طرز تهبه املت قارچ

املت قارچ و فلفل دلمه ای با گوجه فرنگی طرفداران مخصوص خودش را داره و باید برای یکبار هم که شده این املت خوشمزه را بخورید بعد عاشقش می شوید. البته بعضی ها املت قارچ و فلفل دلمه ای را بدون گوجه فرنگی درست می کنند ولی این املت با گوجه فرنگی طعم و مزه منحصر به فرد خودشو داره که نمیشه از گوجه فرنگی چشم پوشی کرد. در ادامه دستور پخت املت قارچ و گوجه فرنگی با فلفل دلمه ای را به صورت مرحله به مرحله برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

مواد لازم مقدار لازم
قارچ خرد شده ۲ لیوان
گوجه فرنگی ۳ عدد
تخم مرغ ۳ عدد
فلفل دلمه ای ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
نمک به مقدار لازم
فلفل به مقدار لازم
روغن به مقدار لازم

طرز تهیه املت قارچ

  1. برای تهیه املت قارچ ابتدا قارچ ها را پس از شستن به صورت ریز خرد کنید و در ظرفی جدا بریزید و کنار بگذارید. سپس پوست گوجه فرنگی را گرفته و به صورت ریز خرد کنید و در ظرفی جدا بریزید و کنار بزارید. همچنین فلفل دلمه ای ها را به صورت ریز خرد کنید و کنار بگذارید.
  2. برای شروع پیاز را به صورت نگینی خرد کرده و در تابه ای به همراه روغن سرخ کنید. سپس قارچ و گوجه فرنگی های خرد شده را به تابه اضافه کنید و هم بزنید تا تمامی مواد مخلوط شود حالا فلفل دلمه ای ها را اضافه کنید و دوباره به آرامی هم بزنید و صبر کنید تا مواد داخل تابه بپزند.
  3. بعد از اینکه آب گوجه فرنگی ها هم تبخیر شد تخم مرغ ها را اضافه می کنیم و کمی هم نمک و فلفل میزنیم و سپس در تابه را میگذاریم تا تخم مرغ ها بسته شوند و بعد سرو کنید.
طرز تهیه املت گوجه فرنگی
طرز تهیه املت گوجه فرنگی خوشمزه
طرز تهیه و درست کردن املت گوجه فرنگی حرفه ای و سنتی قهوه خانه ای را به همراه ...