عکس های لیلا زارع

لیلا زارع در ۲۱ مهر سال ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۷ ساله است. جالب است بدانید لیلا زارع قبل از اینکه بازیگر شود عکاس بود و آتیله عکلاسی داشت و هنر عکاسی را در رسیدن به محبوبیت کنونی اش بخاطر شناخت نور و صحنه سهیم می داند.

او مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دارد و جزو بازیگرانی است که در هیچ کلاس تخصصی بازیگری شرکت نکرده است.

همسر لیلا زارع کیست؟

لیلا زارع تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از لیلا زارع و پیام ایرانی در برخی سایت ها منتشر شده و آن ها را زن و شوهر اعلام کرده اند حقیقت ندارد.

لیلا زارع و همسرش

عمل های زیبایی لیلا زارع

من تا به امروز هیچ عمل زیبایی بر روی صورتم انجام نداده ام و طبیعی بودن را بیشتر دوست دارم و بر این باورم که هر آنچه که در زندگی دارم هدیه ای از طرف خداوند به من است و بهترین راه تشکر از خداوند حفظ و مراقبت از همه نعمت هایی است که برامون داده است.

مزرعه کوچک سبزیجات در خانه

من دوست دارم همه چیز را به صورت تازه مصرف کنم و برای همین یک مزرعه کوچک در خونه ام درست کردم و در این مزرعه انواع سبزی و صیفی ها را پرورش می دهم و در طول هفته, بیشتر وعده های غذایی ام را از حبوبات جوانه زده از این مزرعه درست می کنم.

من عاشق غذاهای دریایی و حبوبات هستم و گوست هم خیلی کم مصرف می کنم.

عکس های جدید لیلا زارع

سبک زندگی لیلا زارع

در این سال ها سعی کرده ام سبک زندگی سالمی داشته باشم برای همین به نوع تغذیه, خواب, تنفس و حتی ورزش هایی که انجام میدهم توجه خاصی دارم و با مطالعه و تحقیق درباره زندگی سالم و رسیدن به آگاهی و شناخت از بدن و خلق و خوی خودم تلاش میکنم با گذشت زمان برنامه مناسب تر و بهتری برای زندگی خودم پیدا کنم و انجامش بدهم.

معمولا هر روز یک ساعت نرمش میکنم و این یک ساعت نرمش را همانند یک وعده غذایی برای بدنم ضروری می دانم.

سحر قریشی
چرا سحر قریشی از همسرش طلاق گرفت؟
علت طلاق از زبان همسرش : به من بگویید سحر قریشی از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ ...

شروع فعالیت بازیگری

در آن زمان همیشه پیشنهاداتی برای بازیگری داشتم ولی به دلیل اینکه علاقه چندانی به بازیگری نداشتم تا چند سال هیچ کدام را قبول نکردم تا اینکه در سال ۸۲ در یک سریال بازی کردم که پخش نشد و بعد سال ۸۳ بود که در سریال همه خوبیم بازی کردم و تا حدی به محبوبیت رسیدم. و در حین بازی به بازیگری علاقه مند شدم.

در نهایت لیلا زارع با بازی در فیلم سوپر استار و سریال ارمغان تاریکی در سال های ۸۷ و ۸۹ به اوج محوبیت و شهرت خود رسید.

لیلا زارع

بازیگری و مشکلات مالی

هیچ وقت نباید با سهل انگاری به بازیگری نگاه کرد و من شخصاً به عنوان یک بازیگر برای تمام مخاطبین که وقت می گذلرند و کاری را را می ببینند احترام فراوانی قائل هستم و اگر با سهل انگاری بخواهم وقت مردم را بگیرم احساس گناه می کنم.

مشکلات مالی من به نوعی به خودم مربوط می شود و تا به امروز حتی در شرایط سخت مالی این اجازه را به خودم نداده ام کاری را بازی کنم که به آن ایمان ندارم بحث دوست دشتن یا نداشتن یک کاراکتر نیست بحث درست بازی کردن آن کاراکتر و نقش است.

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن
چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند؟
قبلا که سن پایینی داشتم خیلی به این موضوع فکر میکردم که ازدواج کنم و بچه دار بشوم اما ...

افتخارات هنری لیلا زارع

او در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نققش دوم زن برای فیلم ما همه خوبیم شد و همچنین در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شیفت شب برنده دیپلم افتحار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

عکس اینستاگرام لیلا زارع

عکس های اینستاگرام لیلا زارع بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

عکس های جذاب لیلا زارع

تصاویر دیدنی از لیلا زارع ۳۷ ساله

     عکس های زیبایی لیلا زارع

عکس های لیلا زارع