروسک بازی می کنم

مریم سعادت گفت : من شیفته و عاشق دنیای عروسک ها هستم و با اینکه سن و سالی از من گذشته اما هنوزم با دیدن عروسک ها ذوق زده می شوم شاید این علاقه من به خاطر تحصیل کردن در این رشته باشد و هدف اصلی ام از ورود به این رشته کار برای بچه ها در حوزه عروسکی بود اما بخاطر محدودیت هایی که در این رشته وجود داشت مجبور شدم سراغ حوزه های دیگر بروم.

اما اگر هنوزم کار عروسکی رونق بگیرد همه چی را رها خواهم کرد و با عشق و علاقه در فضای عروسکی کار خواهم کرد.

آدم شادی هستم

من به شدت عاشق شادی هستم و از غم و ناراحتی فراری هستم برای همین همیشه سعی کردم طوری زندگی کنم که انرژی بدهم و اگر هم که شد انرژی بگیرم. به نظرم باید شادی به یک بیماری مسری بدل شود و ما هر روز این ویرویس را به یکدیگر منتقل کنیم.

مریم سعادت و همسرش,مریم سعادت و فرزندانش,مریم سعادت

اهل نصحیت کردن نیستم

رابطه من و پسرانم بسیار دوستانه است و همیشه سعی کردم بیشتر از اینکه رابطه مادر و پسری داشته باشیم باهم رفیق باشیم گاهی بعضی از دوستانم می گویند به شاگردانت چه نصیحتی میکنی؟ راستش من اهل نصیحت کردن نیستم حتی پسرهای خودم را نصحیحت نمی کنم چون بر این باورم نسل امروز کم حوصله تر از این حرف هاست که حوصله شنیدن حرفهای ما را داشته باشند و برای همین ترجیح می دهم تنها راه را به آن ها نشان بدهم.

عکس های جدید حسین سلیمانی و همسرش
عکس های جدید حسین سلیمانی و همسرش
حسین سلیمانی در ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۳ ساله است او در ...

از کارهای غمگین بدم می آید

مریم سعادت : در سال های اخیر سعی کردم بیشتر در آثار طنز بازی کنم چونکه از کارهای غمگین بدم می آید. معتقد هستم همه ما در زندگی واقعی خود به اندازه کافی با مشکلات مواجه هستیم و باهاشون دست و پنجه می کنیم برای همین وقتی تلویزیون را روشن می کنیم احتیاج به تماشای یک کار شاد داریم تا برای لحظاتی هم که شده ما را بخنداند.

در واقع برای همین بوده که من در چند سال اخیر کارهایی که داستانش پر از اشک و آه بوده قبول نکردم و جای تاسف دارد که کارهای ناراحت کننده حجم زیادی از برنامه تلویزیون و سینمای ما را گرفته است.