نگین معتضدی در ۳ مهر ماه ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۲ ساله است او یک خواهر نویسنده و فیلمنامه نویس بنام طلا معتضدی دارد و به نوعی جزو بازیگران ایرانی است که توسط مهران مدیری کشف شد و اکنون در کارهای زیادی از جمله کارهای مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

او در زندگی اش احساس خوشبختی می کند مخصوصاً بعد از ۳۰ سالگی که ازدواج کرده است و به گفته خودش یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش دیدار با مهران مدیری است.

ازدواج و همسر

نگین معتضدی در سال ۱۳۹۵ با شخصی بنام جواد خیرخواه ازدواج کرده و اکنون متاهل است. او اولین بار در برنامه دور همی مهران مدیری اعلام کرد که در سال ۹۵ نامزد کرده است. در ادامه عکس نگین معتضدی و همسرش را می بینید :

نگین معتضدی و همسرش

خصوصیات مهر ماهی ها از نظر نگین معتضدی

به نظر من مهرماهی ها خیلی حساس و زودرنج هستند و من خودم خیلی سریع قهر می کنم و این یکی از عیب های بزرگ منه و اینکه با یک تلنگر می تونم خیلی ناراحت شوم در حالی که ممکنه تلنگره خیلی محکم نبوده باشه و نهایتش اینه که میتونیم باهم جر و بحث کنیم ولی میتونه برای من یه تراژدی خیلی بزرگی باشه و چند روز خونه نشین شوم و بهش فکر کنم و جهانو زیر سوال ببریم.

البته من اینو اصلا دوست ندارم و صد در صد دارم مبارزه میکنم که از بین ببرم برای اینکه قرار نیست همیشه جهان با ما مهربان باشه و همه آدما دوست مون داشته باشند مثلا در جهان مجازی همیشه هست یه سری حرفا که نوشته میشه اوایل من خیلی ناراحت میشدم و جهان بینی ام زیر سوال می رفت آخه مگه میشه یه آدمی بدون اینکه تو رو از نزدیک ببینه بهت بگه ازت متنفرم؟ چرا باید این اتفاق بیفته تو که منو نمی شناسی؟ اما حالا یواش یواش  دارم یاد می گیرم که خیلی از آدما می تونن ندیده از آدم متنفر باشن و می پذیریم.

بحران ۳۰ سالگی

من از بیست سالگی فکر می کردم که سی سالگی قطعا افسردگی طولانی مدت میگیرم و دچار بحران می شوم اما اتفاق خوبی که در ۳۰ سالگی برای من افتاد و دهه سی سالگی برای من شروع یک زندگی بهتر برعکس دهه بیست سالگی ام بود. خانم نگین معتضدی در سن ۳۰ سالگی ازدواج کرده است.

عکس مادر نگین معتضدی

نگین معتضدی و مادرش

تئاتر را با خواهرم شناختم

من بر این باورم که خواهر بزرگتر یک جورهایی الگو است شاید اگر طلا به سمت مهندسی می رفت من هم به اون سمت می رفتم تأثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است من حتی تئاتر را با خواهرم طلا شناختم و برای اولین بار با خواهرم تئاتر رفتم.

خوب یادمه زمانی که طلا به سمت تئاتر رفت من بخاطر علاقه ای که به حیوانات داشتم میخواستم دامپزشکی بخونم تا اینکه با طلا به تئاتر رفتم و متوجه شدم به محیط تئاتر و کارهایی که می کنند علاقه خاصی دارم و برای همین رفتم دنبال مسیری که خواهرم رفته بود.

عکس های نیما شاهرخ شاهی
نیما شاهرخ شاهی و خواهرش
نیما شاهرخ شاهی یک خواهر به نام نیلوفر دارد که در شهر سوئد زندگی می کند. خط قرمز اخلاقی اش ...

