دیدن خواب آدامس یا سقز تعبیرهای مختلفی دارد و باید دید شما با چه شرایطی خواب آدامس را دیدید مثلا ممکن است یکی در خواب آدامس بخورد (قورت بدهد) یا یکی دیگر آدامس و سقز از کسی بگیرد یا به کسی بدهد و ... که هر کدام تعبیرهای متفاوتی دارد و بهتر است در ادامه تعبیر خواب آدامس خود را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب ببینید.

تعبیر خوردن آدامس در خواب

اگر خواب ببینید که آدامس و سقز را خوردید (قورت دادید) از این کار خود پشیمان خواهید شد البته این پشیمانی بعد از دروغ گفتن شما اتفاق خواهد افتاد.

اگر خواب ببینید که آدامس و سقر را به کسی دادید نشانه این است که آن شخص را به دروغ و لاف زدن دعوت و تحریک می کنید.

تعبیر خواب دیدن آدامس

کتاب سرزمین رویاها :

اگر خواب ببینید که آدامس دارید یعنی شخصی شما را سایه به سایه دنبال می کند.

دیدن خواب سقز و آدامس در خواب نشانه هرزه گویی, لاف زدن, فحاشی و بیهوده گویی است.

اگر خواب ببییند که شخصی به شما سقز یا آدامس داد نشانه این است که به زودی یک شخص شما را به گفتن دروغ و فحاشی تحریک می کند.

تعبیر خواب آبرو
تعبیر خواب آبرو
اگر در خواب آبروی کسی را بریزید اوقات بدی خواهید داشت. اگر از کسی به صورت رسمی ...

تعبیر خواب آدامس باد کردن در دهان

آدامس باد کردن در خواب بدین معنا است که شخصی که خواب دیده هر جقدر سعی و تلاش می کند تا از شر آدامس جویدن خلاص شود و آدامس را از دهانش خارج کند موفق نمی شود و برای همین او به شدت ناامید می شود. حتی آدامس در دهانش هر لحظه ممکن است بزرگتر شود و باز او نتواند کاری کند اگر شما هم خواب آدامس باد کردن در دهان دیدید تعبیر خواب شما این چنین است :

  • احتمال مشکل بزرگی در زندگی شما پیش آمده و بخاطر همین به شدت احساس عجز و ناامیدی دارید.
  • خواب شما نشانگر این است که شما توانانی هضم مصیبت یا فاجعه به وجود آمده در زندگی تان را ندارید.
  • خواب آدامس جویدن نشان دهنده این است که شخص بیننده خواب, توانایی عرض اندام و ابزار وجود به نحو شایسته و مؤثری را ندارد و در بیان کلامی مثل همیشه عاجز و ناتوان است.

تعبیر خواب آدامس جویدن

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : آدامس یا سقز جویدن کاری بیهوده و تقلید عمل جویدن است این در حالی است که چیزی هم نخوردیم و این جویدن الکی زیان بخش هم هست و خستگی آرواره ها را موجب می شود. یاوه سرایی و بیهوده گویی هم همانند آدامس جویدن سودی برای ما ندارد و زیان هم می رساند.

پس اگر در خواب دیدید که آدامس یا سقز می جوید تعبیر خواب شما بیانگر این است که دروغ خواهید گفت. و اگر خواب دیدید که دیگری در حضور شما آدامس یا سقز می جود خواب شما علامت این است که دروغ خواهید شنید و اگر آدامس جویدن آن شخص همراه صدا بود بدانید که دروغ گفتن او به شما ضرر خواهد رساند.

تعبیر خواب حامله بودن همسر
تعبیر خواب حامله بودن همسر
تعبیر خواب حاملگی و حامله بودن بستگی به شرایط خواب شما ممکن است خوب یا بد ...

کتاب سرزمین رویاها : اگر خواب ببینید که آدامس می جوید خواب شما بیانگر این است که به دلایل بسیار زیادی باید از بعضی کارهای خود پشیمان باشید.