با رسیدن فصل اسفند خانه تکانی ما ایرانی ها برای عید شروع میشه و در این میان بازار اس ام اس و جوک هایی که برای خانه تکانی درست شده داغ می شود برای همین ما امروز در بخش اس ام اس پارلین, انواع پیامک, اس ام اس و جوک های خنده دار و طنز زیبا را برای خانه تکانی آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

اس ام اس خونه تکونی جدید

پیامک این روزهای دخترها به همدیگه !

. . . الهی آخرین خونه تکونی مجردیت باشه

اس ام اس مناسبتی خانه تکانی برای عید

من حاضرم آمونیاک خالص

تنفس کنم ولی. . .

بوی ماه اسفند به مشامم نرسه.

خصوصا خونه تکونی.

اس ام اس خانه تکانی زیبا و خنده دار

فرارسیدن ماه خرید هول هولکی

بدو بدو های الکی

بشور و بساب های بیخودکی

شستو شوهای زیادکی

بر تمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ….

پیامک و جوک خنده دار خانه تکانی

روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی:

عزیزم این مبل و باید عوض کنیم .لکه هاش پاک نمیشه. خیلی کثیف!!!

مرد:کی میگه لکه هاش پاک نمیشه ! برو یه دستمال و شامپو بیار خودم تمیزش میکنم...!!

مجموعه پیامک های خنده دار خانه تکانی

هرسال نزدیک خونه تکونی بابام یهو متواری میشه

پارسال نزدیکای مرز پاکستان پیداش کردیم گفتیم خونه تکونی تموم شده برگرد

اس ام اس و جوک خنده دار برای خانه تکانی

دختر گلم یه دقیقه میای کارت دارم ؟!؟

دخترم خدا خیرت بده یه دقیقه بیا !

اس ام اس زیبای خانه تکانی برای عید

چه دختری دارم من ، مامان جان بیا یه دقیقه !

و سایر جملاتی نظیر آن چه گفته شد …

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و با توجه به خطر جدی خونه تکونی ،

در صورت شنیدن هر کدام از این الفاظ توسط مادرتان

سریعا محل را ترک نموده (حتی شده از پنجره بپرین پایین) و ترجیحا تا ۱ هفته به محل مذکور مراجعه نفرمایید!!!

لطفا این اخطار را جدی بگیرید ، یکی جدی نگرفت تا الان ۴ تا فرش شسته !!!

شسته که میگماااااااااااا !!!

پیامک خانه تکانی,اس ام اس خانه تکانی خفن,جوک خانه تکانی خنده دار

اس ام اس و پیامک برای خانه تکانی عید نوروز

عاقا بیاین خونه تکونی رو تحریم کنید که هم اتلاف آبه، هم انرژی، هم جوانی، هم بنیان خانواده ها رو از هم میپاشونه

اصن خونه تکونی رو اعراب بهمون آموختند

اس ام های خانه تکانی عید نوروز ۹۷

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﮑﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺪﻥ !

یه جا بنویس پندهای منو، دم خونه تکونی به دردت میخوره

اس ام اس های خانه تکانی خنده دار و خفن

آخ آخ آخ

از امشب در سراسر ایران تا شب عید شام نهایتا نیمرو

خانوما یه روز خونه تکونی کردن

تا یه ماه جرات داری بهشون بگی یه لیوان آب بده

ماهیتابه رو میکنن تو حلقت

به همین برکت قسم

رو فرش باید پر بزنی ،مگه میذارن توخونه راه بری

دیدم که میگما

جوک خانه تکانی

هشدار به عروس خانمها :

این روزها اگر از طرف مادرشوهر محبت دیدید فورا محیط را ترک کنید...

خطر خانه تکانی در راه است...

پیامک و اس ام اس  برای خونه تکونی عید

مامانم انقد توی این چند روز خونه تکونی کرده که وسایل خونه میان پشت من قایم میشن و میگن پادرمیونی کن !

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم

واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !

پیامک خنده دار و طنز خانه تکانی

آسمان را می خواهم برای عبور, جاده باریک است !

ماه را می خواهم برای نور, راه تاریک است !

تو را می خواهم برای نظافت, عید نوروز نزدیک است !

شمایی که تو خونه تکونی سنگ تموم میزاری، گاهی هم یه عنایتی به دلت داشته باش!!

زشته این همه کینه و زشتی رو یه جا نگه داشتی

اس خنده دار و زیبای خانه تکانی

خدا وکیلی کسی میدونه اولین بار، کی پیشنهاد داد که باید قبل از عید خونه تکونی کنیم؟!

به این سوی چراغ

کاریش ندارم!

فقط بیاد بگه چرا!؟

پیامک خانه تکانی

ای کسانی که در اتاق خوابتان جـــاسازهایی دارید..

هــــمانـــا خونه تکونیها نزدیکه , گفتم در جریان باشید…

اس ام اس زیبا برای خانه تکانی اسفند

دمت تو که مارو توی خونه تکونی دلت دور نریختی گرم . . .

منم سعی می کنم که زیاد جا نگیرم !