نحوه بازیگر شدن

من دانشجوی دانشکده هنر معماری بودم و به تصویر خیلی زیاد علاقه مند بودم و حدود یکسال مرتب به جاهایی که برای بازیگری تست می گرفتن می رفتم و تست میدادم ولی چون کاری بازی نکرده بودم بهم اعتماد نمیشد که بخوان نقش مهمی بهم بدن و برای منم مهم بود که بخوام با چه نقشی وارد بشم تا روزی که آقای حسین خضوعی به من زنگ زدند و گفتن که من نمی شناسم تو رو ولی برام جالبه به هر دفتری که می گوییم برایمان چند تا تست بفرستند تو اون لیست ها تو هستی ! تو چطوری این همه دفتر رفتی؟ تا اینکه برای کار راز به من گفتن برم دفترشون تست بدم و آخر کار راز را من بازی کردم.

و بعدش چندین تله فیلم و سریال بازی کردم اما اولین طنزم با آقای مهران مدیری ابر طنز ایران بود.

عکس های جدید نگین معتضدی

خاطره جالب اولین ملاقات با مهران مدیری

آقای عطریان به من زنگ زدند و گفتن برای کار آقای مدیری میخواهیم دعوت کنیم بیایین خوب یادمه اون روز تا صبح صد دفه تصمیم گرفتم که پیامک بزنم به آقای عطریان که من نمیام و نمیتونم ممکنه من سکته کنم و گنجایش اینقدر ترس رو ندارم تا اینکه سر قرار رفتم و هرگز اولین روزی که مهران مدیری رو دیدم فراموش نمیکنم من خیلی ترسیده بودم یعنی ترس یه کلمه خیلی کوچیکی هست در برابر احساسی که من داشتم از اینکه قراره آقای مدیری رو از نزدیک ببینم چون از سال ها قبل ایشون برایم اسطوره بودند و الان قراره این اسطوره را ببینی مگه میشه چنین چیزی ؟

تا اینکه آقای مهران مدیری را دیدم یادمه تمام صوت ها برای من قطع شد و چیزی نمی شنیدم تا اینکه ایشان به من گفتند بنشینید و منم نشستم بعد از اینکه فیلمنامه را برای من توضیح دادند به من گفتند الان سوالی ندارید؟ و منم کلمه ها را گم کرده بود و داشتم سکته می کردم و با یه صدایی خیلی آروم فقط برگشتم گفتم خیلی خوشحالم که شما را از نزدیک می بینم !

رسیدن به شهرت

نگین معتضدی بازیگر جوان ایرانی اکنون تجربه بازی در فیلم های متعددی را دارد. او ابتدا با فیلم "شیرین قناری بود" شناخته شد و در نهایت در سریال "وبلای من" مهران مدیری به شهرت رسید و بعد در سریال های "گذر از رنج ها", "تکیه بر باد" و "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" حضور موفقی داشت و بر محبوبیت و شهرت خود افزود.

عکس نگین معتضدی

اهل آشپزی نیستم

آشپز خوبی هستم اما اهل آشپزی نیستم و وقتشو هم ندارم اما اگر حوصله داشته باشم و وقتشو هم داشته باشم دستپختم معرکه است.

شغل دوم نگین معتضدی

خیلی از بازیگران برای شغل دوم شون رستوران داری را انتخاب می کنند اما من تریج میدهم شغل دیگری مثل نویسندگی داشته باشم.

عکس های ساقی زینتی
عکس ساقی زینتی و دخترش
خانواده او ۳ نفره است و یک دختر ۱۴ ساله به اسم سارینا صابری دارد که همانند مادرش بازیگر ...

عمل های زیبایی نگین معتضدی

من تا به امروز هیچ عمل زیبایی انجام ندادم و با هیچ کدام از اعضای صورتم مشکلی ندارم شاید به نظر برخی بینی من نیاز به عمل داشته باشد اما من با آن مشکلی ندارم اما به نظر من عمل زیبایی چیز بدی نیست و هر کسی می تواند طبق سلیقه اش عمل زیبایی بکند.