حسین مهری در ۲۳ ابان سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۳ ساله است و با سماجتی که داشته باعث شده بازیگر شود و به غیر از بازیگری, کار دیگه ای نمی کند. او آدم درونگرایی است و به گفته خودش اهل تنهایی هستم و دوست دارم وقت آزادم کتاب بخوانم و فیلم ببینم یا اوقاتم را کنار همسرم سپری کنم و با او باشم.

حسین مهری بر خلاف خیلی از بازیگرا که حاشیه درست می کنند تا دیده شوند اصلا اهل شایعه نیست و به هیج وجه دوست ندارد با حاشیه شناخته شود او برا این باور است که  اگر قراره ه دیده شود باید به واسطه کار و توانایی اش دیده شود و الگویش از بچگی کریم باقری بوده که حاشیه ای ندارد.

ازدواج و همسر

حسین مهری در آذرماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده و متاهل می باشد تنها اطلاعاتی که در مورد همسر حسین مهری منتشر شده این است که همسرش هنرمند نیست. او اخیرا در صفحه اینستاگرامش عکس پسرش حامین را منتشر کرده است.

حسین مهری و پسرش,عکس حسین مهری و فرزندش,حسین مهری

شایعه ازدواج با ویدا جوان

اخیراً عکس های مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که باعت شد شایعه هایی در مورد اینکه حسین مهری و ویدا جوان باهم ازدواج کرده اند در فضای مجازی پخش شود جالب است الان هر بازیگری که با شخص دیگری عکس بیندازند فوراً در شبکه های مجازی شایعه می شود که ازدواج کرده اند.

خواستگاری ویدا جوان از آیلا تهرانی
خواستگاری ویدا جوان از آیلا تهرانی
چیزی که شاید در زندگی این هنرمند کمی عجبی باشه اینه که ویدا جوان پا پیش میزاره و ...

همان طور که گفته شد حسین مهری در سال ۹۱ ازدواج کرده و ویدا جوان متأهل است و اسم همسرش آیلا تهرانی است.

سلفی حسین مهری,عکس های اینستاگرام حسین مهری,تصاویر حسین مهری

شروع عجیب بازیگری با ۱۱۸

من سال ۷۲ تئاتر را شروع کردم الان ۲۰ سابقه تئاتر دارم. اگر یادتان باشد در آن زمان هر جمعه ساعت ۴ بعد از ظهر شبکه یک فیلم سینمایی پخش می کرد ابتدای فیلم می نوشت هدایت فیلم تقدیم می کند و من تصمیم گرفتم از طریق ۱۱۸ شماره دفتر های سینمایی را پیدا کنم و بعد از پیدا کردن مرتب به دفترهای سینمایی زنگ می زدم و می پرسیدم که آیا دفتر شما فیلمی برای ساخته شدن دارد یا نه؟

در یکی از این تماس هایم با دفتر حسین فرخی تماس گرفتم و دیدم فیلمی در دست ساخت دارند و منم آدرس گرفتم و برای تست رفتم یادمه موقع پر کردن فرم یه بخشی بود که نوشته بود معرف؟ و منم معرفی نداشتم و فکر می کردم کار اشتباهی کردم که بدون معرف اومدم حدود نیم ساعت رو این گزینه مکث کرده بودم تا اینکه حسین فرخی بالای سرم اومد و گفت چرا نمی نویسی؟ خیلی خجالت کشیدم و گفتم چون معرف ندارم؟ پرسید تو که معرف نداری پس چطوری این جا را پیدا کرده ای و آمدی؟ تمام این هایی را که الان به شما گفتم به حسین فرخی توضیح دادم و او خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی را که دوست داشته پیدا کرده و میخواهد به هر نحوی که هست به هدفش برسد و این طور شد که من بازیگر شدم.

عکس های جدید حسین مهری و همسرش,حسین مهری و همسرش,اسم همسر حسین مهری چیست؟

شهرت

حسین مهری با تکیه بر توانایی های خودش برعکس خیلی از بازیگران کار بازیگری را از دوران نوجوانی شروع کرده است و با سریال زیر هشت اولین فعالیت بازیگری اش را تجربه کرد و تا به امروز در سریال زیادی از جمله پایتخت, زمانه, تا ثریا, همه چیز آنجاست و ... بازی کرده است.

عکس شهاب حسینی و همسرش پریچهر
عکس شهاب حسینی و همسرش پریچهر
شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با دختر ۱۵ ساله ای بنام پریچهر قنبری ...

ملاک برای انتخاب نقش ها

در هنگام انتخاب نقش هایم سه فاکتور اصلی دارم که به شدت این فاکتورها برایم مهم است کارگردان, فیلم نامه نویس و نقش. من بر این باورم که نقش باید نقشی باشد که بتوانم خودم در آن نقش تلاش کنم و کارگردان هم کارگردانی باشد که بتوانم به او اعتماد کنم و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد.

اینستاگرام حسین مهری,عکس حسین مهری و همسرش,همسر حسین مهری

دوستان نزدیک حسین مهری

راستش من خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم مانند امیر جعفری, کامبیز دیرباز و خیلی از دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر کسی آن ها را بشناسد.